neequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Nietmachine het volgende:
Als het nu al die dagen 15 graden was zaten jullie te zeiken dat het slecht weer is.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Je kan zelf ook beter koel in de ijskast bewaren gaan zitten
Welnee. Graadje of 25 overdag, 's nachts tussen de 10-15. Heerlijk. Maar bij dit weer drijf ik letterlijk m'n bed uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Nietmachine het volgende:
Zeik toch niet zo over de warmte. Het is lekker weer. Als het nu al die dagen 15 graden was en het vaak regende zaten jullie te zeiken dat het slecht weer is. Echt weer "normaal" hoor, altijd maar zeiken.
Tering, het Einde der Tijden nadert zeker ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef Wilfret het volgende:
Volgende week ook tropische temperaturen van 30 graden.
Hittegolf 3 en 4 zijn in aantocht.
Als je 's ochtends uit bed komt moet je gelijk je deken achterover op het bed hangen zodat je bed kan luchten. Als je dan naar bed gaat weer is de boel lekker fris. Ook zorgen dat je niet bezweet naar bed gaat want dan voelt alles ook klam en vies aan. Ik heb zelf, tot mijn verbazing ook, weinig last van iets als ik naar bed ga.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef Soul79 het volgende:
Leuk hoor die hitte, maar ik moet gewoon om 7 uur op om naar mn werk te gaan en ik kan echt niet slapen voor 3 uur met deze warmte.
Moet het dus al een week met 4 uurtjes slaap per nacht stellen. De vorige keer ook al![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:54 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tering, het Einde der Tijden nadert zeker ofzo![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:54 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tering, het Einde der Tijden nadert zeker ofzo![]()
quote:
De hittegolf waarin we nu zitten kon wel eens record lang worden. Het heeft er alle schijn van dat de temperatuur tot en met het volgende weekend nergens onder de 25° zal komen. Dan zouden we al op 16 dagen uitkomen en het record staat nog op naam van 1975 met 18 dagen aan één stuk boven de 25°. Daarmee zou ook een nieuw warmterecord voor de maand juli gevestigd kunnen worden dat nu nog op naam van 1994 staat. Dat we in een uitzonderlijk warme periode zitten zal duidelijk zijn. En dan de hoeveelheid zon. We zijn dinsdag al over het normale gemiddelde gegaan van 194 uur en met nog 13 dagen te gaan zal ook het recordaantal zonuren verbetert kunnen worden. In het komende weekend kan er wel een plaatselijke onweersbui vallen maar de zon zal toch nog de regie in handen houden. De temperaturen zullen in het oosten en zuidoosten boven de 30° uit blijven komen en alleen aan de stranden is er verkoeling te vinden door een heerlijk zeewindje. Daar zal de temperatuur tussen de 26 en 28° komen te liggen. En volgende week kunnen we weer een reeks zeer zonnige en droge dagen verwachten met temperaturen die in het oosten en zuidoosten dagelijks de 30° halen. Aan zee blijft het beter uit te houden met temperatuur rond en boven de 25° uit. Naar het einde van de volgende week inclusief het weekend lijkt het zelfs weer warmer te worden met overal tropische temperaturen. We zullen dus nog lang moeten wachten op een echte verkoeling.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef Wilfret het volgende:
Ik zeik nooit over de winter, winter is heerlijk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Nietmachine het volgende:
Zeik toch niet zo over de warmte. Het is lekker weer. Als het nu al die dagen 15 graden was en het vaak regende zaten jullie te zeiken dat het slecht weer is. Echt weer "normaal" hoor, altijd maar zeiken.
Damn..straks moeten we naar Spanje op vakantie om af te koelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef Wilfret het volgende:
Laat maar komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef Wilfret het volgende:
Dan voorspel ik je een kort leven met de huidige klimaatveranderingenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:27 schreef nog.een.keer het volgende:
Ik ga in mijn volgende leven als ijsblokje reincarneren...![]()
Het werkte lekker! Heb zeker zo'n zeven uur geslapen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef Ovidius het volgende:
Ik heb zowat die tip gevonden.
Een bak vol ijsblokjes, zout erover, en dan de ventilator erop.
Ik ben nu aan het proberen.![]()
Zolang ik dan maar tussen twee natte vrouwenlippen aan mijn einde kom kan ik daar niet mee zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:51 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Dan voorspel ik je een kort leven met de huidige klimaatveranderingen.
Tuurlijk gaan we zeiken! Want zodra het in Nederland zogezegd 'mooi weer' wordt, is het meteen weer snikheet zodat je geen oog dicht doet des nachts en tevens moet werken! Nee, doe mij maar lente of herfst, dan maar regen, maar dit is gewoon kut.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Nietmachine het volgende:
Ja, en als het nu al die dagen rotweer was, 15 graden en regen enzo, dan had je gezeken dat het zo'n kutzomer was. Blegh.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:04 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we zeiken! Want zodra het in Nederland zogezegd 'mooi weer' wordt, is het meteen weer snikheet zodat je geen oog dicht doet des nachts en tevens moet werken! Nee, doe mij maar lente of herfst, dan maar regen, maar dit is gewoon kut.
15 graden en regen? Dat is geen rotweer, dat weer moesten we hier 365 dagen per jaar hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:06 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Ja, en als het nu al die dagen rotweer was, 15 graden en regen enzo, dan had je gezeken dat het zo'n kutzomer was. Blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |