zoveelste hond-kat discussie hier.....quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
moet 'ie z'n kat binnenhouden. op straat zet ik de hond er niet op, dat vind ik dan nog niet zo erg. maar als ze in m'n tuin komen dan laat ik m'n hond ze opvreten. kan zielig zijn, maar als je echt van je katje houdt dan zorg je ervoor dat 'ie of binnenblijft of in je eigen tuin blijft.
overigens vind ik deze jongens dan wel weer hufters omdat deze kat in de openbare ruimte liep. waarschijnlijk was 'ie wel op weg om in iemand anders z'n tuin te gaan schijten.
what the fuck ben jij voor een bosmongool? net of dat beest doorheeft waar ie wel of niet mag lopen. het is toch niet normaal dat je je eigen hond gaat zitten opjutten om iemand ander zijn kat (waar die persoon waarschijnlijk hartstikke gek op is) dood te laten bijten.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
moet 'ie z'n kat binnenhouden. op straat zet ik de hond er niet op, dat vind ik dan nog niet zo erg. maar als ze in m'n tuin komen dan laat ik m'n hond ze opvreten. kan zielig zijn, maar als je echt van je katje houdt dan zorg je ervoor dat 'ie of binnenblijft of in je eigen tuin blijft.
overigens vind ik deze jongens dan wel weer hufters omdat deze kat in de openbare ruimte liep. waarschijnlijk was 'ie wel op weg om in iemand anders z'n tuin te gaan schijten.
en jij bent net zo'n klootzak als die pikkebaas.quote:
hmmmm, eens kijken hoe je zou reageren als twee gozers een hond lopen op te fokken om een baby dood te bijten. kijken of je dan ook zo laconiek reageert....quote:op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef hamkaastosti het volgende:
ehehe zo opfokken over een katje. geniaal
ja, want in de natuur komt het dagelijks voor dat twee eikels een hond lopen op te fokken......sure!quote:op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef frankium het volgende:
zo gaat dat in de natuur.
ja want een baby en een kat zijn precies hetzelfde...quote:op woensdag 5 juli 2006 15:46 schreef legendary het volgende:
[..]
hmmmm, eens kijken hoe je zou reageren als twee gozers een hond lopen op te fokken om een baby dood te bijten. kijken of je dan ook zo laconiek reageert....
nu je het zegt. mijn baby ligt ook nog buiten op straat zonder dat er iemand op let.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:46 schreef legendary het volgende:
[..]
hmmmm, eens kijken hoe je zou reageren als twee gozers een hond lopen op te fokken om een baby dood te bijten. kijken of je dan ook zo laconiek reageert....
zieke kut. ***. kom hier ook maar op met die ban.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
de meeste katten kunnen zich goed redden op straat, dat is waar ze het liefst zijn ook en het enige echte gevaar zijn dus mensen. elke avond ging ze dezelfde route (bleef altijd in de buurt) en als wij haar bij ons in de flat hadden liggen liet ze het altijd rond middernacht merken dat ze naar buiten moest door tegen de deur te krabben en miauwen of voor het raam te gaan zitten naar buiten staren.... als er gevaar dreigt van een hond kunnen ze normaal gesproken altijd vluchten (ook in iemands tuin), het is wanneer mensen de honden helpen dat ze niet veilig meer zijn.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
wettelijk gezien dient een kat op eigen terrein gehouden te worden. daarbuiten mag een kat worden neergeschoten door mensen met een jachtvergunning als die het idee hebben dat de kat verwilderd is.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:43 schreef legendary het volgende:
what the fuck ben jij voor een bosmongool? net of dat beest doorheeft waar ie wel of niet mag lopen. het is toch niet normaal dat je je eigen hond gaat zitten opjutten om iemand ander zijn kat (waar die persoon waarschijnlijk hartstikke gek op is) dood te laten bijten.
echt waar, gasten zoals jij zouden 20 jaar tbs moeten krijgen.
ongelofelijke lul dat je bent.
kom maar op met die ban. kan me aan mijn reet roesten.
mooi ruim begrip en goed aantoonbaar als de kat lood heeft gegetenquote:op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
wettelijk gezien dient een kat op eigen terrein gehouden te worden. daarbuiten mag een kat worden neergeschoten door mensen met een jachtvergunning als die het idee hebben dat de kat verwilderd is.
maar goed, dat past waarschijnlijk niet in je straatje.
je hebt zelf een aardig kort lontje trouwens.,
,
.
tjonge jonge, stoere kerel ben je hoor....quote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
wie niet tegenwoordig.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
,
.
als het op dit soort dingen aankomt, dan ben ik vrij happig, ja. en dan nog....wat wettelijk toegestaan is en wat binnen de menselijke fatsoensnormen ligt zijn twee verschillende dingen.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
wettelijk gezien dient een kat op eigen terrein gehouden te worden. daarbuiten mag een kat worden neergeschoten door mensen met een jachtvergunning als die het idee hebben dat de kat verwilderd is.
maar goed, dat past waarschijnlijk niet in je straatje.
,
.
ach jah, de jeugd van tegenwoordig...quote:
met hun lange lonten!!!quote:op woensdag 5 juli 2006 15:59 schreef 4everblackeyed het volgende:
[..]
ach jah, de jeugd van tegenwoordig...
misschien is die man uitzondering, je weet het niet...quote:op woensdag 5 juli 2006 16:01 schreef xebrozius het volgende:
mensen met ms pleiten toch voor embryonaal onderzoek om hun ziekte te genezen?
misschien was de kat ook wel de uitzondering op de regel, je weet het niet...quote:op woensdag 5 juli 2006 16:03 schreef 4everblackeyed het volgende:
[..]
misschien is die man uitzondering, je weet het niet...
en ik op mijn beurt kan niet zo goed tegen mensen die anderen hun mening proberen te ontzeggen.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef legendary het volgende:
als het op dit soort dingen aankomt, dan ben ik vrij happig, ja. en dan nog....wat wettelijk toegestaan is en wat binnen de menselijke fatsoensnormen ligt zijn twee verschillende dingen.
en neerschieten en opzettelijk een hond een kat laten doodbijten zijn twee dingen. ik ga er van uit dat neerschieten op een nette manier gedaan wordt waarbij het beest zo min mogelijk te lijden heeft en dat het alleen gebeurt als het echt noodzakelijk is. in een woonwijk zal dat dus niet zo gauw gebeuren.
laten we het hopen, al die dode katten geven zo'n troep.quote:op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef xebrozius het volgende:
[..]
misschien was de kat ook wel de uitzondering op de regel, je weet het niet...
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:op woensdag 5 juli 2006 16:01 schreef xebrozius het volgende:
mensen met ms pleiten toch voor embryonaal onderzoek om hun ziekte te genezen? je weet wel, ongeboren kinderen gebruiken om er zelf beter van te worden. maar hey, er zwaait wat als je aan hun kat komt...
je bent lachwekkend zieligquote:op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef pikkebaas het volgende:
je moet niet zoveel films kijken.quote:op woensdag 5 juli 2006 15:28 schreef pezu het volgende:
die gasten moeten ze aan uitgehongerde wilde zwijnen voeren
en waar ontzeg ik iemand zijn mening? leg eens uit?quote:op woensdag 5 juli 2006 16:07 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
en ik op mijn beurt kan niet zo goed tegen mensen die anderen hun mening proberen te ontzeggen.
ik zal eerder een traan laten om een dier dat zo afgemaakt wordt als dat wanneer ze jou de strot afsnijden.quote:
en of ze ziek zijn, sommigen laten zelfs geen traan als er bij een mens de keel wordt afgesneden (wat dat ook moge betekenen)...quote:op woensdag 5 juli 2006 16:38 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
ik zal eerder een traan laten om een dier dat zo afgemaakt wordt als dat wanneer ze jou de strot afsnijden.
dieren kunnen er niets aan doen. mensen zijn ziek vanaf hun 1ste levensjaar![]()
och, termen gebruiken als "bosmongool" en "jij zou 20 jaar tbs moeten krijgen" om iemand te overstemmen getuigt niet echt van veel beoordelingsvermogen.quote:op woensdag 5 juli 2006 16:19 schreef legendary het volgende:
en waar ontzeg ik iemand zijn mening? leg eens uit?
nou, inderdaad, boohoo, in de natuur doen dieren altijd lief en aardig tegen elkaar!quote:op woensdag 5 juli 2006 16:38 schreef thethirdmark het volgende:
ik zal eerder een traan laten om een dier dat zo afgemaakt wordt als dat wanneer ze jou de strot afsnijden.
dieren kunnen er niets aan doen. mensen zijn ziek vanaf hun 1ste levensjaar![]()
ik keek laatst naar national geographic waarin een stel leeuwen een jonge zebra te grazen nam. toen gingen de rest van de zebra's klagen en boden de leeuwen hun excuses aan. helaas mocht dat niet meer baten... de zebra's deden alsnog aangifte van mishandelingquote:op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
nou, inderdaad, boohoo, in de natuur doen dieren altijd lief en aardig tegen elkaar!,
,
!
dat komt omdat zebra's zowel zwart als wit zijn en zodoende zich nergens thuis voelenquote:op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef xebrozius het volgende:
[..]
ik keek laatst naar national geographic waarin een stel leeuwen een jonge zebra te grazen nam. toen gingen de rest van de zebra's klagen en boden de leeuwen hun excuses aan. helaas mocht dat niet meer baten... de zebra's deden alsnog aangifte van mishandeling![]()
ja klopt, de ene dag zie je ze rijden op een opgevoerde snorfiets en de andere dag rijden ze weer op een gazelle.quote:op woensdag 5 juli 2006 16:46 schreef pezu het volgende:
[..]
dat komt omdat zebra's zowel zwart als wit zijn en zodoende zich nergens thuis voelen
mijn koffiequote:op woensdag 5 juli 2006 16:46 schreef pezu het volgende:
[..]
dat komt omdat zebra's zowel zwart als wit zijn en zodoende zich nergens thuis voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |