Wat is een kitana Gijs?quote:Nee,.... zo denk ik er ook over.... maar als het mijn broer zou zijn rij ik er ook zo snel mogelijk met mijn kitana naar toe
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Zeg welke wallpapers hebben jullie momenteel thuis als desktop?
thuis en ook hier een foto van Merlijn, wel 2 verschillende.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
n00bquote:
Ja gijs.. weglopen.. weglopen van een gevecht en dan toch winnen snap je..quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,.... zo denk ik er ook over.... maar als het mijn broer zou zijn rij ik er ook zo snel mogelijk met mijn kitana naar toeWil hem alleen niet gebruiken......... dan ben je zooo ver van huis Gijs. Niet de oplossing, maar ja wat dan... het wordt erger en erger... moeten we blijven weglopen...
Ja eigenlijk.... dat zou ik doen.... weglopen !
Altijd een foto van Jasmijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Papa worden zet je aan het denken he..... dat heb ik ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja gijs.. weglopen.. weglopen van een gevecht en dan toch winnen snap je..
Ik ben nu papa geworden, ik kan me geen flauwekul veroorloven meer..
Vorig jaar had ik nog voorop gelopen als er een burgeroorlog zou uitbreken, luid gillend "Slachten" . Ik zie ze ook echt als ratten van de samenleving, zo in groepjes, stinken, wonend in riolen, en zelfs hun gezicht hebben weg van rattenkoppen... en hun rattengedrag.
Maar ben nu meer voor politieke oplossingen.
quote:
Hij had tijd om ze te tellen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Vriend en vriendin van een collega van me is gister door 12 Marokkanen in elkaar geramd. Gelukkig kon die jongen nog zijn broer bellen toen hij in de gaten had dat hij gevolgd werd. Die gast is lid van een schietvereniging. Dus kort nadat die ratten begonnen met slaan kwam hij (gelukkig) met een pistool aangereden.
Marokkanen
Droogquote:Snoeiharde ballen in Berlijn
BERLIJN - De politie in Berlijn heeft woensdag twee mannen gearresteerd die mensen tegen met cement gevulde voetballen lieten trappen. Zeker twee personen liepen lichte verwondingen op, aldus de politie.
De verdachten plaatsten de ballen op meerdere plaatsen in de Duitse hoofdstad. Bij het lokaas werd een tekst geschilderd om mensen aan te sporen een balletje te trappen.
Het duo wordt onder meer vervolgd wegens het toebrengen van lichamelijk letsel. De verdachten, 26 en 29 jaar, manipuleerden de ballen in een woning. Rechercheurs troffen daar nog meer cementen ballen aan.
quote:
quote:
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?quote:
Flipquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?
Wat doe je als hij hem white power noemtquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor naam heb jij aan je piemel gegeven Gijs?
Powerquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:38 schreef Sjotime het volgende:
Wat doe je als hij hem white power noemt
Dat zou je als tattoo erop moeten laten zetten. Now you're playing with powerquote:
Ik zou het bij jou gewoon bij de letter 'N' houden Gijsquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou je als tattoo erop moeten laten zetten. Now you're playing with power
of iets van Schudden voor gebruik
...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zou het bij jou gewoon bij de letter 'N' houden Gijs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |