dankquote:
Yep, ik heb haar 'vriendelijk' gevraagd om hem weer aan te zetten, wat ze vervolgens ook deed. Luisteren doen ze wel, maar zodra ze zelf acties ondernemen of proberen te denkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef Rekkie het volgende:
Ok.... en jij laat dat over je heen gaan en opent vervolgens een topic op Fok om je frustraties te uiten?
Vrouwenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:27 schreef Exciter101 het volgende:
Iemand overigens nog tips hoe je die dingen weer een beetje schoon krijgt?
Ben gek op tosti's, maar krijg dat apparaat nooit meer schoon....![]()
Hmm, ja, nu je het zegt.... inderdaad typische vrouwenopmerking van me dat ik me druk maak om hoe je zo'n ding schoon maakt....quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef Rekkie het volgende:
Ok.... en jij laat dat over je heen gaan en opent vervolgens een topic op Fok om je frustraties te uiten?
stoerquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:12 schreef Martijn85 het volgende:
Hier staat op elke afdeling een tosti apparaat en een koelkast
Of je hebt begrepen dat ik vrouwen bedoelde als middel om die krengen schoon te makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Hmm, ja, nu je het zegt.... inderdaad typische vrouwenopmerking van me dat ik me druk maak om hoe je zo'n ding schoon maakt....![]()
![]()
WTF??!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of je hebt begrepen dat ik vrouwen bedoelde als middel om die krengen schoon te maken![]()
Tsss stoer doen over vrouwen op internet. We hebben hier een echte vent hoor!!quote:Of je hebt begrepen dat ik vrouwen bedoelde als middel om die krengen schoon te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |