abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39568412
Vanochtend hebben ze bij mij weer ingebroken in de auto, ze hebben gewoon een baksteen gepakt en naar binnen gegooid, hele straat en auto onder het glas

mijn mp3 speler (xclef hd500) met 100gb schijf is weg, samen met mijn tomtom bluetooth gps ontvanger en kenwood autoradio, daarnaast nog wat adapters van o.a mijn telefoon.. gelukkig had ik mijn pda eruit gehaald

de buurvrouw heeft om 10 over 5 sochtens gehoord dat ze de ruit insloegen, en een andere buurvrouw heeft de dader gezien, je kent het wel, lichtgetinte huidskleur e.d.

volgens de politie is er vloedgolf aan inbraken de laatste tijd, ze breken al in als ze de afdruk van een zuignap op de vooruit zien, de pakkans is namelijk nihil... de recherche is langsgeweest en heeft geurproefen genomen van de baksteen, zodat ze die in verband kunnen brengen met een eventuele verdachte

dit is dus al de tweede keer in twee jaar, net nu ik alle spullen weer een beetje op orde had.. van mij mogen ze echt de straffen wat omhoog brengen, vijf jaar cel per inbraak zou een leuk begin zijn.. in amerika hebben ze dat al langer begrepen

[ Bericht 0% gewijzigd door Schepseltje op 06-07-2006 12:04:34 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:00:10 #2
109577 2609
Paris (L)
pi_39568439
wat een rotzakken
pi_39568465
Een auto die ingebroken heeft, het zou verboden moeten worden!
pi_39568473
Ik heb zo'n tievushekel aan die mensen die dat doen
Bij ons hadden ze onze velgen eronder vandaan gejat, auto stond gewoon op straat op z'n schrijven

Maar ik snap iets niet.. je heb zoveel 'dure' dingen in je auto.. en dan niet eens een alarm
pi_39568539
Lekker slim om dat allemaal in je auto te laten liggen, zeker als er al een keer in je auto ingebroeken is!
pi_39568542
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik heb zo'n tievushekel aan die mensen die dat doen
Bij ons hadden ze onze velgen eronder vandaan gejat, auto stond gewoon op straat op z'n schrijven

Maar ik snap iets niet.. je heb zoveel 'dure' dingen in je auto.. en dan niet eens een alarm
ja auto is tweedehands, zat al geen alarm in, was ik er wel van plan in te laten zetten..

maar denk niet dat het veel zin heeft, ze graaien de waardevolle zaken eruit en zijn weg
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:03:24 #7
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39568549
Wie laat dat nou allemaal snachts in zijn auto liggen ?
En vooral als je al weet dat dat eerder gebeurt is.....
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39568556
Dude... laat dat spul dan ook niet in je auto liggen, dan vraag je erom!

(oh ja, het is recherche)
I am the one I am the one
The godlike terror train
The superior, artificial brain
Feel free to call me Blaine
pi_39568561
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:03 schreef ruud.nl het volgende:
Lekker slim om dat allemaal in je auto te laten liggen, zeker als er al een keer in je auto ingebroeken is!
vorige inbraak was ergens anders, ik zit nu in apeldoorn en dat staat wel als veilig bekend, maar de laatste tijd schijnen er ineens allemaal bendes actief te zijn

ik had wel alles uit het zicht opgeborgen
pi_39568600
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:04 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

vorige inbraak was ergens anders, ik zit nu in apeldoorn en dat staat wel als veilig bekend, maar de laatste tijd schijnen er ineens allemaal bendes actief te zijn

ik had wel alles uit het zicht opgeborgen
dan nog...

je weet toch dat je nooit waardevolle spullen in je auto moet laten liggen?
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:05:18 #11
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39568606
waren vast en zeker weer die zebra's
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_39568643
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:03 schreef The_Man het volgende:
Dude... laat dat spul dan ook niet in je auto liggen, dan vraag je erom!

(oh ja, het is recherche)
nouja ik had alles uit het zicht opgeborgen, dus dan denk je dat je wel redelijk veilig zit, dure dingen zoals de pda had ik er wel uitgehaald

het probleem is dat je constant met die spullen moet gaan slepen als je ergens bent, dan loop je ook weer het risico dat het beschadigt of gejat wordt..
pi_39571031
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

nouja ik had alles uit het zicht opgeborgen, dus dan denk je dat je wel redelijk veilig zit, dure dingen zoals de pda had ik er wel uitgehaald

het probleem is dat je constant met die spullen moet gaan slepen als je ergens bent, dan loop je ook weer het risico dat het beschadigt of gejat wordt..
Tsja, dat heb ik dus afgeleerd, naar achtereenvolgens mijn autoradio, gps ontvanger en complete hoedenplank met speakers op die manier kwijt te zijn geraakt..
The godlike terror train
pi_39571343
Het wordt echt tijd dat we hier in NL ook de handafhak straf gaan invoeren, dan leren ze het wel af.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:55:18 #15
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_39572232
Same here ongeveer een maand geleden.....

Nogmaals: BLIJF MET JE POTEN VAN DE SPULLEN VAN EEN ANDER AF!!!!
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_39572786
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:59 schreef Schepseltje het volgende:
... je kent het wel, lichtgetinte huidskleur e.d.
...
HEY! .... ....

Wolf begint alvast met het zoeken van een andere land. HAIL, HITL...RITA! Stel als zij haar zin krijgt. Oh oh oh.
Hornblower 4 life, y'all!
pi_39572800
Wat ik erg vind is dat er al mensen zijn die TS de schuld geven dat hij z'n spullen laat liggen, hoever zijn we heen? Zoiets moet toch gewoon kunnen? Ook al ligt het midden in het zicht.
En natuurlijk een bekend daderprofiel, maar daar mag ook niks over gezegd worden natuurlijk.
pi_39572857
Op Slot
Buit eruit

pi_39572894
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef pute959 het volgende:
Wat ik erg vind is dat er al mensen zijn die TS de schuld geven dat hij z'n spullen laat liggen, hoever zijn we heen? Zoiets moet toch gewoon kunnen? Ook al ligt het midden in het zicht.
En natuurlijk een bekend daderprofiel, maar daar mag ook niks over gezegd worden natuurlijk.
Schuld van TS? Nee....
Slim van TS? Ook niet...
The godlike terror train
pi_39572968
Bij ons in de straat word altijd in het weekend ingebroken....2 x me raam in geslagen maar helaas er lag niks...
Paar maanden geleden expres me frontje erin laten zitten en hele nacht gepost in een busje dat t.o. me auto stond en jawel 2 mocro's (leeftijd 17 jaar) die me ramen intikken met een ramentikker, helaas voor hun schoot ik naar buiten met een knuppel en heb ze even wat waarden en normen geleerd.....3 dagen later zag ik 1tje met gips om ze pols

Had nog wel even toen het gebeurde ter plaatse geld geeist anders volgde er meer, sindsdien nergens last van gehad
pi_39573010
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:14 schreef The_Man het volgende:

[..]

Schuld van TS? Nee....
Slim van TS? Ook niet...
Dat is een betere verwoording inderdaad

Ik sta altijd op een carpoolplaats geparkeerd omdat ik altijd met iemand mee rij naar het werk. Nu zat er laatst zo'n briefje van de pliesie op om te waarschuwen of je auto op slot zat en of dat er geen kostbare spullen in het zicht lagen. Toch wel netjes.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39573036
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:59 schreef Schepseltje het volgende:
je kent het wel, lichtgetinte huidskleur e.d.
Ahh jij verdenkt dus mensen die veel zonnen?

Maar even serieus, iedereen weet dat je waardevolle zaken uit je auto moet verwijderen. Beetje erg ook van TS zelf.
pi_39573365
Laat je dat allemaal in je auto liggen?!?!?!?!?!?!

Boontje enzo . . .

Maar het blijft niet leuk nee.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:48:25 #24
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_39574077
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij ons in de straat word altijd in het weekend ingebroken....2 x me raam in geslagen maar helaas er lag niks...
Paar maanden geleden expres me frontje erin laten zitten en hele nacht gepost in een busje dat t.o. me auto stond en jawel 2 mocro's (leeftijd 17 jaar) die me ramen intikken met een ramentikker, helaas voor hun schoot ik naar buiten met een knuppel en heb ze even wat waarden en normen geleerd.....3 dagen later zag ik 1tje met gips om ze pols

Had nog wel even toen het gebeurde ter plaatse geld geeist anders volgde er meer, sindsdien nergens last van gehad
Een echte

-actie. De man zelf had het niet beter gekund.

Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
pi_39574442
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef PhatRabbit het volgende:

[..]

Een echte

[afbeelding]

-actie. De man zelf had het niet beter gekund.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')