quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn computer staat in de kelder.. Heerlijke temperatuur van 20 graden...![]()
Was je jarig of zo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef jpjedi het volgende:
Tering is dat wat...Kom je thuis van een dag hard zwoegen zit de achtertuin vol.. Ik had wel iets in de gaten en nog heeft Lies me professioneel rond de tuin geleid.!![]()
De laatsten zijn net weg want ze moesten morgen werken. Schade is 2 kratjes juup maar dat is niet vreemd met dit dorstig weer.
Boffers die er waren. Bedankt!![]()
![]()
![]()
Ja hij was jarig!quote:
ok, feli dan maar... hadden ze bij mij niet moeten doen zo'n surpride party, was direct rechtsomkeers gegaan...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja hij was jarig!En dat heeft tie geweten ook!
![]()
Boffers bedankt voor het helpen! zonder jullie was het niet zo'n succes geworden!![]()
Oftewel, wacht even tot de echte uit is...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Houd iedereen er wel even rekening mee dat je met de beta patch hoogstwaarschijnlijk niet kan spelen op de BoF server...
Op i3d hebben ze het erover dat er al wel servers draaien met de nieuwe patch maar goed EA is daar over het algemeen niet blij mee en dus zal Publicservers dat ook niet gaan doen, wat overigens heel begrijpelijk isquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:17 schreef RudyCarell het volgende:
Oftewel, wacht even tot de echte uit is...
ja die vond ik ook wel leukquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Houd iedereen er wel even rekening mee dat je met de beta patch hoogstwaarschijnlijk niet kan spelen op de BoF server...
Changelog:
- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.![]()
quote:Iemand die de Beta 1.4 patch heeft moet even Karkand singleplayer gaan spelen
- Het is de 64 man uitvoering met voor allebei een Blackhawk of MEC heli
ja dat las ik ook. ben benieuwd. zou een interresante toevoeging kunnen zijn. SL is piloot in de blackhawk. SM droppen naar beneden om vlaggen te pakken. dan kan het heel snel gaan.quote:
Zal je zien dat EA vergeten is om AA in het level te plaatsen waardoor een hoog vliegen BH met deze strategie al snel onkwetsbaar wordt..quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef staticdata het volgende:
ja dat las ik ook. ben benieuwd. zou een interresante toevoeging kunnen zijn. SL is piloot in de blackhawk. SM droppen naar beneden om vlaggen te pakken. dan kan het heel snel gaan.
Welnee, gewoon met je tank kapot schieten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zal je zien dat EA vergeten is om AA in het level te plaatsen waardoor een hoog vliegen BH met deze strategie al snel onkwetsbaar wordt..
dat mag kevin bewijzen, die owned iedereen met z'n tankquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Welnee, gewoon met je tank kapot schieten.![]()
hmmm dat zou het hele effect van karkand verloren laten gaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef Incolumis het volgende:
heb liever de havok en cobra in karkand
Ja genoeg mensen wel. Nu nog genoeg BETALENDE mensen!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:31 schreef RudyCarell het volgende:
Waren er nu eigenlijk genoeg man voor 23 september?
Nog niet alles binnen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja genoeg mensen wel. Nu nog genoeg BETALENDE mensen!!!
road to jabalalalald wel ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Werd toch infantry only?
moet ie kostenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:17 schreef RudyCarell het volgende:
Iemand nog een Razer Copperhead nodig (blue), ik vind hem niet lekker in de hand liggen
[afbeelding]
Jp en/of ik zullen vandaag of morgen weer even een update doen over de gene die nog niet betaald hebben. Maar degene die dit lezen en weten dat ze zich opgegeven hebben en nog niet betaald hebben: DOE HET AUB!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Van de lijst:
Stefan
henkus
viper
whiteops
Jafarx
Di3ki3
mr Baus
Waarbij Di3ki3 aangaf al wel betaald te hebben (of niet mee te gaan ik weet het niet) en Jafar op dit moment in Egypte zit en dus geen geld weg kan sluizen
tv? dat kleine speakertje waar wat ge;uid uitkwam? was dat ook een tvquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja betalen, je denk misschien dat JP veel geld heeft, omdat hij een audi rijdt, maar als je zijn tv hebt gezien dat weet je weer genoeg, man er zijn telefoons met groter beeld
levensbehoefte 1, een grote TV, koopt ie een reuzeparasolquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja betalen, je denk misschien dat JP veel geld heeft, omdat hij een audi rijdt, maar als je zijn tv hebt gezien dat weet je weer genoeg, man er zijn telefoons met groter beeld
samsung plasma nemen, lcd is bagger. moet je alleen ook wel HD receiver nemen, want anders is je beeld nog niet scherp.quote:
met lamp, dat dan weer welquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:05 schreef Timminater het volgende:
[..]
levensbehoefte 1, een grote TV, koopt ie een reuzeparasol
plasma? dan moet je pioneer nemen. maar plasma gaat minder lang mee dan lcd. plus dat er meer geinvesteerd wordt in lcd zodat het betaalbaarder is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:08 schreef Timminater het volgende:
[..]
samsung plasma nemen, lcd is bagger. moet je alleen ook wel HD receiver nemen, want anders is je beeld nog niet scherp.
Wat een bekende gebouwen allemaalquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:02 schreef staticdata het volgende:
Beta patch van 1.4 is uit!
staan screens van de nieuwe road to jabalalbbalbalbaladop.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:08 schreef Timminater het volgende:
[..]
samsung plasma nemen, lcd is bagger. moet je alleen ook wel HD receiver nemen, want anders is je beeld nog niet scherp.
Ligt eraan welke Plasma je neemt...maar als je een echt goede Plasma wilt ben je heel wat duurder uit dan bij een LCD.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Komop man plasma is bagger vergeleken met LCD.
Jij hebt zeker een plasma![]()
Als je heel groot wilt kijken dan kom je bij plasma uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke Plasma je neemt...maar als je een echt goede Plasma wilt ben je heel wat duurder uit dan bij een LCD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |