Wat is een kitana Gijs?quote:Nee,.... zo denk ik er ook over.... maar als het mijn broer zou zijn rij ik er ook zo snel mogelijk met mijn kitana naar toe
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Zeg welke wallpapers hebben jullie momenteel thuis als desktop?
thuis en ook hier een foto van Merlijn, wel 2 verschillende.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
n00bquote:
Ja gijs.. weglopen.. weglopen van een gevecht en dan toch winnen snap je..quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,.... zo denk ik er ook over.... maar als het mijn broer zou zijn rij ik er ook zo snel mogelijk met mijn kitana naar toeWil hem alleen niet gebruiken......... dan ben je zooo ver van huis Gijs. Niet de oplossing, maar ja wat dan... het wordt erger en erger... moeten we blijven weglopen...
Ja eigenlijk.... dat zou ik doen.... weglopen !
Altijd een foto van Jasmijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Papa worden zet je aan het denken he..... dat heb ik ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja gijs.. weglopen.. weglopen van een gevecht en dan toch winnen snap je..
Ik ben nu papa geworden, ik kan me geen flauwekul veroorloven meer..
Vorig jaar had ik nog voorop gelopen als er een burgeroorlog zou uitbreken, luid gillend "Slachten" . Ik zie ze ook echt als ratten van de samenleving, zo in groepjes, stinken, wonend in riolen, en zelfs hun gezicht hebben weg van rattenkoppen... en hun rattengedrag.
Maar ben nu meer voor politieke oplossingen.
quote:
Hij had tijd om ze te tellen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Vriend en vriendin van een collega van me is gister door 12 Marokkanen in elkaar geramd. Gelukkig kon die jongen nog zijn broer bellen toen hij in de gaten had dat hij gevolgd werd. Die gast is lid van een schietvereniging. Dus kort nadat die ratten begonnen met slaan kwam hij (gelukkig) met een pistool aangereden.
Marokkanen
Droogquote:Snoeiharde ballen in Berlijn
BERLIJN - De politie in Berlijn heeft woensdag twee mannen gearresteerd die mensen tegen met cement gevulde voetballen lieten trappen. Zeker twee personen liepen lichte verwondingen op, aldus de politie.
De verdachten plaatsten de ballen op meerdere plaatsen in de Duitse hoofdstad. Bij het lokaas werd een tekst geschilderd om mensen aan te sporen een balletje te trappen.
Het duo wordt onder meer vervolgd wegens het toebrengen van lichamelijk letsel. De verdachten, 26 en 29 jaar, manipuleerden de ballen in een woning. Rechercheurs troffen daar nog meer cementen ballen aan.
quote:
quote:
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?quote:
Flipquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?
Wat doe je als hij hem white power noemtquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?
Powerquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:38 schreef Sjotime het volgende:
Wat doe je als hij hem white power noemt
Dat zou je als tattoo erop moeten laten zetten. Now you're playing with powerquote:
Ik zou het bij jou gewoon bij de letter 'N' houden Gijsquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou je als tattoo erop moeten laten zetten. Now you're playing with power
of iets van Schudden voor gebruik
...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zou het bij jou gewoon bij de letter 'N' houden Gijs![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
steek je vinger op als je geen zin meer hebt![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
steek je vinger op als je geen zin meer hebt![]()
nEET, WERKT BIJ DIE BABYFOON van alecto ALLEBEI DIE STATIONs OP EEN BATTERIJ OF MOET ER EEN STOPCONTACT IN DE BUURT ZIJN ?quote:
ontvanger MOEt op batterijen tenzij je hem in het laadstation laat staan en de zender kan op betterijen maar heeft standaard een adapter erbij zitten. Er zijn alleen batterijen voor de ontvanger meegeleverdquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
nEET, WERKT BIJ DIE BABYFOON van alecto ALLEBEI DIE STATIONs OP EEN BATTERIJ OF MOET ER EEN STOPCONTACT IN DE BUURT ZIJN ?
Teringjong spel je anders.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je je naam wel eens gezien dan....
Ik zal jou eens op betterijen zetten!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
ontvanger MOEt op batterijen tenzij je hem in het laadstation laat staan en de zender kan op betterijen maar heeft standaard een adapter erbij zitten. Er zijn alleen batterijen voor de ontvanger meegeleverd
zou fysiek ook nog eens heel makkelijk kunnen ookquote:
Nee hoor, daar istie te sloom voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
zou fysiek ook nog eens heel makkelijk kunnen ook![]()
maar als ie zit kan je het wel vergeten... dan ben je plat (en vies)quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee hoor, daar istie te sloom voor![]()
Sorry hoor, maar jij gaat jezelf toch niet een complex aan praten omdat je een kleine vriendin hebt of wel soms?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
zou fysiek ook nog eens heel makkelijk kunnen ook![]()
trouwens laatt een filmpje gemaakt van mij samen met een vriendin aan het dansen.....echt een die vernietigd moet worden ik lijk net een reus
ze is de helft dunner en kleiner.. echt geen porem. Heb jij dat nu ook B, of A of wat dan ook...
dat je foto of film terugziet en denkt, aarrgh ik ben omringt door dwergen!!!
![]()
complex is groot woord (hehe woordspelingquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij gaat jezelf toch niet een complex aan praten omdat je een kleine vriendin hebt of wel soms?
Ik heb altijd foto's of filmpjes waar ik op sta, dat ik denk .. godver wat groot.. maar heb zelf niet in de gaten, tis dat ik weet die kerel op de foto is
Met Jasmijn op de foto ook.. ze verdwijnt.. of verdween moet ik zeggen, in mijn armen eerder
foto van slurfer voldoet ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
complex is groot woord (hehe woordspeling) maar goed vergeleken met al mijn vriendinnen ben ik een kolos helaas.. moet toch grotere zoeken (wacht op hulpzame cho met foto's van mensen met obesitas
)
![]()
Ja kijk voor mij is dat gewoon moeilijk te realiseren... mensen die nog groter zijn vinden..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
complex is groot woord (hehe woordspeling) maar goed vergeleken met al mijn vriendinnen ben ik een kolos helaas.. moet toch grotere zoeken (wacht op hulpzame cho met foto's van mensen met obesitas
)
![]()
Schietpoep niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee hoor, daar istie te sloom voor![]()
En terechtquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja kijk voor mij is dat gewoon moeilijk te realiseren... mensen die nog groter zijn vinden..
En wat ken ik nou voor mensen.. kleine struik, kleine sjo, kleine brown, strol is de helft kleiner.. de enige waar ik bang van ben is Roy
ken het gevoelquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja kijk voor mij is dat gewoon moeilijk te realiseren... mensen die nog groter zijn vinden..
En wat ken ik nou voor mensen.. kleine struik, kleine sjo, kleine brown, strol is de helft kleiner.. de enige waar ik bang van ben is Roy
stap innnnnn daannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
The bigger they are, the harder they fall...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
nog niet helemaal, maar stukke beter, hij volgt mij wel overalquote:
In het geval van B.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The bigger they are, the harder they fall...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
In het geval van B.![]()
![]()
![]()
heeeeeeeeeel hard
hahahahaquote:
Komt een beetje aan de verkeerde kant klaar zeg maarquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahahaha
ik dacht trouwens dat dieren wel van sex hielden... kom je dit tegengeloof dat ie er toch niet veel aan vond
http://www.youtube.com/watch?v=ciSAGRugJuc&search=breeding![]()
Little peoplequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:15 schreef Atuniel het volgende:
Echt altijd met die kleine mensjes... allemaal zo'n grote bek.. anders vallen ze niet op natuurlijk..
Grappig om dat te zien.
yep, of die van de zwarte weduwe... Komen jullie er toch weer goed van af he!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Komt een beetje aan de verkeerde kant klaar zeg maar
Maar dat is nog niks.. vraag maar eens aan een mannetjesbidsprinkhaan (galgjewoord) wat ie er van vind
Logisch, krijgen ze ook aandacht.. en anders hangen ze in je broekspijp.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
yep, of die van de zwarte weduwe... Komen jullie er toch weer goed van af he!![]()
Kleine mensen, idd je ziet het overal in de natuur he, kijk maar naar honden, hoe kleiner hoe grotere keffer....![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Logisch, krijgen ze ook aandacht.. en anders hangen ze in je broekspijp.
Zon lobbes blijft lekker liggen, tilt zn kop op.. hoiii
quote:
Bruce Lee woog ook maar 54 kiloquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
maar als ie zit kan je het wel vergeten... dan ben je plat (en vies)![]()
in vroeger dagen ook bij kickboxen gezeten, zat ik op een gegeven moment bij de heren (vraag maar niet eens waarom, maar mijn vorige post slaat er wel wat op)
zat een supergrote kerel bij, beresterk maar ook idd sloom. Was ie aan het sparren met een klein snel ventje.. ging goed totdat ie een keer raak kon slaan. Ventje door de lucht voor pampes op de grond. grote: maar ik sloeg maar een keer!kleine, ligt zijn hoofd stukje van de grond: Dat was een keer teveel..... *valt terug op grond*
![]()
![]()
Ja ik weet niet waar je het over hebt.... vind je helemaal niet zo groot.... Niet dat ik er ooit echt op gelet heb..... kijk als ik je zie toch meestal alleen naar je tietenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
ken het gevoel
al ben ik vergeleken jou ook een ukkie![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waar je het over hebt.... vind je helemaal niet zo groot.... Niet dat ik er ooit echt op gelet heb..... kijk als ik je zie toch meestal alleen naar je tieten
kijk als ik je zie toch meestal alleen naar je tieten
[..]
Ja ik weet niet waar je het over hebt.... vind je helemaal niet zo groot.... Niet dat ik er ooit echt op gelet heb..... kijk als ik je zie toch meestal alleen naar je tieten
quote:
mijn blik gaat echt van..... tot hier en niet verderquote:
Beschouw het als een hint om meer foto's van je borsten te plaatsen en minder van je katten.quote:
dat springenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Sjotime het volgende:
Deze grote jongen valt iig erg hard
http://www.nothingtoxic.c(...)e_Into_a_Total_Pansy
Ik geloof ook blondquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn blik gaat echt van..... tot hier en niet verderweet verder niet eens hoe ze eruit ziet
Godver Strolquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschouw het als een hint om meer foto's van je borsten te plaatsen en minder van je katten.
Whahahahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Sjotime het volgende:
Deze grote jongen valt iig erg hard
http://www.nothingtoxic.c(...)e_Into_a_Total_Pansy
Slowmo is fantastisch.... gozer neemt bijna het bureau mee.quote:
ohquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beschouw het als een hint om meer foto's van je borsten te plaatsen en minder van je katten.
kaal denk ikquote:
Ja.. met zn voet inderdaadquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Slowmo is fantastisch.... gozer neemt bijna het bureau mee.
Jaja.. errrg toevallig hoor Strolquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha...erg toevallig.
Name your penis
Albert Tatlock the Flexible Electric Organ
Ze beginnen wel allemaal een beetje op elkaar te lijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:28 schreef mr_Brown het volgende:
oh![]()
word je ook zo moe van die katten
![]()
als ze nou een foto van d'r poes poste jah.... maar die kut katten
![]()
hahahaha,... ja kan daar altijd zo om lachen Gijs.......quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. met zn voet inderdaadEn dan die capuchon op als ie overeind krabbelt
![]()
![]()
Dat komt omdat ze op ooghoogte zitten voor ons Gijsquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan weet jij vast wel of ik knopen heb of een gulp stink Hobbit !quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze op ooghoogte zitten voor ons Gijs
Wij zijn ongeveer even groot dwergquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan weet jij vast wel of ik knopen heb of een gulp stink Hobbit !
whahahahahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaja.. errrg toevallig hoor Strol![]()
Maarreuh
Darth Vader the Understated Planet Crusher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |