Ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:09 schreef Hellrazor het volgende:
Alle wii games worden tog breedbeeld ?
Vraag me af wie de rechten van die game heeft...Nintendo of RARE?quote:
Ik vrees idd ook voor Killer Instinct op de VCquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, is van RARE en RARE is van MS.
Als die komt zal het wel een X360 exclusive worden.
Goede keusquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Wii lijkt me wel wat eigenlijk
Die vind ik echt innovatief, en de eerste ingame beelden die ik zie vind ik niet tegen vallen.
quote:Introductie Nintendo Wii mogelijk al in oktober
Door Hielko van der Hoorn - donderdag 6 juli 2006 19:56 - Bron: CNNMoney.com - Views: 3.258 - Permalink
Hoewel Nintendo nooit heeft vrijgegeven wat de geplande introductiedatum van de Wii is lijkt het erop dat deze datum een stuk voor de introductiedatum van de PlayStation 3 zou kunnen liggen. Voorheen werd aangenomen dat beide consoles ongeveer gelijktijdig, circa halverwege november, geïntroduceerd zouden worden. Volgens onderzoeksbureau American Technology Research is Nintendo momenteel al bezig met het opbouwen van een voorraad Wii’s terwijl Sony nog moet beginnen met de massaproductie van de PlayStation 3. Onder andere vanwege dit gegeven verwachten verschillende analisten dat een lancering van de Wii in oktober of zelfs al in september een reële mogelijkheid is. Ter vergelijking: de eerste retail Xbox 360-console rolde 69 dagen voor de officiële introductie op 22 november van de lopende band.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:32 schreef moomoo het volgende:
was trouwens al bekend dat opera ook een browser voor de wii maakt?
Ik geloof dat de meeste mensen hier daarvan al op de hoogte waren ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:32 schreef moomoo het volgende:
Cool!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:32 schreef moomoo het volgende:
It begins!quote:Yesterday, one self-confessed games cynic admitted that she was impressed with the device after trying out the tennis.
"I hate computer games and would much rather go out and get some fresh air," she said. "But I have to say this was rather good. I could see me playing this at a party."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |