That's the spirit!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef Ferdii het volgende:
ik begin altijd al met casten als de mob nog word gepulled
gewoon eerst COS erop, ondertussen zit er wel een sunder op en dan voluit nuken maar, als ik em eraf trek geef ik gewoon de tanks de schuld
waarom speel jij op een franse server 0_oquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:37 schreef Risht het volgende:
Ik denk dat ik niet als eerste aankom, mijn main is een priest lvl 57 us dat duurt nog wel even, eerst T0, 1 2 en AQ40 maar eens doen.
Ik denk wel dat ze op mijn server bij de eerste 10 koomen (server = Archimonde PVP FR), in de Alliance heb je Milenium als guilde en in de horde WarLegend maar ook andere guildes hebben wel een kans.
Om dat ik in frankrijk woonquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
waarom speel jij op een franse server 0_o
ahh zo. ik denk al, waarom zou je als nederlander in nederland op een franse server spelen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:43 schreef Risht het volgende:
[..]
Om dat ik in frankrijk woonen veel van mijn RL vrienden daar ook op speelen
Grats en welcome to grindfest/boredomquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef Gijsje het volgende:
Whoohoo gister level 60 gedingdvolgens velen begint het nu pas en ja als ik zo de quest rewards zie dan heb ik nog genoeg te doen.
We hebben 2 keer gewiped op 30%, dus hij gaat vandaag ofzo wel neer. 2de keer was omdat de titans uitgewerkt wasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:46 schreef Nealz het volgende:
Kan patchwerk mischien ietsje minder hard slaan?
Kan ik toch niet bijhouden als healers... en ik dacht dat ik goed in mn gear zat
Zo gaat dat lelijke gevaarte nooit neer ( sorry soms ben je een beetje geirriteerd na een avond kansloos wipen )
Ik heb ook geen disconnects meer gehad, wel een lag van ruim 6k, iets wat ik eerdre niet had, maar guildies werden wel nog steeds eraf geflikkerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Rahl het volgende:
Doet t prima hier hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |