Wat is een kitana Gijs?quote:Nee,.... zo denk ik er ook over.... maar als het mijn broer zou zijn rij ik er ook zo snel mogelijk met mijn kitana naar toe
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Zeg welke wallpapers hebben jullie momenteel thuis als desktop?
thuis en ook hier een foto van Merlijn, wel 2 verschillende.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
n00bquote:
Ja gijs.. weglopen.. weglopen van een gevecht en dan toch winnen snap je..quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,.... zo denk ik er ook over.... maar als het mijn broer zou zijn rij ik er ook zo snel mogelijk met mijn kitana naar toeWil hem alleen niet gebruiken......... dan ben je zooo ver van huis Gijs. Niet de oplossing, maar ja wat dan... het wordt erger en erger... moeten we blijven weglopen...
Ja eigenlijk.... dat zou ik doen.... weglopen !
Altijd een foto van Jasmijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Papa worden zet je aan het denken he..... dat heb ik ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja gijs.. weglopen.. weglopen van een gevecht en dan toch winnen snap je..
Ik ben nu papa geworden, ik kan me geen flauwekul veroorloven meer..
Vorig jaar had ik nog voorop gelopen als er een burgeroorlog zou uitbreken, luid gillend "Slachten" . Ik zie ze ook echt als ratten van de samenleving, zo in groepjes, stinken, wonend in riolen, en zelfs hun gezicht hebben weg van rattenkoppen... en hun rattengedrag.
Maar ben nu meer voor politieke oplossingen.
quote:
Hij had tijd om ze te tellen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Vriend en vriendin van een collega van me is gister door 12 Marokkanen in elkaar geramd. Gelukkig kon die jongen nog zijn broer bellen toen hij in de gaten had dat hij gevolgd werd. Die gast is lid van een schietvereniging. Dus kort nadat die ratten begonnen met slaan kwam hij (gelukkig) met een pistool aangereden.
Marokkanen
Droogquote:Snoeiharde ballen in Berlijn
BERLIJN - De politie in Berlijn heeft woensdag twee mannen gearresteerd die mensen tegen met cement gevulde voetballen lieten trappen. Zeker twee personen liepen lichte verwondingen op, aldus de politie.
De verdachten plaatsten de ballen op meerdere plaatsen in de Duitse hoofdstad. Bij het lokaas werd een tekst geschilderd om mensen aan te sporen een balletje te trappen.
Het duo wordt onder meer vervolgd wegens het toebrengen van lichamelijk letsel. De verdachten, 26 en 29 jaar, manipuleerden de ballen in een woning. Rechercheurs troffen daar nog meer cementen ballen aan.
quote:
quote:
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?quote:
Flipquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?
Wat doe je als hij hem white power noemtquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?
Powerquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:38 schreef Sjotime het volgende:
Wat doe je als hij hem white power noemt
Dat zou je als tattoo erop moeten laten zetten. Now you're playing with powerquote:
Ik zou het bij jou gewoon bij de letter 'N' houden Gijsquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou je als tattoo erop moeten laten zetten. Now you're playing with power
of iets van Schudden voor gebruik
...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zou het bij jou gewoon bij de letter 'N' houden Gijs![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
steek je vinger op als je geen zin meer hebt![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
steek je vinger op als je geen zin meer hebt![]()
nEET, WERKT BIJ DIE BABYFOON van alecto ALLEBEI DIE STATIONs OP EEN BATTERIJ OF MOET ER EEN STOPCONTACT IN DE BUURT ZIJN ?quote:
ontvanger MOEt op batterijen tenzij je hem in het laadstation laat staan en de zender kan op betterijen maar heeft standaard een adapter erbij zitten. Er zijn alleen batterijen voor de ontvanger meegeleverdquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
nEET, WERKT BIJ DIE BABYFOON van alecto ALLEBEI DIE STATIONs OP EEN BATTERIJ OF MOET ER EEN STOPCONTACT IN DE BUURT ZIJN ?
Teringjong spel je anders.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je je naam wel eens gezien dan....
Ik zal jou eens op betterijen zetten!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
ontvanger MOEt op batterijen tenzij je hem in het laadstation laat staan en de zender kan op betterijen maar heeft standaard een adapter erbij zitten. Er zijn alleen batterijen voor de ontvanger meegeleverd
zou fysiek ook nog eens heel makkelijk kunnen ookquote:
Nee hoor, daar istie te sloom voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
zou fysiek ook nog eens heel makkelijk kunnen ook![]()
maar als ie zit kan je het wel vergeten... dan ben je plat (en vies)quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee hoor, daar istie te sloom voor![]()
Sorry hoor, maar jij gaat jezelf toch niet een complex aan praten omdat je een kleine vriendin hebt of wel soms?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
zou fysiek ook nog eens heel makkelijk kunnen ook![]()
trouwens laatt een filmpje gemaakt van mij samen met een vriendin aan het dansen.....echt een die vernietigd moet worden ik lijk net een reus
ze is de helft dunner en kleiner.. echt geen porem. Heb jij dat nu ook B, of A of wat dan ook...
dat je foto of film terugziet en denkt, aarrgh ik ben omringt door dwergen!!!
![]()
complex is groot woord (hehe woordspelingquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij gaat jezelf toch niet een complex aan praten omdat je een kleine vriendin hebt of wel soms?
Ik heb altijd foto's of filmpjes waar ik op sta, dat ik denk .. godver wat groot.. maar heb zelf niet in de gaten, tis dat ik weet die kerel op de foto is
Met Jasmijn op de foto ook.. ze verdwijnt.. of verdween moet ik zeggen, in mijn armen eerder
foto van slurfer voldoet ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
complex is groot woord (hehe woordspeling) maar goed vergeleken met al mijn vriendinnen ben ik een kolos helaas.. moet toch grotere zoeken (wacht op hulpzame cho met foto's van mensen met obesitas
)
![]()
Ja kijk voor mij is dat gewoon moeilijk te realiseren... mensen die nog groter zijn vinden..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
complex is groot woord (hehe woordspeling) maar goed vergeleken met al mijn vriendinnen ben ik een kolos helaas.. moet toch grotere zoeken (wacht op hulpzame cho met foto's van mensen met obesitas
)
![]()
Schietpoep niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee hoor, daar istie te sloom voor![]()
En terechtquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja kijk voor mij is dat gewoon moeilijk te realiseren... mensen die nog groter zijn vinden..
En wat ken ik nou voor mensen.. kleine struik, kleine sjo, kleine brown, strol is de helft kleiner.. de enige waar ik bang van ben is Roy
ken het gevoelquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja kijk voor mij is dat gewoon moeilijk te realiseren... mensen die nog groter zijn vinden..
En wat ken ik nou voor mensen.. kleine struik, kleine sjo, kleine brown, strol is de helft kleiner.. de enige waar ik bang van ben is Roy
stap innnnnn daannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
The bigger they are, the harder they fall...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
nog niet helemaal, maar stukke beter, hij volgt mij wel overalquote:
In het geval van B.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The bigger they are, the harder they fall...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
In het geval van B.![]()
![]()
![]()
heeeeeeeeeel hard
hahahahaquote:
Komt een beetje aan de verkeerde kant klaar zeg maarquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahahaha
ik dacht trouwens dat dieren wel van sex hielden... kom je dit tegengeloof dat ie er toch niet veel aan vond
http://www.youtube.com/watch?v=ciSAGRugJuc&search=breeding![]()
Little peoplequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:15 schreef Atuniel het volgende:
Echt altijd met die kleine mensjes... allemaal zo'n grote bek.. anders vallen ze niet op natuurlijk..
Grappig om dat te zien.
yep, of die van de zwarte weduwe... Komen jullie er toch weer goed van af he!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Komt een beetje aan de verkeerde kant klaar zeg maar
Maar dat is nog niks.. vraag maar eens aan een mannetjesbidsprinkhaan (galgjewoord) wat ie er van vind
Logisch, krijgen ze ook aandacht.. en anders hangen ze in je broekspijp.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
yep, of die van de zwarte weduwe... Komen jullie er toch weer goed van af he!![]()
Kleine mensen, idd je ziet het overal in de natuur he, kijk maar naar honden, hoe kleiner hoe grotere keffer....![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Logisch, krijgen ze ook aandacht.. en anders hangen ze in je broekspijp.
Zon lobbes blijft lekker liggen, tilt zn kop op.. hoiii
quote:
Bruce Lee woog ook maar 54 kiloquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
maar als ie zit kan je het wel vergeten... dan ben je plat (en vies)![]()
in vroeger dagen ook bij kickboxen gezeten, zat ik op een gegeven moment bij de heren (vraag maar niet eens waarom, maar mijn vorige post slaat er wel wat op)
zat een supergrote kerel bij, beresterk maar ook idd sloom. Was ie aan het sparren met een klein snel ventje.. ging goed totdat ie een keer raak kon slaan. Ventje door de lucht voor pampes op de grond. grote: maar ik sloeg maar een keer!kleine, ligt zijn hoofd stukje van de grond: Dat was een keer teveel..... *valt terug op grond*
![]()
![]()
Ja ik weet niet waar je het over hebt.... vind je helemaal niet zo groot.... Niet dat ik er ooit echt op gelet heb..... kijk als ik je zie toch meestal alleen naar je tietenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
ken het gevoel
al ben ik vergeleken jou ook een ukkie![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waar je het over hebt.... vind je helemaal niet zo groot.... Niet dat ik er ooit echt op gelet heb..... kijk als ik je zie toch meestal alleen naar je tieten
kijk als ik je zie toch meestal alleen naar je tieten
[..]
Ja ik weet niet waar je het over hebt.... vind je helemaal niet zo groot.... Niet dat ik er ooit echt op gelet heb..... kijk als ik je zie toch meestal alleen naar je tieten
quote:
mijn blik gaat echt van..... tot hier en niet verderquote:
Beschouw het als een hint om meer foto's van je borsten te plaatsen en minder van je katten.quote:
dat springenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Sjotime het volgende:
Deze grote jongen valt iig erg hard
http://www.nothingtoxic.c(...)e_Into_a_Total_Pansy
Ik geloof ook blondquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn blik gaat echt van..... tot hier en niet verderweet verder niet eens hoe ze eruit ziet
Godver Strolquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschouw het als een hint om meer foto's van je borsten te plaatsen en minder van je katten.
Whahahahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Sjotime het volgende:
Deze grote jongen valt iig erg hard
http://www.nothingtoxic.c(...)e_Into_a_Total_Pansy
Slowmo is fantastisch.... gozer neemt bijna het bureau mee.quote:
ohquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschouw het als een hint om meer foto's van je borsten te plaatsen en minder van je katten.
kaal denk ikquote:
Ja.. met zn voet inderdaadquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Slowmo is fantastisch.... gozer neemt bijna het bureau mee.
Jaja.. errrg toevallig hoor Strolquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha...erg toevallig.
Name your penis
Albert Tatlock the Flexible Electric Organ
Ze beginnen wel allemaal een beetje op elkaar te lijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:28 schreef mr_Brown het volgende:
oh![]()
word je ook zo moe van die katten
![]()
als ze nou een foto van d'r poes poste jah.... maar die kut katten
![]()
hahahaha,... ja kan daar altijd zo om lachen Gijs.......quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. met zn voet inderdaadEn dan die capuchon op als ie overeind krabbelt
![]()
![]()
Dat komt omdat ze op ooghoogte zitten voor ons Gijsquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan weet jij vast wel of ik knopen heb of een gulp stink Hobbit !quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze op ooghoogte zitten voor ons Gijs
Wij zijn ongeveer even groot dwergquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan weet jij vast wel of ik knopen heb of een gulp stink Hobbit !
whahahahahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaja.. errrg toevallig hoor Strol![]()
Maarreuh
Darth Vader the Understated Planet Crusher
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij zijn ongeveer even groot dwerg
Ernest the Enthusiastic Pendulous Penisquote:
en als mr_brown : Oberon the Strangely Proportioned Weapon of Mass Destructionquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ernest the Enthusiastic Pendulous Penis
Geen idee wat Pendulous betekent.. maar Ernest de enthausiaste penisquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ernest the Enthusiastic Pendulous Penis
Dat zei je moeder ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:21 schreef Magneet het volgende:
die eerste is saai de tweede is gewoon dom
Over de Aardappels Gijs... de aardappels!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:24 schreef Magneet het volgende:
-
* Magneet kietelt zichzelfquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Over de Aardappels Gijs... de aardappels!!
WHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoooooooo droog, tranen hier
![]()
ja wen er maar vast aan kut collega's!!!! ik lach achter mn monitor!!! en waarom??? zooomaar! gaat je niks aan!!!
Ik heb ook geen idee wat Pendulous isquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Geen idee wat Pendulous betekent.. maar Ernest de enthausiaste penis![]()
![]()
Dat doorpraten ook zoquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
ja wen er maar vast aan kut collega's!!!! ik lach achter mn monitor!!! en waarom??? zooomaar! gaat je niks aan!!!
Die extreme harde lach idd altijd van jou.... die nieuwe ezels hebben geen idee wie er naast hun zitquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoooooooo droog, tranen hier
![]()
Maar ze houden vast hun beurs beter in de gaten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:12 schreef Sjotime het volgende:
Die extreme harde lach idd altijd van jou.... die nieuwe ezels hebben geen idee wie er naast hun zit
Hun beurs..... he heerlijk...quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar ze houden vast hun beurs beter in de gaten.
nee hoeft nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef Quinny het volgende:
TVP
Vanavond zal ik eens een leuk poepverhaal vertellen.
flauwquote:
Zal jou eens doen in een groot bad !quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
flauw![]()
Maar jij hebt het vorig jaar ook gedaan, alleen toen in een heeeel groot bad
"zucht"quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zal jou eens doen in een groot bad !![]()
Whahahaaquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Sjotime het volgende:
HUIS----------------------------- [afbeelding] ---------- WERK
Ja, maar moest wel even zoeken !quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WhahahaaDat vond ik nou serieus erg grappig
Heb je die zelf verzonnen?
![]()
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
Nee, ik zag die stinkstruik op MSN aanloggen.. ik denk die komt meteen posten
Denk aan je bureauquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:46 schreef Atuniel het volgende:
Yeaahhh bijna weekend!!
* Atuniel met buik wiebelt
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
Moooogguuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
ken je dat gevoel..... bijna....![]()
bijna weekend![]()
![]()
quote:
blijf van je piemel afquote:
Ik op msnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
Nee, ik zag die stinkstruik op MSN aanloggen.. ik denk die komt meteen posten
*zucht*quote:
Oh ja toen was je al op je werk natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik op msnik zit op werk
Must be my chick
Typisch inderdaad.. werkende mensen worden niet beloond met mooi weer in hun vrije tijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Voor het weekend jah, daarna gaat het weer na 27 á 28 graden
Bewegen is wat ongemakkelijk, zitten, liggen enz. Kleine is al flink groot natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh ja toen was je al op je werk natuurlijk
Hoest met je vrouw nou Gijs.. en ga me alsjblieft vertellen dat ze nu ergens last van krijgt zo in de laatste week.. Op zn minst moe, chagarijnig, en pijntjes? Please..
Ik hoor al 2 maanden bijna iedere ochtend 'Ik ben misselijk'
en dan ren jij snel naar beneden om ze te geven waar ze zin in heeft om haar beter te laten voelen toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh ja toen was je al op je werk natuurlijk
Hoest met je vrouw nou Gijs.. en ga me alsjblieft vertellen dat ze nu ergens last van krijgt zo in de laatste week.. Op zn minst moe, chagarijnig, en pijntjes? Please..
Gijs ik doe het gewoon bij jou thuis hoor.........quote:
Neuh.. ze is er chagarijnig bij bovendien, het beste help ik haar om niet teveel te praten en haar gewoon aan te laten rommelen eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
en dan ren jij snel naar beneden om ze te geven waar ze zin in heeft om haar beter te laten voelen toch?![]()
Goedemorgen altesaam!!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik... dat laatste, dat telt!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Neuh.. ze is er chagarijnig bij bovendien, het beste help ik haar om niet teveel te praten en haar gewoon aan te laten rommelen eigenlijk.
En dan stilletjes aan de zijlijn de tafel opruimen, afwas, fornuis schoonmaken enzo..
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Mij chick was gisteren week 38 en die van B. weten ze pas rond de 22ste ofzo
Naar Amsterdam, waterfietsen huren, beetje in de grachten peddelen, daarna in het Vondelpark picknicken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef QueenR het volgende:
Iemand een leuk idee om te doen met familie (ik, stuart, kinderen, schoonzus man en kinderen) wat niet veel geld kost? (vanuit z afrika is het hier onbetaalbaar) ik begin langzaam uit ideeen te raken
Naar de Mac !!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef QueenR het volgende:
Iemand een leuk idee om te doen met familie (ik, stuart, kinderen, schoonzus man en kinderen) wat niet veel geld kost? (vanuit z afrika is het hier onbetaalbaar) ik begin langzaam uit ideeen te raken
das nog niet eens zo'n heel gek halfgaar idee!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naar Amsterdam, waterfietsen huren, beetje in de grachten peddelen, daarna in het Vondelpark picknicken.
Nesteldrang noemen ze datquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Angeliek moet rustiger aan doen omdat ze afvalt, ze is te druk. Heeft ze gisteren overdag helemaal niks gedaan. Voelt ze zich helemaal gefrustreedr dat ze niks heeft gedaanDus toen wilde zij perse koken en daarna heeft ze alle laatjes van de keuken maar uitgepoets/gezocht
![]()
maak je het wel schoon dan als je klaar bentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs ik doe het gewoon bij jou thuis hoor.........![]()
Naar de dierentuin in Emmen.. hebben ze olifanten, apen en tijgers..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef QueenR het volgende:
maarre... ze komen uit afrikaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Naar de dierentuin in Emmen.. hebben ze olifanten, apen en tijgers..
En een hele mooie vlindertuin..
Veel is interactief, dus ze leren er ook nog wat van de dieren
heb er nog ergens een liggenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:50 schreef QueenR het volgende:
heb er nog ergens een liggen![]()
was er ineens zo leuk aan?
ff serieus???quote:
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:18 schreef Atuniel het volgende:
Ik schaam mij soms voor andere volwassen gamers weet je dat.
Kijk, dat is vet gamen.. schieten, rennen, gangster spelen, racen, dingen opblazen, alles met geweldige gfx.. ennn.. ook nog eens online.quote:
Zeker klinkt het cool. En een GTA-kloon is niks om je voor te schamen als je net zo’n kwaliteitstitel bent. Ik kijk persoonlijk erg uit naar GTA IV. Die zal toch weer een benchmark neerzetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:23 schreef Atuniel het volgende:
Kijk, dat is vet gamen.. schieten, rennen, gangster spelen, racen, dingen opblazen, alles met geweldige gfx.. ennn.. ook nog eens online.
Geef toe, GTA vond je cool... dit word cooler.. en dan wil ik even afzijn van die nonsens dat het een GTA kloon is en dus geen waardig spel. Naar mijn idee is dit namelijk beter dan GTA.. GTA was een opstap.
Maar goed..
papegaaien hebben ze daar natuurlijk ook veel hé? anders kan je naar papegaaienland in veldhoven gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
maarre... ze komen uit afrikahehe heb idd gehoord dat dat een mooie dierentuin is
Ja dat heb ik ook.... daarom mijn keuze voor LotR (eerste RTS voor een console) en Dead Rising...... En,... daarom wil ik ook zo graag de Wii,.... en heb ik een DS gekochtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar ik heb al zo vaak geschoten, gerend, geraced, dingen opgeblazen, alles met geweldige graphics. Heb je nooit eens de behoefte aan iets originelers?
Ik trek dat hele LotR wereldje niet echt (al waren de films wel cool), al lijkt een RTS op de consoles me erg leuk! Als C&C3 op de 360 verschijnt al ik die opzeker! Dead Rising is voor mij, als zombie-fan, een must-have en een van de redenen dat ik een 360 heb gehaald.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef Sjotime het volgende:
Ja dat heb ik ook.... daarom mijn keuze voor LotR (eerste RTS voor een console) en Dead Rising...... En,... daarom wil ik ook zo graag de Wii,.... en heb ik een DS gekochtZelda trailer voor zowel Wii als DS heersen....
quote:PSone emulator also out in October: first games will be TOMB RAIDER, Castlevania SON (¡¡¡¡!!!!), FINAL FANTASY 7 and 8, SILENT HILL. Along 2007, near 7.000 psone titles will be available for the PSP.
Er komen een paar hele leuke games op, LocoRoco, Metal Slug Anthology en Ultimate Ghost'n Goblins. En ook die remake van Valkyrie Profile. En dan al die PS1 games...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:46 schreef Sjotime het volgende:
De PSP trekt me niet zo........ de meeste van die games kan je op de PSone of PS2 spelen... level zit er een beetje tussen. Maar ja... toegegeven..... FFVII op een handheldDat zou best cool zijn. Maar als je het spel net als ik al dik 9 gespeeld hebt houd het wel eens op.
En het hele UMD movie gebeuren trek ik eeecht niet
Iets orginelers? Ja dan houdt het toch gewoon op hoor.. FPS hou ik van, komen boel games van uit, volgende week Preyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker klinkt het cool. En een GTA-kloon is niks om je voor te schamen als je net zo’n kwaliteitstitel bent. Ik kijk persoonlijk erg uit naar GTA IV. Die zal toch weer een benchmark neerzetten.
Maar ik heb al zo vaak geschoten, gerend, geraced, dingen opgeblazen, alles met geweldige graphics. Heb je nooit eens de behoefte aan iets originelers?
Oh oh, ik zeg niet dat ik alleen maar originele games wil spelen. Ik geniet straks ook van Rainbow Six, Splinter Cell en Brothers in Arms. Gears of War en Lost Planet kijk ik ook erg naar uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:53 schreef Atuniel het volgende:
Maar goed, zo blijkt maar.. ieder zn games he.. Maar ik zweer je, over een jaar of 5.. speel ook jij nog gewoon schiet, ren, race spellen.. sterker nog, straks speel jij ook RB6 in Las Vegas.. dan wil ik je wel weer horen over orginaliteit, maar dat geld niet zeker?
Als je maar weet dat ik je opblaas in RS6quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh oh, ik zeg niet dat ik alleen maar originele games wil spelen. Ik geniet straks ook van Rainbow Six, Splinter Cell en Brothers in Arms. Gears of War en Lost Planet kijk ik ook erg naar uit.
Maar af en toe wil ik wat anders. En dan zijn piepjes en vrolijkheid wel erg leuk.
Ik jou ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik jou ook.
Waarschijnlijk als we in hetzelfde team zitten en ik een grenaat gooi.
oeeehhhquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik je opblaas in RS6
Natuurlijk haal jij dan een 360. Wie moet ik anders pijpen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
oeeehhh![]()
dan wil ik ook een 360
zoooo genoten van dat spel....
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Natuurlijk haal jij dan een 360. Wie moet ik anders pijpen?
Gijs, ik haal er weer speciaal een Xbox voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oeeehhh![]()
dan wil ik ook een 360
zoooo genoten van dat spel....
![]()
Het spel spiegelt wel hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik haal er weer speciaal een Xbox voorDie avondenlang schieten op elkaar. Lachen in de lobby, tactieken bespreken met Strol en je er vervolgens niet aan houden
De personages niet, en daar ging het me omquote:
Ja ja whateverquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De personages niet, en daar ging het me omMaar ja, dat snappen domme rukkers weer niet...
Gijs...serieus...je moet straks toch ook met je zoon kunnen gamen???quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:24 schreef Magneet het volgende:
ik wil gvd ook wel een 360 voor RB6Moet ik eerst Randa weer omlullen terwijl ik gezegd had dat ik er geen wilde
Dan zeg je gewoon dat jij ook eens van mening veranderd, iets wat vrouwen dagelijks 100x doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:24 schreef Magneet het volgende:
ik wil gvd ook wel een 360 voor RB6Moet ik eerst Randa weer omlullen terwijl ik gezegd had dat ik er geen wilde
GIjs... Een soldatenuniform.... Dat gli... Laat maarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ja whatever![]()
Tis altijd wat met jouw gewoon...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat jij ook eens van mening veranderd, iets wat vrouwen dagelijks 100x doen
allebei zooooo waar. We moeten alleen eerst ff geld terugkrijgen van de belastingen voor de kinderopvang dan zou ik erover kunnen beginnen met zeuren. Wanneer kwam RB6 ook weer uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus...je moet straks toch ook met je zoon kunnen gamen???
Gijs...je disst Master Chiefquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIjs... Een soldatenuniform.... Dat gli... Laat maar
Wanneer komt die RB6?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik haal er weer speciaal een Xbox voorDie avondenlang schieten op elkaar. Lachen in de lobby, tactieken bespreken met Strol en je er vervolgens niet aan houden
Alleen ELO zit er niet meer in geloof ik
November.quote:
Klein kind!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef -Struikrover- het volgende:De baas trakteert
* besteldt biefstuk van de haas met aardappelschijfjes en een sorbet achteraf *
Tis metaal!! Van de Master Chief.... Halo3....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GIjs... Een soldatenuniform.... Dat gli... Laat maar
Ik hou van je B, en ik ga je afschieten in RS Vegas. Zullen we het daarbij laten?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Giel gaat het 2 uur lang spelen gijs, beter zet je `m op slamfm
een gruwelijke eikel vind ik hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat nergens over, hij was gisteren in de show bij Ruud de Wildmafkees
![]()
Jawel, maar dat vergeef ik m.quote:
je bent al gebrainwashed he...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vergeef ik m.
Tis wel humor om 2 uur lang die plaat te draaien namelijk![]()
* Atuniel Haakt QR in de arm
Doe mij maar een toppertje, en een breezer ananas.. [afbeelding]
96.8 fm (hier) radio 3.. gewoon zoeken.. als je sjonniemuziek hoort...dan zit je goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
je bent al gebrainwashed he...![]()
* QueenR danst vrolijk mee al heeft ze geen flauw idee hoe het liedje gaat
(gave smilie trouwens)
Whahahhaahahaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:10 schreef QueenR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mex4ux1i1_U&search=%20BREEZER%20ANANAS SNEL OPGEZOCHTwat errug....
Haal anders de zwerver pack... die is 289 nuquote:
Gijs.... en dan laat ik em 5 maanden in de doos liggenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Haal anders de zwerver pack... die is 289 nu
Die is straks ook nog wel die prijs Gijsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... en dan laat ik em 5 maanden in de doos liggenneh ik wacht wel ff
Wilde de klanten meer asfalt hebben vandaag?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Overwerken, had al thuis moeten zijn
stinkdrukte.....
jah... maar ik ga er nu toch geen drol mee doen..... kan ie lekker stofhappenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die is straks ook nog wel die prijs Gijs
Hou op.....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wilde de klanten meer asfalt hebben vandaag?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gaat dat per meter?
"Mag het ietsje meer zijn?"
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gaat dat per meter?
..............................................................quote:
Prey?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Atuniel het volgende:
Krijg trouwens een bloedhekel aan gecombineerd platform topics .. vooral als het om PC gaat
Ja dat moet nog komen.. maar het is nu "Ik heb hem al binnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prey?
Ja, maar mijn grafische kaart blablablabla
Per tonquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gaat dat per meter?
[PC/360] Preyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef Atuniel het volgende:
Ja dat moet nog komen.. maar het is nu "Ik heb hem al binnen"
"Ik zit al vast" enzo...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef mr_Brown het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendddddddddddddddddddddddddddd![]()
![]()
morgen kamperenweekendje naar Noordwijk
![]()
![]()
Een Romer? Maxi-Cosi?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef Atuniel het volgende:
Zo... autostoel gekocht voor Jasmijn... nou madam zit op een troon hoor
En het gaat regenenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef mr_Brown het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendddddddddddddddddddddddddddd![]()
![]()
morgen kamperenweekendje naar Noordwijk
![]()
![]()
Dus al met al is er geen hol aan zeg maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:30 schreef kepler het volgende:
goedemorgen
helaas nog geen internet op mn kamer, dus echte verslage volgen nog
verder is het lekker koud hier (nachtvorst) en ik mag elke ochtend om 0530 opstaan om de trein van 0630 te halen
Zoals A al zegt..... verschrikkelijk lekkerquote:
nopequote:
Gijsssssssssquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:30 schreef kepler het volgende:
goedemorgen
verder is het lekker koud hier (nachtvorst) en ik mag elke ochtend om 0530 opstaan om de trein van 0630 te halen
Je had niks moeten zeggen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:26 schreef Sjotime het volgende:
Ja hoor........ PAPAAAAAAAAAA klinkt het nu vanuit boven![]()
Klinkt heerlijk Gijsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:30 schreef kepler het volgende:
goedemorgen
het zal aan de dag liggen, hier ook... Keagan is ALTIJD uiterlijk 8 uur wakker. slaapt nu nog... muisstil bovenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
Serieus.......... grooot nieuws... Daan slaapt voor het eerst in bijna 3 jaar UIT.... pik slaapt nu nog![]()
Ik betrapte me er net op dat ik naar boven rende,.... en rende.... Daan is altijd tussen 06:00 en 07:00 wakker....... ik schrok er zelf ineens van....
Maar de pik slaapt
Oh daar krijg je zon onrustig gevoel van hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
Serieus.......... grooot nieuws... Daan slaapt voor het eerst in bijna 3 jaar UIT.... pik slaapt nu nog![]()
Ik betrapte me er net op dat ik naar boven rende,.... en rende.... Daan is altijd tussen 06:00 en 07:00 wakker....... ik schrok er zelf ineens van....
Maar de pik slaapt
eieren met spek!quote:
Ja helemaal omdat Daan dit nog nooit had gedaan.... hij zit nu lekker aan de pap en kijkt Winnie de Poequote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh daar krijg je zon onrustig gevoel van he
Slaapt nog steedsZou er wat zijn? Nee,.. kind slaapt lekker
Ik mocht vanmorgen tot half 8 uitslapen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
Maar de pik slaapt
Cool.. dat muziekje er ook onderquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:13 schreef QueenR het volgende:
ff filmpje van Bob en Gijs
http://www.youtube.com/watch?v=TU6E65YDTyg
Nu danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Cool.. dat muziekje er ook onder
Hee, dat gaat eigenlijk heel mooi die filmpjes plaatsen
http://www.youtube.com/watch?v=QQE3ucT6dWU
Ook een test gedaan
Keplerrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:30 schreef kepler het volgende:
goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |