Volgens mij zijn de gevers van het kado dan de beulen! Zij geven hem toch in zo'n kom?!?quote:
Jullie kunnen ze altijd de vrijheid terug geven en door de WC spoelen. Dat is heel diervriendelijk kijk maar naar Nemo, die overleefde het ook gewoonquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de gevers van het kado dan de beulen! Zij geven hem toch in zo'n kom?!?![]()
En wie heeft dat cadeau aangenomen en maakt er nota bene foto's van?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de gevers van het kado dan de beulen! Zij geven hem toch in zo'n kom?!?![]()
GOED PLAN ...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jullie kunnen ze altijd de vrijheid terug geven en door de WC spoelen. Dat is heel diervriendelijk kijk maar naar Nemo, die overleefde het ook gewoon
Foto's op aanhoudend verzoek van Timminator he!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En wie heeft dat cadeau aangenomen en maakt er nota bene foto's van?![]()
dat is pas een fabeltje, kijk maar naar mythbustersquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Een vis heeft een geheugen van 2 sec. dus hij heeft er geen last van dat hij rondjes zwemt of alles in een bolling ziet!![]()
Ik had ook liever een aquarium van 1.60 m bij 1 m gekregen met alles erop en eraan .. maar helaas ...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
waren het maar fabeltjes klik
In nederland waren ze ook al bezig met het verbieden...
of van de benedenverdieping naar de tweede, zag ik vorige week op travel & living... echt vet zo'n zuilquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik had ook liever een aquarium van 1.60 m bij 1 m gekregen met alles erop en eraan .. maar helaas ...![]()
Weet je zeker dat je niet bedoel 3x4 m in de achtertuin, met een mooie duikplank en glijbaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik had ook liever een aquarium van 1.60 m bij 1 m gekregen met alles erop en eraan .. maar helaas ...![]()
LoL! Dan nog liever 12 meter bij 5 meter! Dan kan ik baantjes zwemmen !quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bedoel 3x4 m in de achtertuin, met een mooie duikplank en glijbaan
Kunnen die plantjes er weer uit![]()
Ben je erg gehecht aan de keuken ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:38 schreef BattleLies het volgende:
LoL! Dan nog liever 12 meter bij 5 meter! Dan kan ik baantjes zwemmen !![]()
quote:Installation steps to protect your original BF2 install:
Beta Installation
1. Go to “C:\Program Files\EA GAMES”
2. Right click the “Battlefield 2” folder and choose “Copy”
3. Right click anywhere away from this folder and choose “Paste”
4. Once the copy has completed, you will have two folders named “Battlefield 2” and “Copy of Battlefield 2”
5. Install the patch 1.4 beta, then start the game as normal
When you wish to switch back to the release version of BF2, use the following steps:
1. Go to “C:\Program Files\EA GAMES”
2. Right click the “Battlefield 2” folder and choose “Rename”
3. Rename the folder to something like “Battlefield 2 Beta”
4. Right click the “Copy of Battlefield 2” folder
5. Rename the folder the “Battlefield 2”
6. Start the game as normal.
61 nieuw bij muizenshop...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
kost ie nieuw?
50 ofzo?
als dat zo is ben je m kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |