abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:56:25 #26
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39568303
Misschien ben je toch zwanger, en reageer je zo overdreven door de hormonen

sorry
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:59:52 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_39568432
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef texelonia het volgende:
Misschien ben je toch zwanger, en reageer je zo overdreven door de hormonen

sorry
ik wou het niet zeggen

stormy waters...
sailin'
pi_39569630
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef Bibikuif22 het volgende:
Waarom zeg je in godsnaam op 10 mei in 1 van je topics
[..]

Terwijl je er nu (nog geen 2 maanden later) helemaal klaar voor zegt te zijn... En dan nog zo reageren ook op sommigen hier die je een normaal antwoord geven.. Beetje jammer...
2 maanden??? zeg maar bijna anderhalf jaar en ja mensen veranderen nietwaar?
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:00:34 #29
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_39570371
laika, ik weet niet of je de pil hebt geslikt, maar toen ik met de pil gestopt was waren mijn PMS klachten heel anders dan toen ik wel de pil slikte.
Probeer anders over een paar dagen nog eens te testen. Mocht je zwanger zijn dan zijn je HCG-waardes gestegen. Wellicht heb je nu net iets te vroeg getest.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:00:42 #30
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39570379
Je kunt best schijnzwanger zijn. Heb ik ook gehad en ik heb me er vreselijk kut door gevoeld. Ik wilde zó graag.... Het voelde alsof mijn lijf me belazerde. En toen ik een aantal maanden later ervan overtuigd was dat ik ongesteld zou worden (alle symptomen) bleek ik tóch zwanger te zijn. Kortom, je kunt niet altijd vertrouwen op de signalen die je lijf afgeeft.
Sterkte met de teleurstelling!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_39570910
nee had een spiraal en die heb ik laatst eruit laten halen, ik heb nu een vaste relatie en we zouden graag een kindje willen...

ik heb de eerste test vorige week gedaan en wellicht inderdaad te vroeg vandaar dat ik het vandaag of morgen nog maar es probeer.. en mocht ik inderdaad niet zwanger zijn... blijven we gewoon oefenen
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:23:23 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39571101
Kom je dan meedoen in Wachten op het tweede streepje - deel 81 ? Doe ik hier een slotje op

Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de reacties hierboven.
Er is van alles mogelijk: te vroeg getest, cyclus die gewoon een paar dagen langer is, pms-verschijnselen..

Succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')