SSSTTTTTquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:44 schreef NanKing het volgende:
Tina heeft voor mij helemaal afgedaan na seizoen 3.

Ik gebruik ook geen torrents hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:59 schreef lordmedelo het volgende:
Inderdaad ssst, ik ben een brave tv-volger (voornamelijk omdat ik dat torrentverhaal niet snap).
Wat een ongeloofelijkefoto van TIna zeg....
Ik vond het in seizoen 1 een beetje een muts, maar da's wel over

Jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan jullie ook een fancy-L in de OP maken?

In principe heb je niet veel mensen nodig, minimaal 4quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja. Mijn plan was om dat bij het 2de topic te doen. Zodat je weet welke icoontjes je moet gebruiken.

in seizoen 2 is ze erg mooi, met dat langere haar en die zwangere buikquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:59 schreef lordmedelo het volgende:
Inderdaad ssst, ik ben een brave tv-volger (voornamelijk omdat ik dat torrentverhaal niet snap).
Wat een ongeloofelijkefoto van TIna zeg....
Ik vond het in seizoen 1 een beetje een muts, maar da's wel over

Klik op dit topic [HOMO] #1739 Wild Boys en je ziet in de eerste post een fancy smancy H staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:08 schreef lordmedelo het volgende:
Wat is dat? een Fancy L?

Nou hup dan want dan ga ik een L makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Dan moet ik snel weer een plaatje hebben, NanKing

*drein drein*, maar ik krijg m'n plaatje niet mooiquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou hup dan want dan ga ik een L maken![]()

60x60 pixels is de avatargrootte.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*drein drein*, maar ik krijg m'n plaatje niet mooiWat zijn eigenlijk de optimale verhoudingen?

60*60 pixels.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*drein drein*, maar ik krijg m'n plaatje niet mooiWat zijn eigenlijk de optimale verhoudingen?

Van welk plaatje wil je 'n avatar? Misschien kan ik even iets frabriceren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik weet, maar toch krijg ik nog lelijke, vervormde plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |