gaaf kado.quote:op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
mijn vader nam mij mee naar de hoeren, was die al voor 50 euro klaar.
en ik verdiende veel respect bij mijn matties. het hoeft niet altijd duur te zijn hoor.
mee eens....quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke, zoverre geef ik wel toe jaloers te zijn. maar het zijn gewoon arrogante verwende kutnesten, dat is het probleem!
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke, zoverre geef ik wel toe jaloers te zijn. maar het zijn gewoon arrogante verwende kutnesten, dat is het probleem!
als ik zoveel geld had zou ik ook arrogant zijn, dus ik kan het ze niet kwalijk nemen. alleen het is nogal kansloos om er een programma van te maken..quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
amerika is sowieso hypocriet.quote:op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef zuen het volgende:
het grappige is, ze krijgen wel een fucking mooie wagen. maar op hun feest mogen ze nog geen alcohol drinken!!
heb je toevallig nog een bron, of baseer je dit enkel op tvprogramma's als mss?quote:op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef casb het volgende:
het probleem in amerika is, is dat het normaal is dat je daar een auto krijgt als je 16 bent. echt te belachelijk voor woorden.
ook voor jou, nog bronnen geraadpleegd? tip, moet je eens doen!quote:op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef kill_em_all het volgende:
in amerika mag je vanaf je 16e al rijden en hoef je ook geen rijlessen te nemen. die krijg je in princiepe van je ouders dacht ik en dan hoef je alleen 5 minuten te laten zien dat je kan rijden en een paar doodsimpele vragen te beantwoorden.
geloof me, mijn ouders hebben hier vaak zat met geld moeten kloten, om alles goed en wel te laten lopen en ons met bijvoorbeeld hun scheiding en dergelijke er geen last van te laten ondervinden, en dan weet ik zeker dat veel geld hebben helpt.quote:op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef pracissor het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.
geld maakt absoluut niet gelukkig, andere vormen van materialisme ook niet, maar het helpt echt wel mee! zo lang je maar verstandig ermee omgaat, en niet boos wordt omdat het feest van een vage kennis ¤2000 meer gekost heeftquote:op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef pracissor het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.quote:op donderdag 6 juli 2006 18:26 schreef maisnon het volgende:
[..]
een vakantie op de bahamas in een gigantische villa met zwembaden en cocktails, no way dat iemand dat afwijst.
pfff nee sorry dan liever naar zo'n tropisch eiland gek. in oost-europa vind je ook niet heel veel cultuur meer, behalve overblijfselen uit de sovjet-tijdquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef maethor_veleg het volgende:
[..]
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.
zei ik ook alquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef adothehague het volgende:
die sandstorm is gewoon jaloers
daar zou ik ook graag naartoe gaan hoor, net zo goed, maar ik sla mijn aanbod never nooit niet afquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef maethor_veleg het volgende:
[..]
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.
hij is het met wel meer niet eens maar aan zijn post te zien is hij dus wel jaloersquote:op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
zei ik ook alhij was het er niet mee eens
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |