Kan iemand dit even ophelderen?
quote:Ja
Op donderdag 20 december 2001 22:47 schreef Squall het volgende:
Ik lees alleen maar topics waarin relaties stoppen door toedoen van de vrouwen. WTF is der aan de hand joh? Is dat normaal in deze tijd van het jaar dat vrouwen beginnen te twijfelen aan relaties? Ik wordt er niet goed van...
Is het de tijd van het jaar ofzo?Kan iemand dit even ophelderen?
quote:Nee
Ik lees alleen maar topics waarin relaties stoppen door toedoen van de vrouwen. WTF is der aan de hand joh? Is dat normaal in deze tijd van het jaar dat vrouwen beginnen te twijfelen aan relaties? Ik wordt er niet goed van...
quote:tss. trut
Op donderdag 20 december 2001 22:59 schreef frenkb het volgende:
HEY, ik heb zelf een einde aan m'n relatie gemaakt
quote:get ready for the new generation of female bitches
quote:Daar was ik al bang voor......
Op donderdag 20 december 2001 23:33 schreef SEMTEX het volgende:[..]
get ready for the new generation of female bitches
![]()
quote:OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, dát belooft wat
Op donderdag 20 december 2001 23:33 schreef SEMTEX het volgende:
get ready for the new generation of female bitches![]()
*popcorn en bier pakt en ervoor gaat zitten
*
quote:Bier is zeker lauw geworden...
Op vrijdag 21 december 2001 00:24 schreef Tha_Butcha het volgende:
*popcorn en bier pakt en ervoor gaat zitten*
Jaja, de nieuwe generatie relatiedozen komt eraan gehuppeld.
Vreselijke situatie daar...
quote:Dat hoeft niet altijd zo te zijn....ligt eraan wat voor meissie je hebt....niet iedereen is zo Geef maar eerlijk toe
Op vrijdag 21 december 2001 11:20 schreef Teigjuh het volgende:
Goal of a bitch:
To dominate, control and destroy a man's health, selfesteem and any hope for happiness
quote:Misschien helpt het als ik vertel dat ik een relatie heb verbroken en ik ben een man dus de cirkel is doorbroken
Is het de tijd van het jaar ofzo?
Kan iemand dit even ophelderen?
[edit]
ookeee deze was wel erg kort door de bocht ![]()
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 21-12-2001 23:40]
Het zal wel hip zijn dat de vrouw het uitmaakt. Denk dat dat stoer is tegenover vriendinnen
quote:Ik zou mijn relatie van nu toch niet zomaar willen beëindigen...
quote:"nemen"....
Op vrijdag 21 december 2001 00:10 schreef weerdo het volgende:
Vrouwen nemen gewoon een nieuw vriendje en gaan niet lopen klagen op een forumpie..
quote:Je hebt een klein piemeltje hè ?
Ik lees alleen maar topics waarin relaties stoppen door toedoen van de vrouwen. WTF is der aan de hand joh?
quote:Zit wat in...
Op zaterdag 22 december 2001 00:14 schreef thaduck het volgende:Het zal wel hip zijn dat de vrouw het uitmaakt. Denk dat dat stoer is tegenover vriendinnen
Ik ken een meid, nou, als je die met vriendinnen hoort telefoneren in jouw bijzijn gaan je haren recht overeind staan:
"ja, ik heb die gedumpt, of ik heb die gedumpt", en ga zo maar door. Dumpen dit, dumpen dat. Vooral als ze 'lief' zijn" (of zoiets
). Terwijl ze me verder wel iemand met een beetje diepgang lijkt... ![]()
En dan heb ik het niet over iemand van 16 ofzo (alsof dat er wat toe doet, ik ken ook meiden van 16 die al een stuk volwassener zijn
)
quote:Owkay, omdat je het zo aardig vraagt
Op vrijdag 21 december 2001 11:37 schreef BlackTiger het volgende:[..]
Dat hoeft niet altijd zo te zijn....ligt eraan wat voor meissie je hebt....niet iedereen is zo Geef maar eerlijk toe
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |