nou, ik maak me inmiddels natuurlijk zorgen... aan de borst hapt ie goed, zuigt 1 of 2 keer en dan vind meneer het wel best. ik gooi het echt op de warmte en nu toch echt een beetje tekorten dus ik kolf, kolf en kolf want mijn jochie zal bijtrekken. het maakt wel weer onzeker.
mijn kraam is er morgen niet, dan is er een collega van haar, maar mijn eigen kraam heeft wel via het kraamboek aan haar collega gevraagd om de lactatiekundige te bellen voor advies. Ik hoop dat daar nog wat zinnigs uit komt en anders dat als Ezra na een aantal keren "bijvoeden" wat sterker wordt en het weer zelf doet. sjonge, je wordt wel op de proef gesteld hiermee zeg.
Maar idd jelief, ik heb zoveel en het is toch zonde om daar niks mee te doen
![]()
ik kolf gemiddeld nu 100 cc uit 2 borsten denk ik. soms meer soms minder natuurlijk. hij drinkt er nu zo'n 60 per keer weg uit een flesje. zo'n cupje heb ik geen geduld voor en dan gaat de helft ernaast. de kraam heeft een speciaal cupje achter gelaten, misschien dat als ie weer wat op kracht is... nu wil ik er eerst ff regelmatig wat in zien gaan, snappen jullie dat?