Als z'n sponsor (Nike geloof ik?) het wil, staat ie morgen in zijn flikker op de court.quote:Als Federer het niks vind dan weigert hij dat echt wel om te dragen hoor:)
Bedankt Komakie, maar we doen dat rellen alleen een beetje voor de lol als er geen mannentennis is. Soort van tijdverdrijf omdat er dan niets op tv is. Vandaag een inhaalpartij, dus zaterdag pas weer rellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef Komakie het volgende:
Hey nog ff kort over het mannentennis vs vrouwentennis.
Heb je wel eens opgelet hoeveel mannenpartijen en hoeven vrouwenpartijen gespeeld zijn op de grote banen tot nu toe???
Op Centre Court: 17 heren - 13 vrouwen (met vandaag meegerekend)
Op Court 1: 17 heren - 9 vrouwen
Op Court 2: 13 heren - 15 vrouwen
Het lijkt mij bewijs genoeg dat het mannentennis als belangrijker wordt beschouwd. Meer wil ik er niet meer over kwijt.
Ze willen er ook niet zo zeer mee scoren. Maar momenteel zijn we wel over Nike aan het praten en dat is het belangrijkste voor ze. Stukje naamsbekendheid door iets opvallends te produceren. Dat het verder niet verkoopt is niet zo belangrijk. Maar door die naamsbekendheid hopen ze wel een hoop andere dingen te verkopenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:33 schreef babsie.babsie het volgende:
Het lijkt me toch ook niet het soort jasje waar Nike mee scoort, zeker als je kijkt welke outfits ze voor Agassi maakten toen hij nog bij Nike was.
Misschien is ze zwanger ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:54 schreef petitlapin2 het volgende:
die vriendin van federer wordt zo ontzettend vadsig, zeg ... hij kan echt wel beter krijgen.
pff dit reken ik als een vrouwendag. Die Nadal vind ik ook net een wijf met zijn maniertjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef XL het volgende:
[..]
Bedankt Komakie, maar we doen dat rellen alleen een beetje voor de lol als er geen mannentennis is. Soort van tijdverdrijf omdat er dan niets op tv is. Vandaag een inhaalpartij, dus zaterdag pas weer rellen
zwanger, dan heeft ze echt al een zwangerschap van een paar jaar. Iedere dag komt er een paar gram bij ... dit moet echt stoppen ... Het was zo'n mooi meisje, nu is het echt een vette vrouw aan het wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:49 schreef Komakie het volgende:
Misschien is ze zwanger ofzo
Anders moet ze wat meer mee doen in de trainingen van Roger
Anyway, ik hoop dat Mauresmo en Clijsters winnen en dat Clijsters daarna het toernooi wint. Vind haar toch 1 van de leukste speelsters van het circuit (ondanks dat ze niet de knapste ismaar die anderen zijn ook niet alles
)
Nogmaals: het gaat niet om de ticketinkomsten. Die maken tegenwoordig slechts een fractie uit van de totale inkomsten. Televisierechten én merchandising, daar draait het tegenwoordig om. En blijkbaar zijn de inkomsten daaruit bij de vrouwen de laatste jaren drastisch toegenomen. Het lijkt me nogal logisch dat zich dat ook in het prijzengeld doortrekt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef Komakie het volgende:
Hey nog ff kort over het mannentennis vs vrouwentennis.
Heb je wel eens opgelet hoeveel mannenpartijen en hoeven vrouwenpartijen gespeeld zijn op de grote banen tot nu toe???
Op Centre Court: 17 heren - 13 vrouwen (met vandaag meegerekend)
Op Court 1: 17 heren - 9 vrouwen
Op Court 2: 13 heren - 15 vrouwen
Het lijkt mij bewijs genoeg dat het mannentennis als belangrijker wordt beschouwd. Meer wil ik er niet meer over kwijt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef -Dries- het volgende:
Nadal mag in de finale best verliezen van Federer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |