Bij de operatie hebben ze een stuk van zijn hersens meegenomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Ko_9 het volgende:
Ik vind Scolari ook een hele goeie voetballer
Zou die Figo hem vanavond moeten vertellen op het veld kan die lachen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij is alleen niet de slimste
Figo naait hem vast 2 makkelijke kaarten aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou die Figo hem vanavond moeten vertellen op het veld kan die lachen.
Dan mag zijn bekering tot moslim in dit topic ook niet ontbreken!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ik hier het stukje deze week in de VI, over zijn litteken hier nog maar even neerzetten:
Het eerste wat opvalt aan Franck Ribery, is het enorme litteken op de rechterwang. Dat dateert al van zijn vroege jeugd. Zijn ouders hebben een auto-ongeluk en de dan 2-jarige Franck wordt door de klap tegen de voorruit geworpen. Hij raakt levensgevaarlijk gewond, maar overleeft. Wel is hij getekend voor het leven. Later zullen de supporters van Galatasaray hem de bijnaam Scarface geven naar Al Capone. Ook een straatvechter die zich uit een achterstandswijk omhoog knokte.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Ko_9 het volgende:
Ik vind Scolari ook een hele goeie voetballer
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan mag zijn bekering tot moslim in dit topic ook niet ontbreken!
Ik dacht dat hij Galatasaray had genaaid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:32 schreef Paul_NL het volgende:
Hij was een beetje genaaid door Galastaray
werd al gemeld...quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij is alleen niet de slimste
Dan is hij inderdaad niet zo slimquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met een Marokkaanse.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
Is ie getrouwd met een moslim?
Enkel een nicht gaat naar de kapper.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:10 schreef Beschouw het volgende:
Zijn kapper mankeert waarschijnlijk iets aan zijn ogen.
Algerijnse Wahiba ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
Is ie getrouwd met een moslim?
Hij is te dom om er ook maar iets van te begrijpen, dunkt me.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Algerijnse Wahiba ofzo.
Hij voelt zich prima thuis bij die religie, zegt hij. Nou ja, waarom ook niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |