Ik gebruik 12 schijven op 3 controllers waarvan 2 controllers in RAID 0+1 en het gaat allemaal perfectquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vind je hem beter dan debian?
ik wil graag antwoord op de volgende vraag:
kan ik ubuntu installeren op mijn PC ? de reden dat ik dit vraag is omdat zowel debian als red hat (nieuwe versie ben de naam kwijt) over zijn nek gingen na de install waar mandrake het overigens prima deed. wat was het probleem?
heb 2 harddisks 1 ATA dat is mijn leech schijf en 1 SATA schijf dat is de windows XP en linux schijf. iemand die me het antwoord kan geven zonder dat ik alles ga downloaden en opnieuw installeren???
Hey das handig, bedankt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:06 schreef hamkaastosti het volgende:
gewoon easyubuntu d'r bij pakken. die regelt alles voor je 8)
'De beste'quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef most_wanted het volgende:
Xubuntu is de beste, zo jammer dat maar weinigen het gebruiken.
Je weet dat dat kan door het installeren van 1 package: 'ubuntu-desktop' ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:07 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb nu trouwens kubuntu draaien maar ik denk dat ik gnome ook maar installeer. maar eens even kijken welke me nu echt beter bevalt
Voor mij werkt het het beste.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef whoops het volgende:
[..]
'De beste'
En Mercedes is de beste auto, en Ajax de beste voetbalclub...
Als ik xubuntu gebruik is het eerste commando 'apt-get install kubuntu-desktop'...
jup. dat weet ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Je weet dat dat kan door het installeren van 1 package: 'ubuntu-desktop' ?
Omdat al die noobs net van Windows komen en KDE behoorlijk op Windows lijkt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Furious het volgende:
Waarom is KDE zo populair? Gnome ziet er toch velen malen mooier uit?
Daar ben ik het niet echt mee eens. De laatste keer dat ik gnome geprobeerd heb was het nog een onsamenhangend zooitje. Veel programma's hadden een ander lettertype en knoppen zagen er niet hetzelfde uit. KDE was toen al meer een compleet en duidelijk pakket. En het ziet er ook nog eens goed uit. Misschien dat gnome een grote stap voorwaarts gemaakt heeft dus ik probeer het vanmiddag maar eensquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Furious het volgende:
Persoonlijk vind ik dat niet, hoewel KDE standaard niet zo mooi is, is het wel erg mooi te maken...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Furious het volgende:
Je bent eigenlijk best wel kortzichtig he? Of je 'humor' komt er gewoon wat rottig uit...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Omdat al die noobs net van Windows komen en KDE behoorlijk op Windows lijkt.
bronquote:I personally just encourage people to switch to KDE.
This "users are idiots, and are confused by functionality" mentality of
Gnome is a disease. If you think your users are idiots, only idiots will
use it. I don't use Gnome, because in striving to be simple, it has long
since reached the point where it simply doesn't do what I need it to do.
Please, just tell people to use KDE.
Linus
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk best wel kortzichtig he? Of je 'humor' komt er gewoon wat rottig uit...
Ja, dat kan. Er staat onder alle 'SubSection "Display"' behalve Depth (bit) nog "1024, 800 en 640". Kan ik hier gewoon "1680x1050" bij toevoegen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:25 schreef hamkaastosti het volgende:
misschien wel ja. de nvidia drivers installeren geeft nog geen extra resoluties.
als het goed is staat er in de section "monitor" eea aan resoluties
ff uit m'n blote hoofd
sudo nano -w /etc/X11/xorg.conf
en je kijken of je je resolutie aan kunt passen daar
1 |
Mac OS blijft nogsteeds het systeem voor mij. Ik had alleen 10GB over op mijn Windows computer na een format van een partitie die niet meer gebruikt hoefde te worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef most_wanted het volgende:
Was jij trouwens niet van het Mac OS, Furious.
Of ben je eindelijk gaan inzien dat het bagger is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |