quote:Tijdens het EK hadden we de ekmanager, dit WK is er de wkmanager!
![]()
In het kort: stel je team van 11 samen, en scoor punten, bv als jouw spits een goal maakt.
In het lang: zie de site. ( www.wkmanager.nl )
Wat moet je doen?
- meld je aan op de site ( www.wkmanager.nl )
- meld je aan in de subleague. Naam subleague: Fok!
Login: wijzijndus
Wachtwoord: defoksubleague
Het lijkt me leuk als we een beetje goed meedraaien in de subleague competitie, dus als je deadlines mist of andere nadelige dingen doet, verwijder ik je uit de subleague.
LET OP! Op 1 juni kan je je team gaan samenstellen, er zijn deadlines voor de verschillende rondes (een x aantal uur voordat de nieuwe ronde begint). Mis geen deadlines!
Discussieer hier over tactiek (welk systeem is het voordeligst?), de geschorsten, geblesseerden, bankzitters en zekere doelpuntenmakers. Succes allemaal!
Vorige delen:quote:In het kort de puntentelling voor hen die het niet uit de FAQ kunnen opmaken (of te lui zijn deze te lezen)
GS = Gespeeld (basis/inval), keeper en verdedigers +1. middenveld en aanval geen bonuspunt
GW = Wedstrijd gewonnen, keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller +3
GL = Wedstrijd gelijk, keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller +1
VL = Wedstrijd verloren, keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller geen bonuspunten
goals = Aantal gemaakte doelpunten (incl. penalties in de reguliere speeltijd),
dit is per doelpunt: keeper +6, verdeiger +5, middenvelder +4, aanvaller +3
TG = Tegendoelpunt, keeper en verdedigers -1 per doelpunt, middenveld en aanval geen strafpunten
de 0 = Geen tegendoelpunten, keeper en verdedigers +3, middenveld en aanval geen bonuspunten
A = Assist, keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller +2 per assist
G = Gele kaart, keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller -1 per gele kaart
R = Rode kaart, keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller -3 per rode kaart
EG = Eigen doelpunt, keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller -3 per eigen doelpunt
Score = Totaalscore bovenstaande punten
NB1. Als een speler niet heeft gespeeld krijgt,krijg je hiervoor sowieso geen punten
NB2. Bij 2x geel (= rood) krijg je 2 strafpunten (2x -2 voor geel) en niet -3 voor rood!
NB3. De (straf-/bonus-)punten voor je aanvoerder worden verdubbeld
NB4. Wanneer je team niet uit 11 spelers bestaat en/of je geen aanvoerder hebt gekozen vóór het sluiten van de database krijg je geen punten voor de betreffende ronde
NB5. De waarde van je spelers vermeerdert/vermindert met (50 000 euro x behaalde aantal punten).
Een behaalde score van -3 punten betekent dus een waardedaling met 150 000 euro
Een behaalde score van +3 punten een waardestijging van 150 000 euro.
Een speler kan nooit minder dan 1 000 000 euro waard worden
NB6. Spelregels en FAQ
NB7.Ik heb géén flauw idee hoeveel strafpunten je voor 3 gele kaarten in één wedstrijd krijgt
grootste zijn we, alleen niet de bestequote:Op donderdag 6 juli 2006 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik 41, plek 8 in de subleague.
De grootste subleague worden gaat niet meer lukken, ook niet met gokken.
Jezus, dat is bijna het slechtste team dat op te stelle valtquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:39 schreef TLC het volgende:
Mijn nieuwe opstelling van FC Dat Zijn Geen Koekenbakkers ;
Quim (Por)
Eric Abidal (Fra)
Fernando Meira (Por)
Miguel (Por)
Lilian Thuram (Fra -C-)
Maniche (Por)
Frank Ribery (Fra)
Zinedine Zidane (Fra)
Thierry Henry (Fra)
Pauleta (Por)
Simao Sabrosa (Por)
Budget wat over blijft ; 1.30 m
![]()
Simpele verklaring voor het aantal Portugezen in mijn ploeg ;quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jezus, dat is bijna het slechtste team dat op te stelle valt![]()
Portugal heeft helemaal geen zin meer hoor....
Als iedereen hier dezelfde teams kiest, hebben we veel minder kans het subleague klassement te winnen. Dus het is alleen maar goed als er mensen Frankrijk en Portugal kiezen (ik denk nl dat de meesten Italië + Duitsland kiezen).quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat denk jij..quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik Materazzi dan vervangen door Friedrich of Metzelder, ik vind het kaart-risico bij Materazzi ietsje te groot. Hou je nog wat geld over om ergens wat te wisselen ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:03 schreef AirRaid het volgende:
BUFFON Gianluigi (17.80M) Italië
ZAMBROTTA Gianluca (17.70M) Italië
MERTESACKER Per (12.25M) Duitsland
MATERAZZI Marco (13.15M) Italië
GROSSO Fabio (12.95M)Italië
ODONKOR David (10.45M) Duitsland
PERROTTA Simone (12.90M) Italië
SCHWEINSTEIGER Bastian (16.05M) Duitsland
PIRLO Andrea (16.20M) Italië
KLOSE Miroslav (C) (20.60M) Duitsland
PODOLSKI Lukas (15.15M) Duitsland
alleen over Materazzi twijfel ik om hem te behouden.
las het net, kut, kan ik mijn team weer gaan omgooienquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:03 schreef Vicente het volgende:
Lehmann, Mertesacker, Friedrich en klose komen misschien NIET in actie (zie vi.nl)
Mertesacker is wel al uit de selectie vanwege een bleseure, denk dat je hem bedoeltquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:23 schreef TLC het volgende:
Volgens mij wordt Metzelder geopereerd en is hij al uit dit WK hoor![]()
iddquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:27 schreef Vicente het volgende:
Geen ballack ook. Misschien toch wel verstandig om er nu portugezen in te gaan knallen :p
Ja, het ging over Mertesacker. Mijn fout, sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Mertesacker is wel al uit de selectie vanwege een bleseure, denk dat je hem bedoelt
Gegokt en gewonnen, de goede twee teams gekozen.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Gegokt en verloren, de verkeerde twee teams gekozen.
Jammer van de tweede plek van de subleage...
Je kunt evt ook de eredivisie profcoach doenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:16 schreef Vicente het volgende:
Duitsland en Italie had ik. Nog flink gestegen, maar dat was het dan ook wel. Over twee jaar kunnen we weer ekmanager doen
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:09 schreef AirRaid het volgende:
1 - D.S.V. Sint Jansbrug 19 287.600
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |