Ik zou lekker na de zomervakantie afstuderenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef TimMer1981 het volgende:
Niet zeiken, doorwerken. Ik heb vorig jaar geen dag zomer gezien, was van mei tot november aan het afstuderen. Iedere dag de hele dag binnen. 's Morgens om half zeven de koffer uit, half acht beginnen, tien/elf uur 's avonds klaar, naar vrienden/vriendinnen, half een slapen, iedere dag.
Ach, gelukkig is het nu achter de rug, diploma is binnen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou lekker na de zomervakantie afstuderen
want?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:43 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is het nu achter de rug, diploma is binnen.
Maar sowieso: mijn pa betaalde mijn opleiding, dus later afstuderen was een no-go.
Tof jij the pwn zomaar w0w jeweets c00l afstuderen w00t de hele dag lang maanden mei tot november afstuderen pwnz0rs uit de koffer!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef TimMer1981 het volgende:
Niet zeiken, doorwerken. Ik heb vorig jaar geen dag zomer gezien, was van mei tot november aan het afstuderen. Iedere dag de hele dag binnen. 's Morgens om half zeven de koffer uit, half acht beginnen, tien/elf uur 's avonds klaar, naar vrienden/vriendinnen, half een slapen, iedere dag.
Idd, geen excuus werkt net zo goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:37 schreef TC03 het volgende:
Mensen die de hitte aangrijpen als excuus om niet of nauwelijks te leren:.
Want dan moest 'ie nog langer collegegeld betalen. Vond het dus ook niet meer dan vanzelfsprekend en daarnaast wilde ik er ook vanaf, mijn energievoorraad was al compleet uitgeput voordat dat afstudeertraject ook maar enigzins in beeld was. Kun je nagaan hoe de maanden daarna waren...quote:
Excusez-moi?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tof jij the pwn zomaar w0w jeweets c00l afstuderen w00t de hele dag lang maanden mei tot november afstuderen pwnz0rs uit de koffer!
Je zal het meemaken!!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tof jij the pwn zomaar w0w jeweets c00l afstuderen w00t de hele dag lang maanden mei tot november afstuderen pwnz0rs uit de koffer!
Je zal het meemaken!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |