Lijkt me sterk dat dit met je werk te maken heeft, maar het is wel goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
7
Uruguay
Italie
Argentinie
Engeland
(West)-Duitsland
Brazilie
Frankrijk
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:13 schreef requiem4adream het volgende:
Gokje 6:
Argentinie
Brazilie
Engeland
Duitsland
Frankrijk
Nederland
Het is je vergevenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:14 schreef requiem4adream het volgende:
HEEEJ IK BEN EEN VROUW!
(gister ook een lucky guess m.b.t. voetbal goed ghehe)
quote:is een chronische darmontsteking die door de Amerikaanse arts [....] in 1932 voor het eerst is beschreven. Het is een ziekte die vooral in westerse landen voorkomt. Naar schatting komen er per jaar in Nederlands ongeveer duizend nieuwe patiënten bij met de
. De ziekte wordt meestal ontdekt tussen het vijftiende en dertigste levensjaar. Jongeren hebben een grotere kans de ziekte te krijgen dan ouderen. Vrouwen krijgen de ziekte iets vaker dan mannen.
Éénmaal, 1988quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef requiem4adream het volgende:
respect!(zelfs nooit europees kampioen?)
grapje zeker?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef requiem4adream het volgende:
respect!(zelfs nooit europees kampioen?)
(ik had Nederland erbij gezet i.v.m. met filmpje van Buro Renkema ging over eind jaren 80 ofzoquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ziekte van Crohn.
kepput zelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, dat heeft m'n buurbuurvrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |