Hoelang moest je daar wel niet voor in de rij staan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:37 schreef lienelien het volgende:
En het was een geweldig optreden![]()
En ik heb een gesigneerde cd, en ik heb Carl aangeraakt![]()
![]()
5 minuutjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hoelang moest je daar wel niet voor in de rij staan?
Ik heb de metro verder niet gezien vandaag, maar stond er ook nog een uitleg bij waarom ze in de flop 5 stonden? Was toch een degelijk optreden in mijn optiek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef parselmouth het volgende:
Ze stonden in het flop 5 lijstje van de Metro. Ze waren hartstikke vet en energiek, gingen aan een stuk door en kregen het publiek mee. Gewoon een dope optreden
Misschien omdat Carl maar weinig bewoog.. Maargoed, Metro snapt er niks van, dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb de metro verder niet gezien vandaag, maar stond er ook nog een uitleg bij waarom ze in de flop 5 stonden? Was toch een degelijk optreden in mijn optiek.
Stond niks bij, maar 3 van de 5 dingen in die lijst waren indie bands (razorlight en magic numbers waren de anderen) dus zal wel een kwestie van smaak van de betreffende redacteur zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb de metro verder niet gezien vandaag, maar stond er ook nog een uitleg bij waarom ze in de flop 5 stonden? Was toch een degelijk optreden in mijn optiek.
Inderdaad. Achterlijke journalisten ook, Razorlight was gewoon geweldigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Stond niks bij, maar 3 van de 5 dingen in die lijst waren indie bands (razorlight en magic numbers waren de anderen) dus zal wel een kwestie van smaak van de betreffende redacteur zijn
Graag gedaan, hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:41 schreef MaJo het volgende:
Dirty Pretty Things zijn coolHeb een gesigneerde cd
Het optreden was ook geweldig op Lowlands, ga ze zeker weer zien als ze in NL optreden!
Bedankt Lien dat je me mee hebt gesleept naar de signeersessie
Nee, maar ik las het hier in het Mando Diao topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |