Hij had ze van mij allemaal kapot mogen schieten..quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Vriend en vriendin van een collega van me zijn gister door 12 Mar... eeuuhh jongeren in elkaar geramd. Gelukkig kon die jongen nog zijn broer bellen toen hij in de gaten had dat hij gevolgd werd. Die gast is lid van een schietvereniging. Dus kort nadat die ratten begonnen met slaan kwam hij (gelukkig) met een pistool aangereden. Toen vluchtte die jongeren als de smerige lafaards die ze zijn weg.
Wanneer je door 12 man in elkaar geslagen wordt kan ik me best voorstellen dat je dat als dreigmiddel gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Atijd hetzelfde met die kut autochtonen en hun pistolen van de schiet vereniging.
Deze mag dus nooit buiten de vereniging gebruikt worden
En wat doet die broer, die gaat er jongeren mee lopen dreigen
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Atijd hetzelfde met die kut autochtonen en hun pistolen van de schiet vereniging.
Van mij had ie ze neer mogen schieten, maar ja in dit land ben jij dan de schuldige en niet degene die je aanvielen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat vond ik ook al vreemd. Rennen of terug vechten zou ik eerder doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef vdo28 het volgende:
Terwijl je dus in elkaar geslagen wordt sta je te tellen met hoeveel ze zijn?
In jouw geval waarschijnlijk wegrennen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd. Rennen of terug vechten zou ik eerder doen.
Gelukkig nam die broer op, anders had hij ook nog zinloos gebeldquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig kon die jongen nog zijn broer bellen toen hij in de gaten had dat hij gevolgd werd.
gelukkig wist die dat het er 12 waren, anders had die ook nog eens zinloos getelt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:41 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Gelukkig nam die broer op, anders had hij ook nog zinloos gebeld
Blij dat het erg veel uit maakt, anders was het zinloos vermeld.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
gelukkig wist die dat het er 12 waren, anders had die ook nog eens zinloos getelt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef Henk-B het volgende:
Wie heeft er ook zo trek in speklapjes?
klagen dat ze zijn gemept door 12 mocro's natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef vdo28 het volgende:
Waarom begin je dit topic eigenlijk?
Stigmatisering? Wat wil je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |