abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39560214
Alweer deeltje 5...Federer is gewoon buitenaards...Als je denkt dat het niet beter kan is hij weer beter.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_39560254
quote:
Als Federer het niks vind dan weigert hij dat echt wel om te dragen hoor:)
Als z'n sponsor (Nike geloof ik?) het wil, staat ie morgen in zijn flikker op de court.
pi_39560261
Het lijkt me toch dat federer het niet nodig heeft om voor sponsers of publiciteit dat jasje te dragen.
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
pi_39560268
Federer was wearing a smart white jacket that had been made for him by his kit manufacturers, Nike, with a crest that included a tuft of grass, the Swiss cross, the symbol for his Leo star sign, an F for his surname, and three rackets which represent his three Wimbledon titles. As much as Federer liked the jacket, he is hoping that he will require some tailoring in a just over a fortnight's time, adding one racket to the crest.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_39560310
het is natuurlijk ook psychologisch voordeel halen met dat jasje. Even je tegenstander eraan herinneren dat je al 3 keer op rij Wimbledon hebt gewonnen. Tevens prachtig hoe Federer vlak voor ze voor de 2de of 3de keer de court op gingen de lijst met winnaars bekeek terwijl Ancic toekeek.
pi_39560393
Voor zover ik Federer ken, is hij absoluut zo niet. Federer is een heel bescheiden persoon, niet het type om op te scheppen met z'n drie Wimbledon-zeges. Ik kan écht niet geloven dat hij met dit idee is gekomen.
pi_39560457
Het lijkt me toch ook niet het soort jasje waar Nike mee scoort, zeker als je kijkt welke outfits ze voor Agassi maakten toen hij nog bij Nike was.
pi_39560461
Federer is inderdaad ook heel bescheiden...maar ook trots en terecht op zijn wimbledon titels. Federer is een beetje de reden dat ik het mannentennis weer ben gaan kijken.
pi_39560512
Toch denk ik dat er meer achter moet zitten dan een leuk idee van Nike, zeker omdat hij altijd zo bescheiden is
pi_39560710
Allemaal over dat jasje

Nike heeft dat jasje voor hem gemaakt, om in de traditite van Wimbledon te blijven. Ze hebben er 3 rackets op gezet (zijn 3 wimbledon overwinningen), grassprieten, een grote F ( van Federer) , 2 afbeeldingen, die op bekers moeten lijken (links en rechts van de grote F ), Het zwitserse embleem, en de naam Federer.
Dat is dat logo.

Maar dat heeft Nike speciaal voor Wimbledon voor hem gemaakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheGeneral op 06-07-2006 00:51:18 ]
pi_39561073
Ik ben benieuwd of Nieminen morgen wat uit kan richten tegen Nadal.
sig verwijderd door FA
pi_39561260
Een kampioen die zo speelt mag dat . Zo'n jasje past wel bij Wimbledon.
Beter dan die 3/4 broek van Nadal.
Let the season begin!
pi_39561347
Ja die broek van Nadal irriteert me...zowieso vind ik 3/4 broeken echt bij KAMPERS en ander goedkoop volk passen. En dan dat gore haar van Nadal...dat mouwloze shirt met die vieze bezwete oksels waar het zo broeit dat er een compleet nieuw ecosysteem is ontstaan...

Overigens Nadal is furieus nadat in de Spaanse pers en Franse pers is genoemd dat hij ook contact het met die Spaanse dopingdokter... ben benieuwd. Het rapport met de namen is nog niet naar buiten gebracht.
pi_39561356
Vind het ook leuk dat jasje...Moet ie echter alleen bij Wimbledon houden hoor...Niet ineens een gewoonte van maken...
En ook echt alles wordt aangepakt om negatief te zijn over Nadal hoor ...wat zielig...het is weer eens wat anders toch? :/

Morgen vrouwen halve finales...Lijkt me eigenlijk best wel leuk. twee wedstrijden waar geen pijl op te trekken is eerlijk gezegd...Clijsters wint altijd van Henin in kleine toernooitjes (behalve eastbourne dan) maar Henin wint altijd in de grand slams...ik ben toch wel voor Clijsters, maar als Henin wint mag ze ook het toernooi pakken...

EN IK HOOP TEN ZEERSTE dat Mauresmo die schreewlelijke Sharapova van de mat veegt...stom wijf

[ Bericht 7% gewijzigd door Norrage op 06-07-2006 01:23:05 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_39564838
die vriendin van federer wordt zo ontzettend vadsig, zeg ... hij kan echt wel beter krijgen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:27:30 #16
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39565545
Als Nadal vandaag Nieminen weet te pakken, dan denk ik dat hij ook wel voorbij Baghdatis komt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:42:00 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39565953
Hey nog ff kort over het mannentennis vs vrouwentennis.

Heb je wel eens opgelet hoeveel mannenpartijen en hoeven vrouwenpartijen gespeeld zijn op de grote banen tot nu toe???

Op Centre Court: 17 heren - 13 vrouwen (met vandaag meegerekend)
Op Court 1: 17 heren - 9 vrouwen
Op Court 2: 13 heren - 15 vrouwen

Het lijkt mij bewijs genoeg dat het mannentennis als belangrijker wordt beschouwd. Meer wil ik er niet meer over kwijt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39565988
Nadal mag in de finale best verliezen van Federer
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:45:47 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39566058
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef Komakie het volgende:

Heb je wel eens opgelet hoeveel mannenpartijen en hoeven vrouwenpartijen gespeeld zijn op de grote banen tot nu toe???

Het lijkt mij bewijs genoeg dat het mannentennis als belangrijker wordt beschouwd. Meer wil ik er niet meer over kwijt.
Bedankt Komakie, maar we doen dat rellen alleen een beetje voor de lol als er geen mannentennis is. Soort van tijdverdrijf omdat er dan niets op tv is. Vandaag een inhaalpartij, dus zaterdag pas weer rellen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:49:01 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39566182
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:33 schreef babsie.babsie het volgende:
Het lijkt me toch ook niet het soort jasje waar Nike mee scoort, zeker als je kijkt welke outfits ze voor Agassi maakten toen hij nog bij Nike was.
Ze willen er ook niet zo zeer mee scoren. Maar momenteel zijn we wel over Nike aan het praten en dat is het belangrijkste voor ze. Stukje naamsbekendheid door iets opvallends te produceren. Dat het verder niet verkoopt is niet zo belangrijk. Maar door die naamsbekendheid hopen ze wel een hoop andere dingen te verkopen
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:54 schreef petitlapin2 het volgende:
die vriendin van federer wordt zo ontzettend vadsig, zeg ... hij kan echt wel beter krijgen.
Misschien is ze zwanger ofzo
Anders moet ze wat meer mee doen in de trainingen van Roger

Anyway, ik hoop dat Mauresmo en Clijsters winnen en dat Clijsters daarna het toernooi wint. Vind haar toch 1 van de leukste speelsters van het circuit (ondanks dat ze niet de knapste is maar die anderen zijn ook niet alles )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:50:10 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39566218
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef XL het volgende:

[..]

Bedankt Komakie, maar we doen dat rellen alleen een beetje voor de lol als er geen mannentennis is. Soort van tijdverdrijf omdat er dan niets op tv is. Vandaag een inhaalpartij, dus zaterdag pas weer rellen
pff dit reken ik als een vrouwendag. Die Nadal vind ik ook net een wijf met zijn maniertjes
pi_39566567
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:49 schreef Komakie het volgende:

Misschien is ze zwanger ofzo
Anders moet ze wat meer mee doen in de trainingen van Roger

Anyway, ik hoop dat Mauresmo en Clijsters winnen en dat Clijsters daarna het toernooi wint. Vind haar toch 1 van de leukste speelsters van het circuit (ondanks dat ze niet de knapste is maar die anderen zijn ook niet alles )
zwanger, dan heeft ze echt al een zwangerschap van een paar jaar. Iedere dag komt er een paar gram bij ... dit moet echt stoppen ... Het was zo'n mooi meisje, nu is het echt een vette vrouw aan het worden . ze ziet er tien jaar ouder oud dan ze is... ook door haar ouderwetse kapsels.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:17:51 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39568986
Vandaag ook Elthing/Haarhuis op Wimbledon... Laatste partij baan 2.
pi_39569631
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef Komakie het volgende:

Nogmaals: het gaat niet om de ticketinkomsten. Die maken tegenwoordig slechts een fractie uit van de totale inkomsten. Televisierechten én merchandising, daar draait het tegenwoordig om. En blijkbaar zijn de inkomsten daaruit bij de vrouwen de laatste jaren drastisch toegenomen. Het lijkt me nogal logisch dat zich dat ook in het prijzengeld doortrekt.

Dat Wimbledon vooral mannenwedstrijden programmeert op de hoofdcourts, lijkt me nogal logisch gezien het oerconservatieve karakter van de organisatoren.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:37:02 #25
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39571504
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef -Dries- het volgende:
Nadal mag in de finale best verliezen van Federer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')