Wat een klein subwoofertjequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:22 schreef escape_nl het volgende:
Het scherm
[afbeelding]
de subwoofer
[afbeelding]
divx speler en versterker (voor de lcd tv hebben een andere set)
[afbeelding]
2 surroundspeakers en de beamer
[afbeelding]
Saving Private Ryan bij daglicht, beeld lijkt niet scherp, maar komt door de digitale camera
[afbeelding]
[afbeelding]
en verder nog een sfeer foto
[afbeelding]
Gedaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef BattleLies het volgende:
@ Frank & Raffie:
Willen jullie even in de jubileum-sectie kijken. Bij het topic "Jubileum dag". Graag zo spoedig mogelijk antwoorden zodat we er mee kunnen beginnen!!!
Done.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef BattleLies het volgende:
@ Frank & Raffie:
Willen jullie even in de jubileum-sectie kijken. Bij het topic "Jubileum dag". Graag zo spoedig mogelijk antwoorden zodat we er mee kunnen beginnen!!!
WTFOMGFLOLBBQquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef Razorback het volgende:
Hij noemde zich De Prins van Plezier, zij Lieve Juliette. En het klikte, op internet. Ze chatten zich suf, de jongen had fantasieën, de dame romantische verwachtingen. Na een cyberrelatie van zes maanden ontmoetten ze elkaar, op het strand. Vol verwachting klopte hun hart. En dan de schok. De jongen bleek met zijn moeder te hebben afgesproken.
"Ik liep over het strand in het donker en dacht dat ik had afgesproken met het meisje van mijn dromen", zei vrijgezel Daniel uit Frankrijk. "En daar was ze, ze droeg een witte korte broek en een roze topje, precies zoals ze had beloofd."
"Toen kwam ik dichterbij. Ze draaide zich om. En allebei kregen we de schok van ons leven. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Het enige dat ik kon denken was: 'O mijn god, het is mama'!"
Het werd nog erger. Net toen moeder en kind van de schok bijkwamen, werden ze gearresteerd door een agent. Ze bezochten een verboden strandje in het donker, en dat mocht niet.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:41 schreef staticdata het volgende:
subwoofer hoeft niet groot te zijn om goed geluid te produceren.
maar wtf zeker bewust gedaan plaatje met als ondertiteling. "ben jij de leider"
Is dat alles?? Frank houd gelijk van me..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
...
@Ursel: Goed bezig met het forum, zo hou ik tenminste al mijn nuttige posts
Ik had trouwens 8 van de 15 schoten raak met kleiduif schieten. Ik was telkens de eerste en dat was wel nadelig, maar ach het schieten was het leukst, dat je dan ook nog iets raakt is mooi meegenomen.
Nu naar bed en goed uitrusten voor het weekend
Allemaal alvast een goed weekend
Mijn vriendin doet de meubels en de inrichtingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
@Escape, ziet er goed uit alleen zitten die banken wel lekker? En neem eens grotere tafels voor dvd's, chips/popcorn, drank![]()
http://www.bandoffokkers.nl/forum/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste BoF'ers.
Zoals de meeste inmiddels al wel hebben gelezen is het "nieuwe" Forum up en running. Nieuw is dat ik nu alle functie van het Forum kan benutten en dat de nieuwste versie is geinstalleerd. Alle posts van het "oude" Forum zijn gerestored in het nieuwe Forum door Ursel, waarvoor grote dank.
Kortom, dit is de nieuwe url van het BoF Forum! http://www.bandoffokkers.nl/forum
Hehe thnx! Ik mag geen [/b] code achter een link zetten blijkbaar...quote:
ok, heb je ook andere templates?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe thnx! Ik mag geen [/b] code achter een link zetten blijkbaar...
Ik zal er straks wat andere Skins inzetten. Timminater had er ook een hoop...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:56 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ok, heb je ook andere templates?
Dat Joomla zag er goed uit afgelopen week
Je hebt wel echt gezocht ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er is een BF2 Template van Joomla maar kan ik niet vinden, hopelijk heeft Ferdi die voor mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |