Waar blijft uw foto?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
Het valt me opeens op dat mijn usericon naast dat lekkere kontje van Dave staat![]()
Maar als je nagaat dat een volwassen vent met zn kontje aan t draaien is naast een klein kind, dan is t best verontrustend![]()
Kom nou maar gewoon met die fotoquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
Het valt me opeens op dat mijn usericon naast dat lekkere kontje van Dave staat![]()
Maar als je nagaat dat een volwassen vent met zn kontje aan t draaien is naast een klein kind, dan is t best verontrustend![]()
Dat is me nogal een lichaamquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.
Een foto van mij, dus nu niet meer zeuren![]()
Leuk lichaam.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.
Een foto van mij, dus nu niet meer zeuren![]()
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen hetquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef NathaN het volgende:
We missen natuurlijk wel een hoofd bij die foto....
Waar steek je dan die sigaar in, die je elke keer toevoegt aan je posts?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen het![]()
Nu, dit was een kleintje, en een héle mooie: beetje turqois - lichtblauwquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:59 schreef NathaN het volgende:
Op Kreta moest ik geregeld libelles (flinke!) ontwijken als ze kamikaze-aanvallen op het zwembad uitvoerden. Zwaluwen trouwens ook...
Seks is vies en masturbatie is een zondequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar steek je dan die sigaar in, die je elke keer toevoegt aan je posts?
Of wil ik dat misschien niet eens weten![]()
?
Mietjuh!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen het![]()
In z'n luchtpijpquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Of wil ik dat misschien niet eens weten![]()
?
Dus je doet aan allebei?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:04 schreef BB_Koning het volgende:
Seks is vies en masturbatie is een zonde![]()
ik wist niet dat Goodlife van Davidoff zo lang bleef hangenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Er vloog hier net een prachtige turqoise libel langs
En af en toe ruik ik een vleugje lavendel en wilde roos uit de tuin
Nou, dan wordt het er tenminste nog eens gezellig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is ook een zonde, jullie gaan allemaal naar de hel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |