Hier!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
Ballen? Waar?
Het feit dat je om half twee 's middags uit je bed kunt stappen en met een kop koffie op je balkon kan gaan staan zonder dat iemand er ook maar een probleem mee heeft, dát maakt de dag bijzonder goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is middag, mijn waarde. En wat maakt hem zo bijzonder goed?
Ik vergeef het je voor een bak B&J'squote:
Ja. Dat soort dagen zal ik de komende tijd even niet beleven. Werken is goed voor de portemonnee, maar je moet er helaas toch echt voor uit je bed komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het feit dat je om half twee 's middags uit je bed kunt stappen en met een kop koffie op je balkon kan gaan staan zonder dat iemand er ook maar een probleem mee heeft, dát maakt de dag bijzonder goed.
Ik ga zo in m'n bed kruipen om dat halfuurtje slaap van vannacht goed te maken en niemand die er iets van kan zeggen. Ik kijk er nu al naar uit. Héérlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het feit dat je om half twee 's middags uit je bed kunt stappen en met een kop koffie op je balkon kan gaan staan zonder dat iemand er ook maar een probleem mee heeft, dát maakt de dag bijzonder goed.
Als hij dát doet heeftie een probleemquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vergeef het je voor een bak B&J's
Ik weet niet hoor, maar hij is nog altijd blauwer dan jij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als hij dát doet heeftie een probleem.
Jij misgunt me ook alles hè?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Als hij dát doet heeftie een probleem.
Eh?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef DDude het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar hij is nog altijd blauwer dan jij.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga zo in m'n bed kruipen om dat halfuurtje slaap van vannacht goed te maken en niemand die er iets van kan zeggen. Ik kijk er nu al naar uit. Héérlijk.
Ik kan het alleen als ik heel, heel moe ben, en dat is momenteel best wel het geval. En nee, bij m'n moeder, maar die is een maand lang op 3000 km afstand.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:14 schreef Croupouque het volgende:
[..].
Ik kan dat niet, overdag slapen. Tenzij ik uitslaap en 's middags wakker word, natuurlijk. Woon je ook op jezelf?
Het ging mij om het ijs, níet om Lits!quote:
Hihi, malle jongen. Ik heb tieten. Dat wint het toch écht van een blauw kleurtje, qua macht. Overigens snap ik nog steeds niet wat het feit dat hij mod is te maken heeft met wat ik zei, maar goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef DDude het volgende:
[..]
blauw, ookwel moderator, ookwel crew.
met andere woorden: machtig persoon.
Mij wel dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het ging mij om het ijs, níet om Lits!.
Dan ben ik wel héél machtig!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, malle jongen. Ik heb tieten. Dat wint het toch écht van een blauw kleurtje, qua macht.
Delen?quote:Mij wel dan?.
Jep, en ok.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan ben ik wel héél machtig!.
[..]
Delen?.
Händigchique! Zwaai je even naar m'n kantoor?quote:
Jammer joh. Nee echt, ik baal. Klote man, dat jij niet naar m'n tieten hebt kunnen staren. Dat had me nou leuk geleken.quote:
Ja nou ja, niet vandaag, maar binnenkort.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Händigchique! Zwaai je even naar m'n kantoor?
Mits er (minimaal) ééntje voor mij is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
Ja, hallo, mag ik drie pils bestellen?
Droogquote:
Sja, drie in mijn eentje opdrinken terwijl jij er dorstig bij zit, is ook een beetje asociaal, hm?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Mits er (minimaal) ééntje voor mij is.
[..]
Droog.
Dankjequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Chowi het volgende:
Sja, drie in mijn eentje opdrinken terwijl jij er dorstig bij zit, is ook een beetje asociaal, hm?
Handig.quote:
Ik moet altijd weer hartelijk lachen om Nozzman.quote:
Hoer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammer joh. Nee echt, ik baal. Klote man, dat jij niet naar m'n tieten hebt kunnen staren. Dat had me nou leuk geleken.
Maak er een boekwerkje van, dan gaan we een keer samen giechelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Ik moet altijd weer hartelijk lachen om Nozzman.
Mits bier!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Maak er een boekwerkje van, dan gaan we een keer samen giechelen.
Krat Koude Krolsch Grolsch.quote:
Krolsch.quote:
Alleen ik heb dat, mên.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:56 schreef DDude het volgende:
zou ik PMS hebben?
Ja, dáár ben jij dan weer voor.quote:
Oh, en zeker alléén daarvoor, hm?quote:
Nietesquote:
Sorry, ik was net even aan het douchen. Dat moet immers ook gebeuren, nietwaar?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Ik wil toch nog even een aparte post zetten om Croupouque te verwelkomen alhier:
HoiCroupouque
.
Oh well, wat dan nog meer?quote:
Uiteraard. Je bent nu weerquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry, ik was net even aan het douchen. Dat moet immers ook gebeuren, nietwaar?
Helemaal niet. Echte bikkels douchen niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry, ik was net even aan het douchen. Dat moet immers ook gebeuren, nietwaar?
Dat ben ik altijd. Alleen nu nét iets meer dan normaal, geurend naar Nivea for men en een vleugje Hugo Boss. Ja, de hangbejaarden van de plaatselijke supermarkt zullen zometeen weer massaal omkijken naar dat lekker geurende stukje mannenvlees dat met een rugzak vol boodschappen voorbij komt wandelen, alsof ze toeschouwers zijn bij een tenniswedstrijd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard. Je bent nu weerfris
en
fruitig
?
jij valt op fris en fruitig, he?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard. Je bent nu weerfris
en
fruitig
?
Pfff... vrouwmensch.quote:
Heus, David, je bent een meester in het tekenen met waskrijt. Ik doe het je niet na.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:20 schreef mcDavid het volgende:
OMFG!! Het is Mister Topickiller!!!
[afbeelding]
Just kiddin', hihi.quote:
Jij hebt vast andere kwaliteitenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus, David, je bent een meester in het tekenen met waskrijt. Ik doe het je niet na.
Vraag maar aan JDude.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
Vraag maar aan JDude.
Krabbel mij! Krabbel mij!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
Zal ik eens een chique krabbel maken met waskrijt?
Doe dat! Dan ga ik even chocola eten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
Zal ik eens een chique krabbel maken met waskrijt?
Het is al een zonnetje geworden.quote:
Deze vind ik ook wel tof, heurquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Het is al een zonnetje geworden..
[afbeelding]
Yay!quote:
Hebben we niet genoeg zon gezien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry, ik ben al helemaal in de vakantie-sfeer.quote:
Bíjna net zo mooi als die van mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ook, hoi.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:50 schreef Stofje het volgende:
Ben ik weer. Hoi.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:50 schreef Stofje het volgende:
Ben ik weer. Hoi.
Joa zeg, graag of helemaal niet, hoor.quote:
Voor sommige mensen is het ook nooit goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
Joa zeg, graag of helemaal niet, hoor.
Jij zegt het!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het ook nooit goed.
Lief, maar, wat is het?quote:
Oh, het is wel kunstig, hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het gaat om het signaal, het principe, niet om de kwaliteit.
Waarom is de zon blauw?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zonsondergang aan het strand, zie je dat niet?
De zee is cirkelvormig?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Da's niet de zon, da's de zee. De zon is net onder
Rond, dus?quote:
OMG.quote:
Whehehe! Die kan zo op Chow d'r sugababes.quote:
Ik keek ook. En zag een toffe animatie waar je bier drinkt. En de toffe art van stofje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Stofje, schat, kijk eens in mijn fotobouque.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |