Kut.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je probeert me nu gewoon te verleiden tot opmerkingen die in je fotoboek bijgeplakt kunnen worden.
Daar trappen we mooi niet in.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je probeert me nu gewoon te verleiden tot opmerkingen die in je fotoboek bijgeplakt kunnen worden.
Daar trappen we mooi niet in.
Kom je nu de mijne doen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
Zo, keuken is getuned en helemaal schoon.![]()
Lekker gevoel.![]()
Zeur niet, ik word mijn hele leven al geplaagd door HBO'ers en andere minder begaafden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het anders een behoorlijk legitieme reden. Weeeeken lang worden wij lastig gevallen met al die oranje bullshit, alsof we daarom vragen. En dan mogen we niet eens blij zijn als het eigenlijk voorbij is. Maar nee, zelfs al ligt het oranje team eruit, dan nog gaat het oranje gezeik gewoon door!
Nee. Maar het geeft wel een goed gevoel om het eens goed te doen; was ook hard nodig. Morgen de badkamer en mn slaapkamer eens goed onderhanden nemen.quote:
Sorry. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk binnen te blijven maar soms moet ik echt naar buiten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:10 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zeur niet, ik word mijn hele leven al geplaagd door HBO'ers en andere minder begaafden.Die mensen lopen zomaar los op straat! en denk maar niet dat dat ooit over gaat!
Gelukkig haal je het niveau in Amersfoort omhoog.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk binnen te blijven maar soms moet ik echt naar buiten.
Ik ken het gevoel, heb maandag en dinsdag het kamertje van Thijs helemaal opgeruimd, alle kleertjes in zijn commode gelegd,spulletje netjes neergezet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Maar het geeft wel een goed gevoel om het eens goed te doen; was ook hard nodig. Morgen de badkamer en mn slaapkamer eens goed onderhanden nemen.
Het is ook klote en oneerlijk en het klopt niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:31 schreef Dickies het volgende:
Je kind overleven lijkt me echt klote. Niet dat ik het me goed kan voorstellen.
Inderdaad maar ik vind dat je heel sterk bent bar.... echt waarquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Het is ook klote en oneerlijk en het klopt niet.
Het is keihard en het doet ontzettend veel pijn.
Ik gun het ook echt niemand toe
De mijne ligt in puin. Opzich heel overzichtelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
Zo, keuken is getuned en helemaal schoon.![]()
Lekker gevoel.![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:37 schreef webspider het volgende:
[..]
De mijne ligt in puin. Opzich heel overzichtelijk.
Nog even de bak-olie opdeppen en dan vind ik het inderdaad ook wel mooi geweestquote:
Ik mag zeker niet klagen het is maar 21 graden meer buiten en er staat een lekker windje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:42 schreef Q. het volgende:
Het is te warm om te slapen.
Wel met een grote boog om ons heen lopen hoor, we zijn erg besmettelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:10 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zeur niet, ik word mijn hele leven al geplaagd door HBO'ers en andere minder begaafden.Die mensen lopen zomaar los op straat! en denk maar niet dat dat ooit over gaat!
Alleen je oren?quote:
Zoeterwoude... zeg maar Leidenquote:
jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Alles was dus leuk nixxx?
Nogal!quote:
Voel jij je ook zo'n paria in enen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel met een grote boog om ons heen lopen hoor, we zijn erg besmettelijk.
Dan ben ik geen paria... En ook al geen Oranjefan... Ik val overal buiten...quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:39 schreef Q. het volgende:
Paria's zijn hip.
Zelfs dàt ben ik niet...quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:41 schreef Q. het volgende:
Ik ben Q. Dat is ook een soort paria.
Er kan dan ook maar één Q zijn op deze wereld. Meer kan de wereld niet aan.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Er kan dan ook maar één Q zijn op deze wereld. Meer kan de wereld niet aan.
Als je een goed alternatief hebt, kan dat altijd worden overwogen natuurlijk...quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mogge.
Kan die TT aangepast worden? Ik geloof niet in crazy little things (en love kan me momenteel ook ff gestolen worden, zorgt alleen maar voor ludduhvuhduh)
Mja, zal misschien op de duur vanzelf weer komen, maar als je na een maand nog steeds je ex flink mist, bevordert dat je mening over het plezier van liefde niet echt. Het zou wel handig zijn als ik wat "liefde-slijtage" trucs kendequote:Op donderdag 6 juli 2006 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een goed alternatief hebt, kan dat altijd worden overwogen natuurlijk...
Met anderhalf jaar hoop ik over de papieren te beschikken waarmee ik me bij het 'ik spuug op HBO'ers' kliekje kan voegen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je nergens bij hoort, zelfs niet bij de paria's, dan ben je wel een uberparia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |