Ik heb er nu meerdere.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben lekker aan het opruimen en schoonmaken, zet heel even de glassex neer en... kan er vervolgens een half uur naar op zoek

Ik mag ze vanaf vandaag ook gaan doen, maar ik deed het de hele tijd al. Vind missies heel motiverend!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:26 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Eindelijk een Kelly's Mission die ik kan doen: de wc-pot oppoetsen van de buitenkant. Ik lees on mijn babysteps trouwens dat ik ze ook nu pas mag gaan doen...
Die Laundry Room is wel een jammere. Van al mijn rooms (wc/badkamer, hal/keukentje en slaap-/studeerkamer) kan ik er niet een als Laundry Room benoemen. Hebben jullie er wel een?

quote:Op maandag 17 juli 2006 09:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat komt al meer in de buurt van de chaos die het hier soms is dan de meeste foto's... overigens ontvang ik dan geen bezoek hoor, dat dan weer niet(en eigenlijk is het best stom, want bij een ander kan het me echt geen biet schelen of het al dan niet netjes is, maar toch, bij mezelf...)
Twijfelachtig compliment natuurlijkquote:
Weet ik. Ik heb ook geen chloor. En de winkels waren dicht vannacht. Ik heb er bleek in rond gespoten (geen idee of dat magquote:Maar je wasbak schoonmaken: chloor is echt niet nodig. Ik gebruik altijd eerst Jif met een sponsje, goed schrobben en dan naspoelen met water. Dan is de mijne echt wel schoon

Sinds ik een vaatwasser heb is mijn aanrecht vrijwel leeg, en de gootsteen schoonquote:Op maandag 17 juli 2006 10:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Begin je wel met alleen dat baystapje, nl je gootsteen?

Haha!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die zooi komt er hier niet in. Ik ben oldschool!
[afbeelding]

Kijk, weet wat geleerdquote:Op maandag 17 juli 2006 11:42 schreef Troel het volgende:
bleek en chloor kun je inderdaad goed vergelijken, wee tniet of het echt 100% gelijk is, maar volgens mij wel.

Wat goed van je! Ik heb ook nog 400 foto's liggen, naast een fotoboek en fotoplakkers. Ik dacht dat ik moest wachten tot ik tijd had om het in 1 keer te doen. Is natuurlijk niet zoquote:Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef MissFrodo het volgende:
Ben eindelijk begonnen met het inplakken van alle foto's, tenminste ik was 3 jaar geleden al begonnen.
Nu doe ik elke dag 30 minuten of 60 minuten wat inplakken, ook in babystapjes dus. Maar het werkt wel.

400?? Das niks, denk dat ik er nu nog 1500 moet doenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:50 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Wat goed van je! Ik heb ook nog 400 foto's liggen, naast een fotoboek en fotoplakkers. Ik dacht dat ik moest wachten tot ik tijd had om het in 1 keer te doen. Is natuurlijk niet zo![]()

Die 400 is van een reis naar Zuid-Amerika die heel tof was, die ik speciaal heb laten afdrukken om in te plakken, en daarna mag ik pas verder met afdrukken van mezelfquote:Op maandag 17 juli 2006 11:53 schreef MissFrodo het volgende:
400?? Das niks, denk dat ik er nu nog 1500 moet doen![]()
Maar elke dag een aantal foto's en je komt er ook, en dat zonder al te veel moeite.
Het werkt hetzelfde als met de kledingkast, daar doe ik nu ook elke keer 1 lade van opruimen.
Die FlyLady is wel okay!![]()

Nee, dat is wat ik ervoor allemaal al verzameld had. Al heb ik naar aanleiding van dit topic wel wat dingen gekocht, maar niet zozeer door FlyLady zelf.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:58 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Sanne, dat ziet er opgeruimder uitMaar zijn dit allemaal spullen die je van FlyLady moest kopen, haar favorites zeg maar? Of is het je eigen inkoopbeleid. Best veel.

Hé, wat slimquote:Op maandag 17 juli 2006 11:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb er nu meerdere.
Bij de Blokker kun je van die kleine grappige plantenspuitjes kopen, als je er daar een paar van vult met Glassex en overal zo'n dingetje neerzet (wc, badkamer, keukenkastje) loop je nooit meer te zoeken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |