ja auto is tweedehands, zat al geen alarm in, was ik er wel van plan in te laten zetten..quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik heb zo'n tievushekel aan die mensen die dat doen![]()
Bij ons hadden ze onze velgen eronder vandaan gejat, auto stond gewoon op straat op z'n schrijven![]()
Maar ik snap iets niet.. je heb zoveel 'dure' dingen in je auto.. en dan niet eens een alarm![]()
vorige inbraak was ergens anders, ik zit nu in apeldoorn en dat staat wel als veilig bekend, maar de laatste tijd schijnen er ineens allemaal bendes actief te zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:03 schreef ruud.nl het volgende:
Lekker slim om dat allemaal in je auto te laten liggen, zeker als er al een keer in je auto ingebroeken is!![]()
dan nog...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:04 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
vorige inbraak was ergens anders, ik zit nu in apeldoorn en dat staat wel als veilig bekend, maar de laatste tijd schijnen er ineens allemaal bendes actief te zijn
ik had wel alles uit het zicht opgeborgen
nouja ik had alles uit het zicht opgeborgen, dus dan denk je dat je wel redelijk veilig zit, dure dingen zoals de pda had ik er wel uitgehaaldquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:03 schreef The_Man het volgende:
Dude... laat dat spul dan ook niet in je auto liggen, dan vraag je erom!
(oh ja, het is recherche)
Tsja, dat heb ik dus afgeleerd, naar achtereenvolgens mijn autoradio, gps ontvanger en complete hoedenplank met speakers op die manier kwijt te zijn geraakt..quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
nouja ik had alles uit het zicht opgeborgen, dus dan denk je dat je wel redelijk veilig zit, dure dingen zoals de pda had ik er wel uitgehaald
het probleem is dat je constant met die spullen moet gaan slepen als je ergens bent, dan loop je ook weer het risico dat het beschadigt of gejat wordt..
HEY!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:59 schreef Schepseltje het volgende:
... je kent het wel, lichtgetinte huidskleur e.d.
...
Schuld van TS? Nee....quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef pute959 het volgende:
Wat ik erg vind is dat er al mensen zijn die TS de schuld geven dat hij z'n spullen laat liggen, hoever zijn we heen? Zoiets moet toch gewoon kunnen? Ook al ligt het midden in het zicht.
En natuurlijk een bekend daderprofiel, maar daar mag ook niks over gezegd worden natuurlijk.
Dat is een betere verwoording inderdaadquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:14 schreef The_Man het volgende:
[..]
Schuld van TS? Nee....
Slim van TS? Ook niet...
Ahh jij verdenkt dus mensen die veel zonnen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:59 schreef Schepseltje het volgende:
je kent het wel, lichtgetinte huidskleur e.d.
Een echtequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij ons in de straat word altijd in het weekend ingebroken....2 x me raam in geslagen maar helaas er lag niks...
Paar maanden geleden expres me frontje erin laten zitten en hele nacht gepost in een busje dat t.o. me auto stond en jawel 2 mocro's (leeftijd 17 jaar) die me ramen intikken met een ramentikker, helaas voor hun schoot ik naar buiten met een knuppel en heb ze even wat waarden en normen geleerd.....3 dagen later zag ik 1tje met gips om ze pols![]()
Had nog wel even toen het gebeurde ter plaatse geld geeist anders volgde er meer, sindsdien nergens last van gehad![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Een echte
[afbeelding]
-actie. De man zelf had het niet beter gekund.![]()
ruikt de steen naar poep dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:59 schreef Schepseltje het volgende:
de recherche is langsgeweest en heeft geurproefen genomen van de baksteen, zodat ze die in verband kunnen brengen met een eventuele verdachte
NEE!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Is het niet zo dat je TomTom niet verzekerd is bij een autoinbraak?
De radio is een autoaccessoire en over het algemeen wel verzekerd, met de TomTom ligt het anders. Dat is eigenlijk inboedel en dus niet verzekerd op de de autoverzekering. Je kunt echter wel kijken of je inboedelverzekering dekking biedt. Waarschijnlijk wel (als je braakschade hebt), alleen zit er over het algemeen een maximering op diefstal uit de auto...quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Is het niet zo dat je TomTom niet verzekerd is bij een autoinbraak?
Geen idee, ik heb al jaren auto's met geïntegreerde audiosystemen. Maar volgens mij is het niet verzekerd als je je frontje laat zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:49 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Is de autoradio wel verzekerd, als je het frontje laat zitten?
tsja eigenlijk zou de politie eens lokauto's moeten kunnen gebruiken, in amerika werkt dat prima, de politie heeft er ook geen problemen mee om uren in een auto langs de snelweg te zitten, dus een lokauto een paar uur in de gaten houden moet ook wel lukken..quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij ons in de straat word altijd in het weekend ingebroken....2 x me raam in geslagen maar helaas er lag niks...
Paar maanden geleden expres me frontje erin laten zitten en hele nacht gepost in een busje dat t.o. me auto stond en jawel 2 mocro's (leeftijd 17 jaar) die me ramen intikken met een ramentikker, helaas voor hun schoot ik naar buiten met een knuppel en heb ze even wat waarden en normen geleerd.....3 dagen later zag ik 1tje met gips om ze pols![]()
Had nog wel even toen het gebeurde ter plaatse geld geeist anders volgde er meer, sindsdien nergens last van gehad![]()
Ik vind het niet meer dan normaal dat je gewoon wel je spullen in je eigen auto kan laten zitten zonder dat iemand er met zijn klauwen aan moet zittenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:26 schreef klootje het volgende:
de recherche komt voor een autoinbraak?geurproeven?Jij zal wel in een rijke buurt wonen?Ben jij die prins plofkop van Oranje ,ofzo?
En dat geleuter over Amerika is helemaal lachwekkend,denk jij,nerdboy,dat er ooit iemand vijf jaar vastgezeten heeft voor autoinbraak?In welke film of serie heb je dat gezien?
Haal gewoon s'avonds je nerdzooi uit je auto.
Echt ongelofelijk,de boerenhuilies op dit forum.
Dat ding haal je er toch ook uitquote:
Met Hugsterr. eigen schuld.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:14 schreef Hugsterr het volgende:
Je zegt "weer ingebroken" en toch laat je na je eerste inbraak vanalles in de auto liggen.
Beetje slim ben je zelf ook niet hè?
In de ideale wereld ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:51 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat je gewoon wel je spullen in je eigen auto kan laten zitten zonder dat iemand er met zijn klauwen aan moet zitten![]()
Rechtvaardig dat TS hierom gaat klagen, en misschien is het een optie om wat duidelijker en normaler te reageren?![]()
Waarom ga je niet zoals een user hier boven posten in een of ander busje. En op het moment dat iemand weer een poging waagt diegene vol met een knuppel op z'n knieschijven slaat zodat lopen voor hem wat lastig gaat worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:32 schreef Schepseltje het volgende:
Nou vanacht hebben ze weer ingebroken, dit keer had ik er bijna niets in liggen, maar wel weer ruit kapot
vorige week bij m'n zwager ingebroken, zelfde verhaal, alleen daar hebben ze het slot gesloopt
waarom kunnen die marokkaantjes niet gewoon gaan werken voor hun geld...
Ooit mijn eerste auto 2 x ingebroken.. 1e keer CD's (allemaal gebrand) weg...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:48 schreef ChielXX het volgende:
nog zieliger word het als ze je WIELDOPPENjatten
en je gekopieerde cd's meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
lol zware kansloze shitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef pmensink het volgende:
[..]
Ooit mijn eerste auto 2 x ingebroken.. 1e keer CD's (allemaal gebrand) weg...
2e x (nog geen 2 maand later) om een aantal blikjes die ik in de auto had liggen.. (Vergeten mee naar binnen te nemen, volgende dag.. he ik had toch blikjes??) wel kansloos he
Beide keren via de achterklep naar binnen :S
voor de autokrakers,maar`ook voor diegene die een tomtommetje willen voor 35 euro.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Het wordt echt tijd dat we hier in NL ook de handafhak straf gaan invoeren, dan leren ze het wel af.
de maten, schijnt een groepje marokkanen actief te zijn, tientallen inbraken per nachtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef jochem8 het volgende:
Das goed kut kerel.
Welke wijk in Apeldoorn woon je? Ik zit er ook, hopen dat er bij mij niet wordt ingebroken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |