Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef Burbo het volgende:
Ze gaan nog scoren.
Daar gaat het nu niet om. Het gaat om die loser van een Ronaldo en het is gewoon leuk om hem uit te lachen want dat heeft hij verdiend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef MaxMark het volgende:
Er waren toch ook verschillende Nederlanders die huilden na hun uitschakeling
Daar ben ik het uiteraard mee eensquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om. Het gaat om die loser van een Ronaldo en het is gewoon leuk om hem uit te lachen want dat heeft hij verdiend.
Hahahaha Fucking huilebalk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
kan er geen genoeg van krijgen....
eeeh een man die zich princess noemt......quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:08 schreef lfcprincess het volgende:
ronaldo kan je niet vergelijken met nederlanders of andere landen..een geval appart en dus heerlijk om naar te kijken als hij jankt
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar even.
quote:
Hoe mooi!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Wahahahahahahahahahahahahahahaaaaa
ik ook, maar als hij zo jankt vind ik dat heerlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef Baklap het volgende:
Achja, Nederlanders kijken raar tegen gevoelsmensen aan.
Hier moet alles met rust en kalmte berekenend gebeuren volgens de Balkenende style.
Dan heb ik liever iemand die zn emoties toont.
Inderdaad, emoties tonen is juist goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef Baklap het volgende:
Hier moet alles met rust en kalmte berekenend gebeuren volgens de Balkenende style.
het gebrek aan fatsoen voor de kijkerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Genjuro het volgende:
wat is er zo speciaal aan een homo die huilt?
Emoties tonen is IDD goed , zo hebben we lekker veel leedvermaakquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef Baklap het volgende:
Slecht voorbeeld, Balkenende is een Schwalbequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Emoties tonen is IDD goed , zo hebben we lekker veel leedvermaak
En Balkenende style heb ik liever dan schwalbe op schwalbe maken , anti voetbal spelen ETC ETC.
Dat veel vrouwen die gast een lekker ding vinden ( wat is er lekker aan een huilebalk vraag ik me dan af ..., gezellig de BOLD kijken met een jankerd naast je hahahaha ) is maar bijzaak het gaat om het voetbal en nergens anders om SIM - PEL!!!
Bovendien hebben de NL spelers wel degelijk veel emotie getoond , VEEL TE VEEL anders hadden we niet zoveel kaarten gekregen tegen portugal.
kan onderhand wel een collage gaan makenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef SpuitElf het volgende:
Heeft iemand een foto groot genoeg om als wallpaper in te stellen?
Kijk naar Ronaldo, dan zie je wat het betekent iigquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef Nielsch het volgende:
Wat zijn tuiten eigenlijk? Als in tranen met tuiten.
kut.....gemistquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef rival het volgende:
ik zag maniche huilen! dat deed me meer deugd!
Min of meer eens. Ronaldo vind ik op zich best een puike vent. Ik vind het vooral goed dat hij zich niets aantrekt van het gepeupel en de mediahype.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef Baklap het volgende:
je vind het ook leuk dat ie ploegmaten naait, middelvingers opsteekt naar supporters van z'n oude club en telkens schwalbes maakt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:58 schreef VeX- het volgende:
[..]
Min of meer eens. Ronaldo vind ik op zich best een puike vent. Ik vind het vooral goed dat hij zich niets aantrekt van het gepeupel en de mediahype.
Hij heeft geen ploegmaten genaaid, de supporters vragen er vaak zelf om door te joelen en zolang die schwalbe's niet worden beloond zet hij alleen zichzelf voor schut (al kan ik er wel om lachen).Dus ik blijf bij mijn punt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je vind het ook leuk dat ie ploegmaten naait, middelvingers opsteekt naar supporters van z'n oude club en telkens schwalbes maakt?
Niks mee te maken, tis gewoon een irritante homo die ook vanavond weer een paar fokduikelingen had wat niks met voetbal te maken heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:44 schreef VeX- het volgende:
Tussen Rooney en hem is geen mot meer. Bovendien vroeg hij om een overtreding, dat de scheidsrechter daar rood aan verbond heeft Rooney aan zichzelf te denken. Hij is immers de overtreding begaan.
Nah, ik vind Maniche één vd weinige sympathieke voetballers bij Portugal. Hij ligt iig niet om de 5 meter op de grond te kermen en lost het liever voetballend op.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef rival het volgende:
ik zag maniche huilen! daar werd ik pas happy van
van der Sar is niet zo fucking irritant en heeft niet zoveel kapsones.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:00 schreef TeazNutz het volgende:
Wat lopen jullie nou te zeiken? waar was het van der Sar topic nadat deze zat te janken als een kind in zijn doel na uitschakeling?
Dat ie jankt om uitschakeling vind ik niet zo heel erg, dat is toch logisch of ben ik nou gek?
En naait geen "collega's" kaarten aan.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:09 schreef jna het volgende:
[..]
van der Sar is niet zo fucking irritant en heeft niet zoveel kapsones.
Ja tuurlijk, dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef TeazNutz het volgende:
Joh, die scheids zei het toch ook al.. (gelezen in het AD)
Ik weet niet wat Ronaldo riep, ik versta geen portugees, en ik had Rooney al die kaart gegeven na die overtreding. Als Ronaldo erom had geroepen had ik HEM een kaart gegeven..Ik stond er naast, de overtreding was duidelijk te zien, en is mijn inziens terecht bestraft.
wat een gelulquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef TeazNutz het volgende:
Als Ronaldo erom had geroepen had ik HEM een kaart gegeven.
Ik denk dat indeze mijn signature wel goed isquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat een gelul
ik heb niet alle wedstrijden gezien, maar er is genoeg om kaarten gevraagd en diegene die dat deden heb ik geen kaart zien krijgen.
dat wordt echt veel te weinig bestraft (en niet alleen dit wk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |