Op mijn anus schijnt nooit zon.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:12 schreef Punjab het volgende:
Hierdoor verbranden ze minder snel? Zijn tenslotte geen plekken waar je verbrand wilt zijn me dunkt... Zijn toch wel de gevoeligste delen van je lichaam...
Laat hem blekenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind dat pigment rondom de anus echt lelijk.
Geloof het wel. Wat zou zoiets wel niet kosten? En zou dat niet pijnlijk zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef DenniZZ het volgende:
Dat kan je tegenwoordig toch laten bleachen
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:21 schreef erodome het volgende:
Zo'n kenmerkje van ja hier moet je zijn, echt waar, kan niet missen!
Je kan mij niet wijs maken dat de rest van je lichaam even roze is als tussen je benen.. daar gaat het dus om.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Nou ik weet het niet hoor.. maar ik heb mezelf weleens van dichtbij bekeken met een handspiegeltje en ik kan nergens pigment vinden hoor. Ik heb mooie roze lipjes die donker roze worden zodra mijn geilheidniveau stijgt. Mijn tepels zijn ook mooi licht, niet 2 bruine sproeten iig. En voor zover ik me kan herinneren was de eikel van de neger die ik ooit eens heb gehad ook mooi roze.
Geen extra pigment te bekenen dus.![]()
Misschien kun je dit totaal onbegrijpelijke verhaal even met een fotootje illustreren?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Nou ik weet het niet hoor.. maar ik heb mezelf weleens van dichtbij bekeken met een handspiegeltje en ik kan nergens pigment vinden hoor. Ik heb mooie roze lipjes die donker roze worden zodra mijn geilheidniveau stijgt. Mijn tepels zijn ook mooi licht, niet 2 bruine sproeten iig. En voor zover ik me kan herinneren was de eikel van de neger die ik ooit eens heb gehad ook mooi roze.
Geen extra pigment te bekenen dus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |