quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef Nature4Life het volgende:
Is een keer do-re-mi-fa-so-la-ti-do één octaaf?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef Echo99 het volgende:
soms.
quote:
ik ging helemaal slecht!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook niet. Ik post meestal in ONZ![]()
slecht gaan kan zeer goed zijn! lachen is goed voor de buikspieren!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Mastertje het volgende:
das nie zo goed hé
ik ruik sarcasme, ach, ruikt beter dan je moeder!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef PeZu het volgende:
ja inderdaad, hilarisch, stuk voor stuk
kan kloppen, mijn moeder is doodquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik ruik sarcasme, ach, ruikt beter dan je moeder!
lafaardquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
als dat op waarheid berust, mijn oprechte excuses!![]()
slecht gaan... daaronder versta ik heel erg lachen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:02 schreef Biancavia het volgende:
Je ging slecht wat?
niet nodig aangezien je dat niet wist of kon wetenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
als dat op waarheid berust, mijn oprechte excuses!![]()
oke!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet nodig aangezien je dat niet wist of kon weten
Je bent de enige, vermoed ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
slecht gaan... daaronder versta ik heel erg lachen!
nee hoor, mensen moeten niet zo zwaar tillen aan wat er gezegd wordt op inet, kun je straks helemaal niks meer typenquote:
ik kom niet vaak zulke volwassen mensen tegen op inet!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, mensen moeten niet zo zwaar tillen aan wat er gezegd wordt op inet, kun je straks helemaal niks meer typen
en inderdaad laf is heel iets anders
en onder welke steen leef jij? ik ben een amsterdammer, wij amsterdammers bepalen de nederlandse taal ja!quote:
koester het, want ik ben het vaak niet....quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik kom niet vaak zulke volwassen mensen tegen op inet!![]()
zit je nu in LA?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
koester het, want ik ben het vaak niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |