zoveelste hond-kat discussie hier.....quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
moet 'ie z'n kat binnenhouden. op straat zet ik de hond er niet op, dat vind ik dan nog niet zo erg. maar als ze in m'n tuin komen dan laat ik m'n hond ze opvreten. kan zielig zijn, maar als je echt van je katje houdt dan zorg je ervoor dat 'ie of binnenblijft of in je eigen tuin blijft.
overigens vind ik deze jongens dan wel weer hufters omdat deze kat in de openbare ruimte liep. waarschijnlijk was 'ie wel op weg om in iemand anders z'n tuin te gaan schijten.
what the fuck ben jij voor een bosmongool? net of dat beest doorheeft waar ie wel of niet mag lopen. het is toch niet normaal dat je je eigen hond gaat zitten opjutten om iemand ander zijn kat (waar die persoon waarschijnlijk hartstikke gek op is) dood te laten bijten.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
moet 'ie z'n kat binnenhouden. op straat zet ik de hond er niet op, dat vind ik dan nog niet zo erg. maar als ze in m'n tuin komen dan laat ik m'n hond ze opvreten. kan zielig zijn, maar als je echt van je katje houdt dan zorg je ervoor dat 'ie of binnenblijft of in je eigen tuin blijft.
overigens vind ik deze jongens dan wel weer hufters omdat deze kat in de openbare ruimte liep. waarschijnlijk was 'ie wel op weg om in iemand anders z'n tuin te gaan schijten.
en jij bent net zo'n klootzak als die pikkebaas.quote:
hmmmm, eens kijken hoe je zou reageren als twee gozers een hond lopen op te fokken om een baby dood te bijten. kijken of je dan ook zo laconiek reageert....quote:op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef hamkaastosti het volgende:
ehehe zo opfokken over een katje. geniaal
ja, want in de natuur komt het dagelijks voor dat twee eikels een hond lopen op te fokken......sure!quote:op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef frankium het volgende:
zo gaat dat in de natuur.
ja want een baby en een kat zijn precies hetzelfde...quote:op woensdag 5 juli 2006 15:46 schreef legendary het volgende:
[..]
hmmmm, eens kijken hoe je zou reageren als twee gozers een hond lopen op te fokken om een baby dood te bijten. kijken of je dan ook zo laconiek reageert....
nu je het zegt. mijn baby ligt ook nog buiten op straat zonder dat er iemand op let.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:46 schreef legendary het volgende:
[..]
hmmmm, eens kijken hoe je zou reageren als twee gozers een hond lopen op te fokken om een baby dood te bijten. kijken of je dan ook zo laconiek reageert....
zieke kut. ***. kom hier ook maar op met die ban.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
de meeste katten kunnen zich goed redden op straat, dat is waar ze het liefst zijn ook en het enige echte gevaar zijn dus mensen. elke avond ging ze dezelfde route (bleef altijd in de buurt) en als wij haar bij ons in de flat hadden liggen liet ze het altijd rond middernacht merken dat ze naar buiten moest door tegen de deur te krabben en miauwen of voor het raam te gaan zitten naar buiten staren.... als er gevaar dreigt van een hond kunnen ze normaal gesproken altijd vluchten (ook in iemands tuin), het is wanneer mensen de honden helpen dat ze niet veilig meer zijn.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
wettelijk gezien dient een kat op eigen terrein gehouden te worden. daarbuiten mag een kat worden neergeschoten door mensen met een jachtvergunning als die het idee hebben dat de kat verwilderd is.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:43 schreef legendary het volgende:
what the fuck ben jij voor een bosmongool? net of dat beest doorheeft waar ie wel of niet mag lopen. het is toch niet normaal dat je je eigen hond gaat zitten opjutten om iemand ander zijn kat (waar die persoon waarschijnlijk hartstikke gek op is) dood te laten bijten.
echt waar, gasten zoals jij zouden 20 jaar tbs moeten krijgen.
ongelofelijke lul dat je bent.
kom maar op met die ban. kan me aan mijn reet roesten.
mooi ruim begrip en goed aantoonbaar als de kat lood heeft gegetenquote:op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
wettelijk gezien dient een kat op eigen terrein gehouden te worden. daarbuiten mag een kat worden neergeschoten door mensen met een jachtvergunning als die het idee hebben dat de kat verwilderd is.
maar goed, dat past waarschijnlijk niet in je straatje.
je hebt zelf een aardig kort lontje trouwens.,
,
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |