Dank je, AntonD!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Leuke vraag, Asmo!
Hij heeft Frankrijk aangeklaagd bij het Europese Hooggerechtshof in Strasbourg. Vond dat zijn opsluiting in isolement een schending van mensenrechten wasquote:
Ik ook. Met dit weer kijkt toch niemand naar het nieuws johquote:
was ook al eerder genoemd door wycciequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik had eigenlijk mijn Lenin achter de hand moeten houdenMet dit soort vragen kun je beter laat antwoorden.
In het vervolg zal ik vragen naar alleen complete lijstjes, net als bij FMTquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik had eigenlijk mijn Lenin achter de hand moeten houdenMet dit soort vragen kun je beter laat antwoorden.
Ik zat ook te twijfelen, maar de naam kwam me niet zo bekend voor, dus dan zou het wel Lenin moeten zijn. Zo redeneerde ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef AntonDingeman het volgende:
zoet zout zuur bitter vetsin
lol ik dacht eerst aan 5 smaken komkommersquote:
Na mij jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
was ook al eerder genoemd door wyccie
Nee hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef Homdeck het volgende:
was ook al eerder genoemd door wyccie
tadaa! Asmodian +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef Asmodian het volgende:
zoet, zout, zuur, bitter en umami in dat geval
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef Homdeck het volgende:
lol ik dacht eerst aan 5 smaken komkommers![]()
Ik ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
lol ik dacht eerst aan 5 smaken komkommers![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na mij jaMaar maakt niet uit, ik maak er ook wel eens mijn voordeel mee
Ik zat alleen hard op te redeneren dat je beter kunt wachten als je er maar een paar weet
naar meer?quote:
Naar meer?quote:
Als het je geruststelt: ik wist de rest (behalve die ik doorgestreept had) wel uit mijn hoofd, alleen bij die eerste twijfelde ik dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
Na mij jaMaar maakt niet uit, ik maak er ook wel eens mijn voordeel mee
Ik zat alleen hard op te redeneren dat je beter kunt wachten als je er maar een paar weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |