ingekakt?quote:

Nee niet echt. Alleen Ellen, daar speelt het (laatste seizoenen) wel een prominente rol.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
ingekakt?
tsss
maar ik ga film kijken
nog ff een vraagje, is er naast "the L-word" nog een serie oid waarin lesbische vrouwen voorkomen?
ik heb het gevoel dat homo-mannen meer in series voorkomen dan lesbo's

Yeah, ik wist dat het fout was maar ik kon erg ECHT niet meer opkomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef NanKing het volgende:
Foei! verwonderaar.
Tipping the velvet is het. Het boek waar die miniserie op gebaseerd is komt mijn nick vandaan.

Downkoop ook gelijk Fingersmith, gelijknamige boek van de zelfde schrijfster als TTV.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik wist dat het fout was maar ik kon erg ECHT niet meer opkomen.
Vond het wel een geweldige serie trouwens. Maar een keertje downkopen en Brad laten kijken

Het werd zelfs irritantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee niet echt. Alleen Ellen, daar speelt het (laatste seizoenen) wel een prominente rol.

Wat was die follow-up serie een kut serie zegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Het werd zelfs irritant![]()
Maar misschien was dat in Amerika wel nodig.
Iemand ooit die follow-up van Ellen gezien? Ellen is daarin wel lesbisch, maar daar zie je verder helemaal niks van. Damn wat baalde ik dat Laurie er vandoor ging (of hoe zat het nou precies?).

Goed zoekenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:30 schreef wonderer het volgende:
Hm. Kan nog lastig worden...
*zoekt en niks vindt*

Je brengt het wel treffend onder woorden. Heb echter weinig kut gezienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat was die follow-up serie een kut serie zeg.

quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Je brengt het wel treffend onder woorden. Heb echter weinig kut gezien![]()
![]()

Ik was me in ieder geval op dat moment er enorm van bewust dat ik het qua ouders veel slechter had kunnen treffen. Ik zie die vrouw nog zo goor de camera in kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
Oranges are not the only fruit is van Jeanette Winterson. Ik vond het een prachtig boek en prachtige serie. Maar goed je moet er van houden he.

Ok, hier word ik nieuwsgierig van... het wát?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:08 schreef NanKing het volgende:
Zou eigenlijk vanavond naar glijpaleis gaan maar had geen zin.

Gay palacequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, hier word ik nieuwsgierig van... het wát?

Pfwiew, nee, oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
Nee zeg, bah. Doe normaal joh mij uitschelden voor lesbi
![]()

Wat leuk dat je hier ook even komt kijken trouwensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfwiew, nee, oke, dan is het goed![]()
Ik schrok al

Dat zal op z'n vroegst 2012 worden; ik heb net een nieuwe leasebak van Danny gekregen, en moet daar 6 jaar mee doen van hemquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
Wat leuk dat je hier ook even komt kijken trouwens.
Wanneer ben je nou eindelijk eens mod-af.

Stoute Danny, nou heb je nog geen vrije tijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zal op z'n vroegst 2012 worden; ik heb net een nieuwe leasebak van Danny gekregen, en moet daar 6 jaar mee doen van hem

Boodschappen doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef maedel het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk? Zeker allemaal heel hip naar een trendy lesbobar ofzo?

Eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:50 schreef NanKing het volgende:
Jennifer Beals, echt het voorbeeld van een vrouw die mooier wordt nu ze ouder is
[afbeelding]
Zoooo ontzettend eenschquote:

waar woon jij dat de winkels nu nog open zijn?quote:

Balen hèquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef NanKing het volgende:
Stoute Danny, nou heb je nog geen vrije tijd.

Ze woont in de VSquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar woon jij dat de winkels nu nog open zijn?
Ik was uit eten bij D'Ouwe Brandweer in Groningenlekker steakje gehad met frietjes en mango + citroenijs (wat verdacht veel naar Australian ijs smaakte) na

Op die foto die jij net postte vind ik haar erg mooi (en ik val op oudere vrouwenquote:

ohquote:

Ik moet al bijna weer lachenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
Nog meer om je op te vrolijken ElisaB:
[afbeelding]
Surequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:18 schreef Viking84 het volgende:
ps: die achterlijke opmerking is expres hoor

Hier zijn er trouwens nog wat winkels op heur. Ik zit atm ontzettend in dubio om een snack of een bakje ben&jerry's te halen of nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ohzijn de winkels daar dan om 0:20 uur nog open?
ps: die achterlijke opmerking is expres hoor

Een beetje té, maar ze kan inderdaad vre-se-lijk theatraal kijkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef NanKing het volgende:
[afbeelding]
Dit is trouwens echt een typisch Bette hoofd.

Theatraal kijken is best ok op z'n tijdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een beetje té, maar ze kan inderdaad vre-se-lijk theatraal kijken

zegquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet al bijna weer lachen
[..]
Sure
Een blonde lesbi zeker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |