abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:13:39 #76
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39574742
ik ken het programma niet. zo te zien is het toch wel de moeite waard, ziet er best grappig uit als ik het zo lees.
Vampire Romance O+
pi_39574822
echt een heel zielig programma.
er was toen zelfs zo'n blaag dat vroeger in een arm gezin woonde, paar jaar geleden was ze geadopteerd en nu deed ze al zo uit de hoogte, bah wat een tyfus programma.
pi_39575079
ik vind het vaak heerlijk om naar te kjiken nu ik alleen moet eten in de vakantie. lekker bord eten erbij, voor de bank gaan hangen en een beetje leedvermaak-tv erbij.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:32:05 #79
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39575174
quote:
op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef sjakie01 het volgende:

[..]

mijn vader nam mij mee naar de hoeren, was die al voor 50 euro klaar.
en ik verdiende veel respect bij mijn matties. het hoeft niet altijd duur te zijn hoor.
gaaf kado.
je bent laat ontmaagd zeg. tegenwoordig gebeurd dat toch gemiddeld op 11 jarige leeftijd ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39575973
quote:
op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke, zoverre geef ik wel toe jaloers te zijn. maar het zijn gewoon arrogante verwende kutnesten, dat is het probleem!
mee eens....
......Signature-loos......
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:11:48 #81
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39576226
quote:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke, zoverre geef ik wel toe jaloers te zijn. maar het zijn gewoon arrogante verwende kutnesten, dat is het probleem!
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_39576335
ach ja butjes met veel geld.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:48:08 #83
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_39577314
het is leedvermaak inderdaad, want eigenlijk zijn deze kinderen ongelofelijk zielig. ik geloof dat ze me heel onnozel aan gaan kijken als ik ze zou vragen wat nou werkelijk hun doel in hun leven is en wat ze willen bereiken. wellicht komt er dan iets uit van "zangeres worden of topmodel" maar diepgang.... ho maar! ook al zijn het zogenaamde 'straight-a students' ze zijn zo onnozel als het achterend van een varken. het zijn zeer narcistisch ingestelde types. en narcisme is een persoonlijkheidsstoornis die vroeg of laat deze figuren de das om doet. want o wee, als het eens niet zo loopt zoals zkh of hkh het wil breekt de hel los en zijn ze meteen verschrikkelijk zielig!

een paar maandjes in een derdewereldland is helemaal niet zo'n gek idee, maar paris hilton heeft ook al eens zoiets uitgeprobeerd, maar dan in amerika zelf natuurlijk, met haar simple life... ik vind haar niet veranderd, dus of het uitpakt is punt twee.

het zijn de amerikaanse breezers, maar dan dus tien keer zo geforceerd en verwend. ik begrijp niet dat ouders het 'houden van' hun kind alleen maar kunnen uiten in materiele zaken in plaats van levenslessen en wijsheid.

ik ben allesbehalve jaloers op deze lui, ik zou me rot schamen als ik zo was zoals zij. nee, laat mij maar lekker arm zijn, als student zijnde, en keihard werken voor mijn geld. want zo kan ik er deste meer van genieten omdat ik weet dat ik het verdiend heb. tevens wordt men zonder die overdaad van geld deste creatiever
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_39578194
het grappige is, ze krijgen wel een fucking mooie wagen. maar op hun feest mogen ze nog geen alcohol drinken!!
zakelijk
pi_39578757
quote:
als ik zoveel geld had zou ik ook arrogant zijn, dus ik kan het ze niet kwalijk nemen. alleen het is nogal kansloos om er een programma van te maken..
pi_39579186
ach, klaag niet, hier aan de andere kant van de straat woont een gezin die voor hun dochter haar 7de verjaardag haar hele school uitnodigde, en een mega groot springkussen aan liet rukken, en tot laat in de avond keiharde kindermuziek de straat door schalde

ach ja, je moet wat doen als je op wilt vallen en aan de omgeving wilt laten zien dat je best wel poen hebt
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:55:46 #87
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_39579239
quote:
op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef zuen het volgende:
het grappige is, ze krijgen wel een fucking mooie wagen. maar op hun feest mogen ze nog geen alcohol drinken!!
amerika is sowieso hypocriet.
wat jij zegt; geen alcohol tot je 21ste, maar een kind (want dat is het) van 16 achter het stuur, prima.
Ta mère bien.
pi_39579554
hmm ik zou ook wel een auto willen op mijn 16e.
zakelijk
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:13:18 #89
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_39579690
quote:
op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef casb het volgende:
het probleem in amerika is, is dat het normaal is dat je daar een auto krijgt als je 16 bent. echt te belachelijk voor woorden.
heb je toevallig nog een bron, of baseer je dit enkel op tvprogramma's als mss?

nee hoor, in amerika zijn achterstandswijken en iedereen beleeft de american dream.
quote:
op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef kill_em_all het volgende:
in amerika mag je vanaf je 16e al rijden en hoef je ook geen rijlessen te nemen. die krijg je in princiepe van je ouders dacht ik en dan hoef je alleen 5 minuten te laten zien dat je kan rijden en een paar doodsimpele vragen te beantwoorden.
ook voor jou, nog bronnen geraadpleegd? tip, moet je eens doen!

verder zijn de jarigen te vewend en arrogant voor woorden; een keertje bootcamp zou niet slecht voor ze wezen. als je ziet hoeveel mensen daar zijn, zou het niet geek zijn als ze van 90% de naam niet kennen.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_39580039
quote:
op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef pracissor het volgende:

[..]

ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.
geloof me, mijn ouders hebben hier vaak zat met geld moeten kloten, om alles goed en wel te laten lopen en ons met bijvoorbeeld hun scheiding en dergelijke er geen last van te laten ondervinden, en dan weet ik zeker dat veel geld hebben helpt.

(het is natuurlijk wel zo dat mensen die het fortuin alleen erven in plaats van zelf moeite doen, de waarde van geld niet weten, en dan snap ik de verwaandheid wel zoals eerder gezegd)

geld maakt dan misschien wel niet gelukkig, makkelijk is het wel.

en dan nog geloof ik dat het voor het grootste deel aanjezelf ligt hoe je de gevolgen van veel geld invloed laat hebben op je persoonlijkheid. bill gates laat bijvoorbeeld zien dat ie alles kan betalen en daarnaast toch nog heel nobel een groot deel van zijn geld in z'n eigen stichting stort om arme mensen te helpen.

een vakantie op de bahamas in een gigantische villa met zwembaden en cocktails, no way dat iemand dat afwijst.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:36:52 #91
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_39580296
quote:
op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef pracissor het volgende:

[..]

geld maakt absoluut niet gelukkig, andere vormen van materialisme ook niet, maar het helpt echt wel mee! zo lang je maar verstandig ermee omgaat, en niet boos wordt omdat het feest van een vage kennis ¤2000 meer gekost heeft

mtv
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:38:07 #92
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_39580337
ik ook gezien, met zo'n dikke negert die zn pa platenbaas was ofzo..
gaat inderdaad helemaal nergens over..
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:42:55 #93
109577 2609
Paris (L)
pi_39583628
vanavond om 21:50 komt het weer
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:44:45 #94
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_39583679
quote:
op donderdag 6 juli 2006 18:26 schreef maisnon het volgende:

[..]

een vakantie op de bahamas in een gigantische villa met zwembaden en cocktails, no way dat iemand dat afwijst.
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_39583686
die sandstorm is gewoon jaloers
pi_39583754
quote:
op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef maethor_veleg het volgende:

[..]

iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.
pfff nee sorry dan liever naar zo'n tropisch eiland gek. in oost-europa vind je ook niet heel veel cultuur meer, behalve overblijfselen uit de sovjet-tijd .
zakelijk
pi_39584423
nou als ik kanye west in mn telefoon had staan wist ik het ook wel hoor.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:07:00 #98
124789 superhero87
Playin my game
pi_39584457
quote:
op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef adothehague het volgende:
die sandstorm is gewoon jaloers
zei ik ook al hij was het er niet mee eens
pi_39584524
quote:
op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef maethor_veleg het volgende:

[..]

daar zou ik ook graag naartoe gaan hoor, net zo goed, maar ik sla mijn aanbod never nooit niet af
pi_39584550
quote:
op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef superhero87 het volgende:

[..]

zei ik ook al hij was het er niet mee eens
hij is het met wel meer niet eens maar aan zijn post te zien is hij dus wel jaloers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')