die komen pas om 4 uur als een rematch op NASN ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef popolon het volgende:
Zijn in April begonnen, de Playoffs zijn in Oktober.
Tigers aan de leiding met 10-4 tegen Oakland.
Oke dat is dus AS Live zoals het op die site staatquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:33 schreef fanneke het volgende:
Begin april zijn ze gestart. Reguliere competitie eindigt op 1 oktober, waarna de Play-Offs starten die eind oktober eindigen met de World Series.
De wedstrijd morgen tussen de Angels en Mariners() is NIET live, maar een integraal verslag van de wedstrijd van komende nacht.
Ja dat moet je niet aan mij vragen. Ik woon niet in Nederland.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die komen pas om 4 uur als een rematch op NASN ?
http://www.nasn.com/conte(...)emcontent/tvschedule
yep, als er in het ROOD 'Live' staat, is die wedstrijd ook inderdaad live te zien. Zoals morgennacht Cardinals@Astros.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke dat is dus AS Live zoals het op die site staat
Heb jij deze zender als vaste zender ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
yep, als er in het ROOD 'Live' staat, is die wedstrijd ook inderdaad live te zien. Zoals morgennacht Cardinals@Astros.
Ze spelen 162 wedstrijden per jaar, ook wat in de middag, dan is het niet altijd even druk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:
lol ik zie het
ik wil NASN houden zeg.. ga echt me ouders overtuigen![]()
Zo toffe zender.. Jammer dat de wedstrijden niet echt uitverkocht zijn geloof ik. veel lege plekken in het stadion, omdat het middag is zeker ?
zo wedstrijd duurt meestal 2 uur ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze spelen 162 wedstrijden per jaar, ook wat in de middag, dan is het niet altijd even druk.
Ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb jij deze zender als vaste zender ?
Gemiddeld zo'n 2uur en 3 kwartierquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo wedstrijd duurt meestal 2 uur ?
Of je gaat emigreren.quote:
De Yanks zijn zeker goed.Ze hebben nog steeds een hele goede lineup,ondanks de blessures van Matsui en Sheffield.Alleen de pitching is niet goed.Eigenlijk is alleen Mussina constant,de rest(Johnson,Wang,Wright,Chacon) is héél wisselvallig.Zelfs de bullpen(normaal gesproken toch een sterk punt) is dit jaar matig...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
de Yankees zijn toch juist goed ? of was dat alweer paar jaar geleden ?
Maakt ie mooi plaats voor z'n broertje(Jered) in de Angels rotatie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:43 schreef Playmaker het volgende:
Jeff Weaver naar de Cardinals.Denk niet dat Weaver(3-10,6.29 ERA!) de pitching problems vd Cardinals zal oplossen![]()
Voor 'n talent als Jered Weaver moet je gewoon plaats maken,op welke manier dan ook!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maakt ie mooi plaats voor z'n broertje(Jered) in de Angels rotatie.
Bij Florida@Washington in de top 2e inning nu al 7-5. Dat gaat daar lekker.
Schande.De fans vonden mr Pierzynski een betere spelerquote:Op zondag 9 juli 2006 11:14 schreef fanneke het volgende:
6e achtereenvolgende overwinning van Liriano(Twins): 4-0 @ Texas.
Zijn ERA is inmiddels gedaald tot 1.83 (!), maar we zullen hem niet zien in de All-Star Game.![]()
Wil de home run derby wel zien, maar dat wordt dan toch echt de herhaling, ga echt niet om om 02.00 's nachts kijken.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen op NASN
04:00 Live 2006 All-Star Legends / Celebrity Softball Game - MLB All-Star Games
All the action from this 5-inning softball game between Major League Baseball legends and well-known celebrities.
ben benieuwd
Ach ja,het is in ieder geval beter dan de NFL All Star Game.Vind de HR-Derby meestal 't leukste onderdeel.Hoop alleen dat de AL wint,hebben ze tenminste homefield advantage in de World Seriesquote:Op zondag 9 juli 2006 23:10 schreef popolon het volgende:
Die Allstar toestanden doen me echt niets, is ook niet veel aan vind ik.
Detroit op 2-0 in de 5e.
De skills competitions rond de NFL Allstar game zijn ook veel leuker dan de All star game zelf...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:40 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ach ja,het is in ieder geval beter dan de NFL All Star Game.Vind de HR-Derby meestal 't leukste onderdeel.Hoop alleen dat de AL wint,hebben ze tenminste homefield advantage in de World Series![]()
Hehehe en met enig ongeluk heb je daarna Cardinals en Astro's (12 innings) gekeken en je vervolgens groen en geel aan de Astro's geërgerd, omdat ze echt niets kunnen afmaken gewoon.. arggquote:Op maandag 10 juli 2006 09:01 schreef Playmaker het volgende:
Wat 'n wedstrijd tussen de White Sox en Red Sox.19 innings en meer dan 6 uurtjes baseball![]()
White Sox winnen uiteindelijk met 6-5
Ik denk dat Brad "Lights Out" Lidge langzamerhand 'n trauma krijgt van de Cardinalsquote:Op maandag 10 juli 2006 11:39 schreef Cappy het volgende:
[..]
Hehehe en met enig ongeluk heb je daarna Cardinals en Astro's (12 innings) gekeken en je vervolgens groen en geel aan de Astro's geërgerd, omdat ze echt niets kunnen afmaken gewoon.. argg![]()
Die 2de ronde straks van Tejada en Berkmanquote:Op maandag 10 juli 2006 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Moooi zeg die home run derby die nu op NASN is..
hoe krijgen ze dat zo goed voor elkaar
21:30 2004 Home Run Derby - MLB
Another chance to see all the action from the 2004 Home Run Derby at Minute Maid Park, Houston. Miguel Tejada of the Orioles won out after a thrilling contest.
zeker weten ja...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:44 schreef Playmaker het volgende:
Vanavond even de herhaling kijken op NASN![]()
Boomer = NFL.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:59 schreef Guard het volgende:zit die homerun derbies van 95 en 96 te kijken op NASN, en toen zat Berman al zo irritant "back back back" te roepen...
[afbeelding]
Ik zou ook zeggen Marlins.Het was Willis vs Oswalt en aangezien mr.Oswalt bijna nooit run support krijgt(gisteren wéér niet) had ik ook 'n Marlins overwinning verwacht.Maar de Astros sloegen hard toe toen de bullpen 't van Willis overnam.Huff laat zich meteen geldenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef Cappy het volgende:
ehehehhe ik zag die tekening voor de tekst en moest gelijk weer aan de derby denk hehe achja ... Ik zat zondag espn te kijken toen het engels commentaar weg viel.... Toen kreeg ik spaans ..... "lange stilte" Wahahahhahdan valt op den duur dat "back back" toch wel weer mee
![]()
anyway .... Florida Marlins - Houston Astros ? Ik zeg Marlins, bookies zeggen ....Astros?!... wat zegt men hier ?![]()
Sanchez pitchte boven verwachting erg goed!Vandaag Johnson-Pettite.I like the Marlinsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef Cappy het volgende:
Heheh en toen was het weer andersom ...maar Padres vs Braves was super !
Is maar weer eens het bewijs dat Turnbow geen All Star closer is:nu al 7 blown saves en een 5.21 ERA.Hoe kwam hij in de All Star game?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:22 schreef Cappy het volgende:
Ik denk dat de Braves vanavond wel weer order op zaken stellen met smoltz ( MOET)
maar idd toen ik zag dat arizone op w4 streak stond had ik ook zoiets van "how did they do that ?"![]()
Hmmm maar de Red Sox verliezen, nu staan de Yankees nog maar 0.5 game achter...quote:Op zondag 16 juli 2006 23:53 schreef popolon het volgende:
Tigers net niet vandaag.
Maar de Yankees sweepen de CWS dus dat is mooi meegenomen.
Vanavond winnen ze allebijquote:Op maandag 17 juli 2006 08:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmmm maar de Red Sox verliezen, nu staan de Yankees nog maar 0.5 game achter...![]()
St.Louis liet Ponson gaan.Is hetzelfde als Jeff Weaver die naar de Cardinals gaat;die jongens zullen echt niet de pitching problems oplossen.Maar ja,jongens als Dontrelle Willis,Barry Zito,John Smoltz,Jason Schmidt,Livian Hernandez zijn (nog) niet beschikbaar.Dan moet je 't maar met de 2de garnituur doenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:32 schreef Terreros85 het volgende:
Red Sox moeten drie keer tegen de Royals. Dat moet gewoon een sweep worden natuurlijk. Yankees tegen de Mariners. Hopen op een paar uitglijers van de Yanks.
Ik wist trouwens niet dat die Ponson bij de Yankees speelde. Ik dacht dat hij nog bij de Cards zat.
Met een goed voorstel zijn die spelers wel te krijgen. Moet je er wel een paar goeie spelers voor opofferen. Ik denk dat Zito wel weggaat voor de deadline van 30 juli. Zo lang die maar niet naar de Yanks gaatquote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Playmaker het volgende:
[..]
St.Louis liet Ponson gaan.Is hetzelfde als Jeff Weaver die naar de Cardinals gaat;die jongens zullen echt niet de pitching problems oplossen.Maar ja,jongens als Dontrelle Willis,Barry Zito,John Smoltz,Jason Schmidt,Livian Hernandez zijn (nog) niet beschikbaar.Dan moet je 't maar met de 2de garnituur doen![]()
Belangrijke week voor de Tigers.2 home series tegen de White Sox en A's.Come on Tigers!![]()
Nadeel is dat teams als de A's,Giants en zelfs de Marlins(wildcard race) nog niet uitgeschakeld zijn,maar in 2 weken kan natuurlijk veel veranderen.Alleen willen de Yanks(Phil Hughes) en Mets(Mike Pelfrey) hun top prospects niet traden.Tja,voor niks gaat de zon opquote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Met een goed voorstel zijn die spelers wel te krijgen. Moet je er wel een paar goeie spelers voor opofferen. Ik denk dat Zito wel weggaat voor de deadline van 30 juli. Zo lang die maar niet naar de Yanks gaat![]()
Van mij mogen ze blijven verliezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef Plastic_Power het volgende:
Als die White Sox nu even blijven verliezen, dan maken de Twinsnog een kansje op de wild card
![]()
Red Sox 3-0 achter, Yanks 3-1 voor en lopen goed op het moment ...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:32 schreef Terreros85 het volgende:
Red Sox moeten drie keer tegen de Royals. Dat moet gewoon een sweep worden natuurlijk. Yankees tegen de Mariners. Hopen op een paar uitglijers van de Yanks.
Ik wist trouwens niet dat die Ponson bij de Yankees speelde. Ik dacht dat hij nog bij de Cards zat.
Welcome back to the NL Jeff Weaverquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:25 schreef Cappy het volgende:
[..]
Red Sox 3-0 achter, Yanks 3-1 voor en lopen goed op het moment ...
Braves.. Briain McCann
first grand slam woot
![]()
( wordt beetje gek van stream switchen ...damn dit had ik eerder moeten doen)
Hheheh en ik had een bookie gevonden die STL als fav hadden staan.. dus big payoutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:45 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Welcome back to the NL Jeff WeaverDe Braves slaan er weer rustig op los:15 HR en 53 runs sinds de All Star break
Betemit en McCann kunnen wel slaan zeg
![]()
Congrats!Helaas heeft C.Jones het record niet gebroken.Hij had wel 3 hits,maar het waren allen singles.Chipper slaat deze maand .568 met 6 HR- 19 RBI'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef Cappy het volgende:
[..]
Hheheh en ik had een bookie gevonden die STL als fav hadden staan.. dus big payout![]()
Vanavond hopen op herhaling. Het is me alleen ontgaan of Chipper nu zijn record heeft of niet 16 games with an extra base hit ?
They better start believing!Ik denk dat ze de Braves' bats moeten gaan controleren,want dit is niet meer normaalquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:46 schreef Cappy het volgende:
New York Yankees - Seattle Mariners 1 1.60
St. Louis Cardinals - Atlanta Braves 2 2.15
zo te zien geloven de bookies nogsteeds niet in de Braves![]()
Wil gewoon zelf weer gaan honkballenheheh heb alleen zelf niet meer gespeeld sinds de aspiranten
![]()
Woot!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:54 schreef Playmaker het volgende:
[..]
They better start believing!Ik denk dat ze de Braves' bats moeten gaan controleren,want dit is niet meer normaalEerste team sinds de 1930 Yankees die 5 wedstrijden op rij double digit runs scoren
![]()
Ze moeten iig de White Sox verslaan, anders lopen de Twins de wild card misquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:58 schreef popolon het volgende:
Tigers moeten echt beter gaan presteren tegen de grote teams anders lopen ze nog heel makkelijk de playoffs mis.Iets wat nog makkelijk kan gebeuren.
7-1 verlies tegen CWS. 1-0 in de series.
En Putz closes the door.Mariners winquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Guard het volgende:
Manny homered voor de enige run in Royals - Bosox , tis niet overtuigend, maar een win is een win...
Yanks staan achter in de bottom 8 th, go Mariners![]()
At your service.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ze moeten iig de White Sox verslaan, anders lopen de Twins de wild card mis![]()
Last 10quote:
Gaat goed zoquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Last 10
Detroit 7-3
Chicago Sox 3-7
Minnesota 8-2
Nog maar 4 achter op CWS.
Don't get too close.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:15 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Gaat goed zoZou toch mooi zijn, de Twins weer eens in de play-offs
![]()
Ik teken voor de wild card. Zijn we allebei blijquote:
Vriend !quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:26 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik teken voor de wild card. Zijn we allebei blij![]()
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:46 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Zit Alex Smits nog in de organisatie daar ?
http://www.thebaseballcube.com/players/S/Alex-Smit.shtmlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Jonge nederlandse pitcher..
Smit heet ie trouwens
www.alexandersmit.com
Beloit is geen Twins farm ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:03 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.thebaseballcube.com/players/S/Alex-Smit.shtml
In 2005 speelde ie nog voor deTwins, staat nu niet meer op hun roster.
Major League Affiliate: Minnesota Twins.quote:
You better start believing Popolon.quote:
Het begon met Putsch toch ? Was een aardige signing voor de Tigers toen.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:26 schreef Playmaker het volgende:
[..]
You better start believing Popolon.![]()
De Tigers hebben de perfecte mix van jong en oud,zeer sterke pitching en de juiste manager:Jim Leyland.Die heeft natuurlijk al eerder bij de Pirates en Marlins aangetoond dat hij jonge teams veel beter kan laten spelen.Misschien dat de Tigers voor de trading deadline nog 'n sterke bat of iemand voor de bullpen kunnen toevoegen![]()
Ivan Rodriguez.Wat hij wel niet betekende voor de Marlins in 2003quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het begon met Putsch toch ? Was een aardige signing voor de Tigers toen.
en Pierrequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:18 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ivan Rodriguez.Wat hij wel niet betekende voor de Marlins in 2003![]()
![]()
![]()
Was hij nog maar bij de Marlins.En Beckett.En Penny.En Lee.![]()
In de laatste 40 wedstrijden zitten ze gewoon boven de .800quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef popolon het volgende:
Twins gaan echt super de laatste weken.
Nu alweer winst op de White Sox.![]()
Gekkenhuis.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
In de laatste 40 wedstrijden zitten ze gewoon boven de .800![]()
Da's niet zo mooi.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:49 schreef maril het volgende:
NASN geeft een foetmlding das echt minder, hoop dat bij het strak weer doet, ik heb de laatste tijd niet veel geluk met live honkbal.
quote:
Hij gaat naar de Yankees:quote:Op zondag 30 juli 2006 21:23 schreef Terreros85 het volgende:
Abreu lijkt weg te gaan. Net voor de wedstrijd tegen Florida werd hij uit de lineup gehaald. Zegt genoeg volgens mij.
Zit je ook te kijken?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:00 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Nu maar hopen dat ze vandaag de sweep kunnen voorkomen. Het waren wel twee mooie potten baseball iig.
Ik denk dat ze niet veel te vertellen hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:52 schreef maril het volgende:
Hoe zou zo,n nederlands team het nou doen tegen zo,n club uit de MLB?
Nee, maar het gaat nu wel de goede kant opquote:
Hey de Twins waren hot de laatste weken, daar winnen de Tigers toch maar mooi met 2-1 van.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef Plastic_Power het volgende:
6-4 gewonnen. Geen slechte serie tegen het beste team in baseball![]()
Het waren alledrie spannende potten. Het schijnt ook zo'n beetje een play-off atmosfeer geweest te zijn in het Metrodome. White Sox gelukkig verloren vandaagquote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey de Twins waren hot de laatste weken, daar winnen de Tigers toch maar mooi met 2-1 van.
De Braves staan slechts 6,5 achter de Reds,dus alles is nog mogelijk.In de NL kan iedereen van iedereen winnen.Alleen de Mets steken er bovenuit dit jaar.De Cardinals worden zelfs in 4 wedstrijden gesweept door de Cubbiesquote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef VinnieJones het volgende:
Guys de braves dus geen kans meer voor play offs ???
En wat vinden jullie van Abreu, die de Yanks hebben gehaald..![]()
Mooi..quote:Op maandag 31 juli 2006 01:14 schreef Guard het volgende:
mooie 9th inning tussen Toronto en Oakland
Helaas nog niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef Playmaker het volgende:
.Nee,de Yanks zijn nog lang niet uitgeteld![]()
I concur.quote:
nee joh, ben al een sinds eind juni weer thuis.quote:
Oh, nou goed, ik zat er maar een maandje naast.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
nee joh, ben al een sinds eind juni weer thuis.
Had helaas maar een maandje vakantie.![]()
heb voor volgend jaar ook plannen om naar de States te gaan (maar dan wel pas spetember of later verrassend genoegquote:Op maandag 31 juli 2006 01:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh, nou goed, ik zat er maar een maandje naast.
Volgend jaar weer.
Voor zo'n beetje elke staat in de VS is dat een goede tijd, niet te warm en genoeg sport.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:52 schreef Guard het volgende:
[..]
heb voor volgend jaar ook plannen om naar de States te gaan (maar dan wel pas spetember of later verrassend genoeg)
Tradedeadline approaching: Tejada iig niet naar de Angels, die nu blijkbaar proberen om Soriano los te weken bij de Nationals
How's Michigan that time of year?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Voor zo'n beetje elke staat in de VS is dat een goede tijd, niet te warm en genoeg sport.Maar dat hoef ik je niet te vertellen.
Zeker weten!quote:Op maandag 31 juli 2006 01:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh, nou goed, ik zat er maar een maandje naast.
Volgend jaar weer.
Ik denk eerder exit Sheffield.Let maar op....quote:Op maandag 31 juli 2006 01:16 schreef VinnieJones het volgende:
Williams mag dan wel opzouten, die is echt bagger. En Stinnet, Cairo en nog een paar van die mongolen ook..
Cabrera en Philips af en toe meedoen.. ALs er een van de grote jongens rust krijgt..
Yanks vandaag 4-2.. 2 homers van Damon![]()
(Nog) geen nieuws over Soriano....quote:ESPNews reports the Pittsburgh Pirates acquired New York Mets OF Xavier Nady in exchange for SP Oliver Perez and RP Roberto Hernandez.
Hernandez vind ik een logische trade,aangezien de Mets een van hun beste bullpen pitchers kwijt zijn geraakt.Duaner Sanchez raakte vandaag gewond in een taxi-ongeluk en is out for the year.Perez is een beetje raar,die heeft echt een rampzalig seizoen tot dusverquote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef Guard het volgende:
Trade deadline fast approaching (nog een kwartier):
[..]
(Nog) geen nieuws over Soriano....
Bizar verhaal eigenlijk....quote:Op maandag 31 juli 2006 22:00 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Duaner Sanchez raakte gewond in een taxi-ongeluk en is out for the year.
Craig Wilson ook naar NY,voor Shawn Chacon.Goede trade.Vergeet niet dat ze nu ook Lidle hebben.Daar waren veel teams(Blue Jays) in geīnteresseerdquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef VinnieJones het volgende:
hier zou ik niet graag tegen willen pitchen.. Yanks gaan 0wnen met de play offs![]()
Damon
Abreu
Jeter
Sheffield
Giambi
Rodriguez
Matsui
Cano
Oke nu gaan jullie zeggen, verdedigend zijn ze niks.. Maar met Mussina/Chinees/Johnson zal t wel goed komen denk ik.. Al is Big Unit waardeloos de laatste tijd..![]()
quote:ESPNews reports Washington Nationals OF Alfonso Soriano will not be traded, and the team is going to try to re-sign him.
Julio Lugo ook naar de Dodgers voor 2 minor leaguersquote:Op maandag 31 juli 2006 22:31 schreef Terreros85 het volgende:
Maddux naar de Dodgers voor Izturis
Goede trade.Casey slaat altijd .300 en brengt extra ervaring.Jammer dat Shelton terug naar de minors gaat.Die deed 't niet slecht...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef popolon het volgende:
Yankees ....... blech.
Tigers get Pirates 1B Casey.Toch mooi die linkshandige batter binnen.
Have fun!Mooi dat deTwins nog helemaal in contention zijn.Vanaf Donderdag een 4 game series vs KC,dus dat moet zeker te doen zijn....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:52 schreef Plastic_Power het volgende:
Ga straks naar deTwins
![]()
Gezien de starting pitchers zal ik wel een paar runs te zien krijgen![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Have fun!Mooi dat deTwins nog helemaal in contention zijn.Vanaf Donderdag een 4 game series vs KC,dus dat moet zeker te doen zijn....![]()
Big PapiMr.Clutch 37 HR-105 RBI's en Augustus is net begonnen!
![]()
En iets van 12 walk-off hits... das pas clutch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Have fun!Mooi dat deTwins nog helemaal in contention zijn.Vanaf Donderdag een 4 game series vs KC,dus dat moet zeker te doen zijn....![]()
Big PapiMr.Clutch 37 HR-105 RBI's en Augustus is net begonnen!
![]()
Thanks. Ik kreeg net overigens van mijn baas 2 prime tickets naar dezelfde wedstrijd aangeboden (gratis!). Beetje jammer, aangezien mijn andere kaartjes al betaald zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
En iets van 12 walk-off hits... das pas clutch.
En veel plezier PP hoop dat je een mooie pot te zien krijgt.
ticket scalping outside the domequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:33 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Thanks. Ik kreeg net overigens van mijn baas 2 prime tickets naar dezelfde wedstrijd aangeboden (gratis!). Beetje jammer, aangezien mijn andere kaartjes al betaald zijn![]()
Fuck, niet eens aan gedachtquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Fuck, niet eens aan gedacht![]()
Ik ben zo'n eerlijke jongen![]()
Die paar keer dat ik naar de Tigers ging kochten we ze ook gewoon op de hoek van de straat in Detroit.quote:
Ouch P_P...quote:
En nu is Liriano ook nog geblesseerdquote:
Op CNNSI.com zeggen ze dat het waarschijnlijk maar om één start gaat.De Twins willen hem niet forceren...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En nu is Liriano ook nog geblesseerd![]()
Ah, OK, nu zie ik het ook. Hij start waarschijnlijk zondag of maandag weerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Op CNNSI.com zeggen ze dat het waarschijnlijk maar om één start gaat.De Twins willen hem niet forceren...
Het is duidelijk te zien dat Liriano vandaag niet pitchtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ah, OK, nu zie ik het ook. Hij start waarschijnlijk zondag of maandag weer![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:12 schreef popolon het volgende:
Kenny Rogers zet de schoen van Verlander in de brand in de dug out.
Oh ja, 7-3 Tigers in de 9e.
Nou ja brand,quote:
Lopez zou ontrevreden zijn over de speeltijd die hij krijgt in Baltimore. Maar ja hoeveel denkt hij te spelen als Varitek weer kan spelen?quote:Looking for help at catcher following the injury to captain Jason Varitek, the Red Sox are set to acquire veteran Javy Lopez from the Baltimore Orioles, ESPN The Magazine's Buster Olney reported. With talks moving forward, the deal will likely be completed Friday.
Lopez is ook vrij blessure gevoeligquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Lopez zou ontrevreden zijn over de speeltijd die hij krijgt in Baltimore. Maar ja hoeveel denkt hij te spelen als Varitek weer kan spelen?
Ik begin helaas steeds meer te twijfelen aan de BoSox.Ik snap nog steeds niet waarom ze niet voor een extra pitcher getrade hebben.Ze zijn nog steeds te afhankelijk van Ortiz.Ik ben ook bang dat de Yanks langzamerhand warm beginnen te draaien en die krijgen binnenkort Sheffield terug en volgende maand ook misschien Matsuiquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zat gisteren eens te denken, World Series: Detroit Tigers - Cincinatti Reds, dat zou wat zijn. Lange tijd de minste teams in de Major League. Ik hoop het niet. Doe mij maar Red Sox tegen de Reds![]()
Ik begin ook te twijfelen hoor. Beckett laat steekjes vallen en David Wells is ook nog niet echt terug zoals het hoortquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:02 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik begin helaas steeds meer te twijfelen aan de BoSox.Ik snap nog steeds niet waarom ze niet voor een extra pitcher getrade hebben.Ze zijn nog steeds te afhankelijk van Ortiz.Ik ben ook bang dat de Yanks langzamerhand warm beginnen te draaien en die krijgen binnenkort Sheffield terug en volgende maand ook misschien Matsui![]()
Idd!De Mets zijn het beste team in de NL,maar ik heb vanaf het begin gezegd dat no team uit de NL de World Series gaat winnen.Wat heb je in de NL:de Mets en dan?St.Louis is geen schim van wat het voorgaande jaren was en de NL West is de NL Westquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen hoor. Beckett laat steekjes vallen en David Wells is ook nog niet echt terug zoals het hoort. Ze zijn echt té afhankelijk van Ortiz. Ik blijf hopen, maar ik vrees het gestreepte gevaarte. Ik heb trouwens het gevoel dat de Mets het in de playoffs niet af kunnen maken. Ze winnen waarschijnlijk de divisie wel, maar iets in mij zegt dat ze het daarna niet af kunnen maken. Beetje net als de Mariners een paar jaar geleden
![]()
idd Als Ortiz of Ramirez ooit geblesseerd raakt zijn ze echt de lul..Enige die nog een balletje kunnen slaan zijn Loretta en Lowell..Rest is crap..Crisp, Gonzalez, Pena en de laatste tijd ook Youkilis zijn allemaal clowns.. Als het erop aankomt raken ze geen ene moer..quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:02 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik begin helaas steeds meer te twijfelen aan de BoSox.Ik snap nog steeds niet waarom ze niet voor een extra pitcher getrade hebben.Ze zijn nog steeds te afhankelijk van Ortiz.Ik ben ook bang dat de Yanks langzamerhand warm beginnen te draaien en die krijgen binnenkort Sheffield terug en volgende maand ook misschien Matsui![]()
Tigers winnen met 9-3.Liriano verliest wéér van Minerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef popolon het volgende:
Zumaya van de Tigers gooide net weer een paar pitches boven de 100mph.
Niet te raken gewoon, 8-3 Tigers v. Twins in de 8e.
toch vind ik het een clown, die zomaar een voorsprong weg kan geven in de late innings..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef popolon het volgende:
Zumaya van de Tigers gooide net weer een paar pitches boven de 100mph.
Niet te raken gewoon, 8-3 Tigers v. Twins in de 8e.
Kijk, een kenner!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:26 schreef Jeroenus het volgende:
Vandaag heb ik op Pier 39 het Ichiro jersey gekocht bij de Mariners
Bij de NFL-shop in SF? daar heb vorig jaar nog een Marc Bulger shirt gekocht van de Rams, niet dat ik fan ben van de rams, maar Bulger was ik altijd fan van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:26 schreef Jeroenus het volgende:
Wat een week, Reyes en Wright voor de lange termijn vastgelegd
Vandaag heb ik op Pier 39 het Ichiro jersey gekocht bij de Mariners en een Blue Jays cap.![]()
Misschien komt het omdat ze weinig big names(Walker,Zumayala,Rodney) in de pen hebben(en alle aandacht naar hun starting pitchers),maar als je naar de statistieken kijkt hebben ze één vd beste pens.Ze zijn #3 in ERA en #1 in BA,H en ER.Alleen de Twins hebben minder blown saves. Not badquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:15 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
toch vind ik het een clown, die zomaar een voorsprong weg kan geven in de late innings..![]()
Detroit gaat gewoon world series winnenze 0wnen pitchers als Liriano, Santana etc. etc.
Nu nog zorgen voor een goede bull-pen![]()
What's up met de starting pitching in Chicago?Op Contreras na heeft de rest hoge ERA's.Trouwens:de Scott Podsednik van dit jaar doet me héél veel denken aan de Podsednik van 2 jaar geleden(bij de Brewers):lage OPB en veel SOquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:44 schreef ForzaRob het volgende:
bah CHW weer verloren, gaat niet zo goed, vanavond de Yankees ben benieuwd of er dan wel weer resultaaat geboekt kan worden. Dye en Konerko mogen wel weer is iets laten zien.
De wild-card race wordt trouwens wel razendspannend nu Boston en CHW verliezen en de rest dichterbij kruipt.
Nee, vorig jaar al gedaan. Ik had eigenlijk niet zo'n zin en tijd om er heen te gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kijk, een kenner!
![]()
Al bij de Giants of A's geweest dit jaar?
Yep, NFL shop. Ik wilde Pujols hebben maar die hadden ze niet in mijn maat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Bij de NFL-shop in SF? daar heb vorig jaar nog een Marc Bulger shirt gekocht van de Rams, niet dat ik fan ben van de rams, maar Bulger was ik altijd fan van.
white sox nipt verloren, ik was bij 0-4 in slaap gevallen bleek toch nog spannend te zijn geworden 5-6quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef popolon het volgende:
Tigers twee keer op tij verloren.
Nog wel op 76-37, CWS op 66.
Twins doen goede zaken.
Ik ben allang blij dat ze .500 staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:29 schreef CAZZO het volgende:
zeg Mitt
ondanks de bijna exit van Colon(die toch al nix klaarmaakt dit seizoen)
wordt het nog wat met die Angels van je of gaan die fokking A's weer lopen met de AL west (wat ik dus niet hoop)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:07 schreef CAZZO het volgende:
Toch nice collapse van de Red Sox de laatste weken
They both do.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:53 schreef Guard het volgende:
[..]
en bedankt
and for the record: Yankees Suck![]()
toch wel prutsers ook he, zonder dikke ortiz en dakloze ramirez zou het een matige ploeg zijn..quote:
Oh oh oh Het gaat een keer toevallig goed met een team in Detroit en meneer heeft meteen praatjesquote:
Ik krijg van iedereen te horen dat je er maar van moet genieten, ze zijn het niet echt gewend in Michigan dat de Tigers zo presteren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh oh oh Het gaat een keer toevallig goed met een team in Detroit en meneer heeft meteen praatjes![]()
Ik neem je niets kwalijk, ik weet hoe erg Michigan te lijden heeft (Lions en dan vooral Millen, de Wolverines zullen ook wel weer binnen een week of twee de kans op een National Ch'ship verspelen, etcetera etcetera).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik krijg van iedereen te horen dat je er maar van moet genieten, ze zijn het niet echt gewend in Michigan dat de Tigers zo presteren.
Zie laatste jaren, de stand rond deze tijd:
2002: 45 - 72 .378
2003: 30 - 86 .256
2004: 52 - 61 .456
2005: 53 - 61 .465
Kun je me niet kwalijk nemen.
White Sox zouden wel eens de lachende derde in de Wild Card kunnen worden.De starting pitching vd BoSox word met de wedstrijd slechter.Blijft voor mij nog steeds onbegrijpbaar waarom de BoSox niet getrade hebben voor de trade deadline.De Twins weten niet of Liriano nog zal pitchen dit jaar,dus die zijn nu verzwakt...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:38 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
toch wel prutsers ook he, zonder dikke ortiz en dakloze ramirez zou het een matige ploeg zijn..
Ook verassend met hun beste pitchers nog wel.. Becket en Shilling verliezen tegen Kansas![]()
dat was idd vlug exit voor Pedro.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:38 schreef Guard het volgende:
Pedro heeft een bizarre eerste inning in Philly...
13-0 na 5 innings.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:46 schreef Guard het volgende:
ouch de Mets krijgen ze wel om de oren.....
Ik zou zelf even op Ebay kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef spurs het volgende:
FF off-topic:
Ik heb een groot aantal honkbalplaatjes uit de jaren negentig in mijn bezit en ik wil weten wat de waarde van de plaatjes is, zodat ik ze evt. op E-bay kan plaatsen. Weet iemand van jullie waar ik dit op internet kan vinden?
of kijk hier eens hier eens of ze "jouw" plaatjes hebben, heb je een prijsindicatiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef spurs het volgende:
FF off-topic:
Ik heb een groot aantal honkbalplaatjes uit de jaren negentig in mijn bezit en ik wil weten wat de waarde van de plaatjes is, zodat ik ze evt. op E-bay kan plaatsen. Weet iemand van jullie waar ik dit op internet kan vinden?
Honus Wagner is +/- $1 million waardquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou zelf even op Ebay kijken.
Maar verwacht er niet teveel van, plaatjes uit de jaren '30 en '40 zijn pas echt interessant.
Pedro waarschijnlijk weer op de DL.Zou me toch zorgen maken als ik de Mets was.Zonder een gezonde Martinez is 'tquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
dat was idd vlug exit voor Pedro.
6 runs tegen in de 1e.
![]()
Je zult hem maar ergens hebben liggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:59 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Honus Wagner is +/- $1 million waard
en vanavond weer. 9-2 achter na 3 innings.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:46 schreef Guard het volgende:
ouch de Mets krijgen ze wel om de oren.....
*zucht* Ik denk het postseason een beetje aan de horizon begint te verdwijnen voor de Bosox...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef popolon het volgende:
Detroit wint ook de tweede game van de Red Sox, 3-2.
Casey.Bonderman wint van Schilling.
Ik denk dat dat wel wat erg voorbarig is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:54 schreef Guard het volgende:
[..]
*zucht* Ik denk het postseason een beetje aan de horizon begint te verdwijnen voor de Bosox...
A.s. vrijdag t/m maandag: 5x(!) Red Sox@Yanks, daar kunnen ze veel verloren terrein goed maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:54 schreef Guard het volgende:
[..]
*zucht* Ik denk het postseason een beetje aan de horizon begint te verdwijnen voor de Bosox...
Hey een beetje Red Sox faithfull gelooft in augustus nooit in de kansen van zijn teamquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel wat erg voorbarig is.
Klopt, The Greatest Rivalry in sports zou toch wel wat heilig vuur moeten losmaken en hoop dan ook dat de Yanks gesweept gaan worden (zal wel niet, maar goed hopen mag altijd...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
A.s. vrijdag t/m maandag: 5x(!) Red Sox@Yanks, daar kunnen ze veel verloren terrein goed maken.
BoSox moeten in ieder geval de series winnen.Ik weet eigenlijk niet of je zo blij moet zijn als Becket werpt,niet zoals hij de laatste tijd gooit..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Klopt, The Greatest Rivalry in sports zou toch wel wat heilig vuur moeten losmaken en hoop dan ook dat de Yanks gesweept gaan worden (zal wel niet, maar goed hopen mag altijd...)
Zaterdag Becket en the Big Unit als starting pitchers... leuke affiche
Pedro inderdaad naar de 15 day-DL.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Pedro waarschijnlijk weer op de DL.Zou me toch zorgen maken als ik de Mets was.Zonder een gezonde Martinez is 'tnaar de World Series.....
Gelukkig geen sweep, Verlander verliest, dus (nog) niet op 15 winsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef popolon het volgende:
Detroit wint ook de tweede game van de Red Sox, 3-2.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Pedro inderdaad naar de 15 day-DL.
De Dodgers krijgen met 15-4 op de kl**en van de Marlins, 15-4.
Pas de 2e nederlaag in de laatste 19 wedstrijden.
0-16 met RISP?Ongelooflijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:09 schreef Guard het volgende:
Struggeling.... dat is het. Twee slechte innings on defense en geen hits met runners in scoring position
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Zwansen het volgende:
Woooooh! Ik ben bij Padres-Giants geweest.
Echt vet, was nooit echt een fan van baseball, maar vond het wel echt geweldig.
Alleen jammer dat het een kutwedstrijd was, 1-0 voor de Giants. Bonds werd wel gruwelijk uitgefloten.
Idd leuke sfeer. Al die gasten maar vreten daar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Gaat ie naar een MLB game wordt 't 1-0.
Maar goed, zei ik het niet van tevoren? Sfeertje he?
Mooi stadion hč, dat Petco Park.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Zwansen het volgende:
Woooooh! Ik ben bij Padres-Giants geweest.
Echt vet, was nooit echt een fan van baseball, maar vond het wel echt geweldig.
Alleen jammer dat het een kutwedstrijd was, 1-0 voor de Giants. Bonds werd wel gruwelijk uitgefloten.
Ja, al hoewel niet veel. Het was aan het eind van mn vakantie en had niet veel foto's over...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mooi stadion hč, dat Petco Park.
Nog foto's gemaakt?
Als hij echt de rest van 't seizoen moet missen dan word het moeilijk voor de Mets in de playoffsquote:NEW YORK (AP) - Mets left-hander Tom Glavine is having his pitching shoulder examined for a possible blood clot and could miss the rest of the season.
Glavine felt coldness in his left ring finger after his start last week in Philadelphia.
"It's a strange feeling," Glavine said Sunday. "It doesn't hurt or anything."
Depending on tests, the 40-year-old pitcher could return to the mound next weekend or require surgery that would end his season
Dit begint echt vervelend te worden. Pedro, Glavine, Zambrano, Pelfrey, Bannister allemaal op de DL of net hersteld. Dit is gewoon ongelofelijke pech hebben. Gelukkig doet El Duque het goed en is Maine een grote verrassing. Oliver Perez gooide gisteren in de minors een one-hitter en 11 SO's, hopelijk kan hij nog helpen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:22 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Als hij echt de rest van 't seizoen moet missen dan word het moeilijk voor de Mets in de playoffs
Zonder Pedro en Glavine komen ze niet ver,niet met die andere jongens.Wat Perez betreft:de minors is héél wat anders dan de ML....quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:36 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dit begint echt vervelend te worden. Pedro, Glavine, Zambrano, Pelfrey, Bannister allemaal op de DL of net hersteld. Dit is gewoon ongelofelijke pech hebben. Gelukkig doet El Duque het goed en is Maine een grote verrassing. Oliver Perez gooide gisteren in de minors een one-hitter en 11 SO's, hopelijk kan hij nog helpen.
Dit is echt vernederend voor de BoSox.Ze moeten zich nu maar richten op de wildcard,al denk ik dat de White Sox,Twins en ook de Angels ook beter zijn.Theo Epstein moet maar snel proberen een pitcher te vinden,hoe dan ook....quote:
Of er gewoon $200 miljoen tegen aan gooien, zoals $teinbrenner van die kut yankee$ doet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Dit is echt vernederend voor de BoSox.Ze moeten zich nu maar richten op de wildcard,al denk ik dat de White Sox,Twins en ook de Angels ook beter zijn.Theo Epstein moet maar snel proberen een pitcher te vinden,hoe dan ook....![]()
6-0 voor en 6-7 verliezen, tja als ze zo gaan doen wordt het nooit wat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:16 schreef Playmaker het volgende:
Tigers zijn een beetje van slag volgens mij,3-9 in hun laatste 12 games.Maandag weer tegen de White Sox![]()
Ik ben absoluut geen fan vd Yanks,maar je moet toegeven dat de Yanks gewoon goed gehandeld hebben met 't halen van Abreu en Lidle.De BoSox hadden ook kunnen handelen,maar hebben dat nagelaten,terwijl iedereen kon zien dat hun pitching niet goed was.Halen ze Hinskequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Of er gewoon $200 miljoen tegen aan gooien, zoals $teinbrenner van die kut yankee$ doet.
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef zjroentje het volgende:
Puike sweep.
Dat was alweer zo'n dikke 60 jaar geleden voor de Yanks op Fenway Park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |