Klik.quote:The Wimbledon women’s final has drawn higher US television ratings than the men’s final since 2001. Last year on the BBC the men’s final between Roger Federer and Andy Roddick won an audience of 5.8 million, while the women’s final, between Venus Williams and Lindsay Davenport, attracted 6.8 million viewers.
Halve finalequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Als het goed is zit die nu eindelijk eens te kijken, want de vrouwenfinale is bezig.
Mary Ann Sieghart... die gekke feministe van de Times. Echter haar cijfers zullen wel kloppen daar twijfel ik niet aan. De vraag is dan natuurlijk wat er zaterdag tegelijkertijd op de tv was, ik ga het niet opzoeken. Ik gok op zaterdag klussen met kijkers en op zondag de grand prix van Silverstone ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef Heero87 het volgende:
[..]
http://women.timesonline.co.uk/article/0,,17909-2247646,00.html
Uiteindelijk kunnen we zo uren blijven lullen en excuses blijven zoeken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef XL het volgende:
[..]
Mary Ann Sieghart... die gekke feministe van de Times. Echter haar cijfers zullen wel kloppen daar twijfel ik niet aan. De vraag is dan natuurlijk wat er zaterdag tegelijkertijd op de tv was, ik ga het niet opzoeken. Ik gok op zaterdag klussen met kijkers en op zondag de grand prix van Silverstone ofzo.
Het is van zoveel factoren afhankelijk.quote:
Een dikke raindelay van maar liefst de volle 20 minuten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
De mannenfinale had een dikke raindelay, de dames finale niet.
Hey Raindelay betekent minder kijkers, klaar!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:28 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Een dikke raindelay van maar liefst de volle 20 minuten.
Trouwens, we hebben het nu over UK. Een markt die qua spelers NIETS met vrouwentennis heeft. Over Frankrijk en Rusland, tegenwoordig twee grote tennismarkten, hebben we dan nog niet gesproken.
Anderzijds heb je ongetwijfeld ook landen waar het net andersom is, Spanje bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef DeeBee het volgende:
die Clijsters, wat kan je wel zeg![]()
ja, 3 matchpoints, maar eentje weg inmiddels...
afgelopen, 6-4, 7-6 (4)
Ik vond het niet superspannend, maar ik zie een finale tussen Henin en Mauresmo wel zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
Over en sluiten, jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |