Bij mijn weten ligt het portret recht nog steeds bij de gefotografeerde, dus is jou uitspraak onterechtquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:23 schreef PKfotografie het volgende:
ehh niet om heel vervelend enzo tedoen.
dit is een topic van RE
als re de foto's wil posten dan plaatst hij ze wel als hij weer op fot kan komen.
dit is foto's plaatsen waarvan niet duidelijk is of ze hier neer gezet mogen worden. (toestemming van de fotograaf)
en ehh linkje hier boven gaat naar een ander forum . ik weet niet in hoeverre dat gewenst is
ik heb er al eentje gezien en die is tof!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben vorige week op de kiek geweest. Midden tussen mijn tentamens en een studiereis naar Berlijn, dus ik was erg fris en fruitig.. Maar, het was tof. En ik ben natuurlijk ontiegelijk nieuwsgierig naar het resultaat.
Er zitten er inderdaad nog een paar voor die we deze en volgende week gaan bewerken en dan die van jou.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
MB had 1 foto snel bewerkt toen ik er was, waarschijnlijk heb je die gezien. Ik denk dat er nog een aantal wachtenden voor me zijn die op bewerking wachten..
Wat hij zegtquote:
it's ohh so quiet....quote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat hij zegtIk vind de laatste erg geinig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |