it's ohh so quiet....quote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat hij zegtIk vind de laatste erg geinig
Eens is met peaquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind ze steeds meer spreken Re, doe je goed
Dizer ís lief!quote:
ik hou van een kadering die de emotie naar voren brengt dus details over of iemand in de frame past is niet van groot belang in mijn ogenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef Graaf_Tell het volgende:
Best leuke foto's alleen jammer dat het hoofd van het model er niet helemaal op staat ....dat vind ik een beetje jammer.
Is dat met een reden?
Daar verschillen wij dan in meningquote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef Re het volgende:
[..]
ik hou van een kadering die de emotie naar voren brengt dus details over of iemand in de frame past is niet van groot belang in mijn ogenmeestal versterkt het juist de foto
50/50 ongeveerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gewoon een grote kop
Re, geweldige foto's!
Maaruh, volgens mij zijn er een hoop anderen dan die ik heb uitgezocht?
Ik zie inderdaad wel de foto's die jij gekozen hebt meer emotie naar voren brengenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef Re het volgende:
[..]
50/50 ongeveer, iets meer variatie
en ahh dank je
Het uitzoeken duurde ongeveer even lang als normaalquote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gewoon een grote kop
Re, geweldige foto's!
Maaruh, volgens mij zijn er een hoop anderen dan die ik heb uitgezocht?
Hier de opstelling (met dank aan de creatieve geest van MissBlissquote:Op maandag 8 januari 2007 11:18 schreef freud het volgende:
Mooie pics Re!! Vooral 3 en 4 geven wat meer het 'ik luister en doe mee' gevoel imo, dan de eerste twee. Belichting in jouw foto's blijft errrg goed. Kan je een keertje een kleine schets van bovenaf van je setup posten bij een dergelijke foto?
ja het zijn blauwkleurige lampen en er komt daglicht vanafquote:Op maandag 8 januari 2007 18:56 schreef freud het volgende:
Super!! Thanx!! Is 900W niet f*cking zwaar? Ik heb met mijn 250W regelmatig dat ik ze echt goed terug moet schroeven. Die daglichtlampen zijn best handig zie ik... Beetje dezelfde kleurtemperatuur als je flitsers?
credits naar MBquote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef Ripley het volgende:
Gelukkig kun je beter fotograferen dan tekenen Re
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |