Probleem opgelost!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:33 schreef Razor21 het volgende:
Of ik doe het gewoon te snel af en toe...of het is gewoon bagger![]()
Ja klopt werk met verschillende Citrix omgevingen...maar ben te lui om dat allemaal steeds te herstarten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Serious_Sven het volgende:
Razor: Werk je met een Citrix applicatie? Want waar ik werk is een Citrix applicatie waar gebruikers hetzelfde ervaren, als je de Citrix applicatie herstart dan moet het zijn verholpen.
Een herstart van de computer helpt ook
Succes!
En ik zit nog wel op een helpdeskquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:00 schreef Serious_Sven het volgende:
hehehe, USER !
Maar je weet nu waar het aan ligt.
Dat eerste dus... en het is een bekend probleemquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:33 schreef Razor21 het volgende:
Of ik doe het gewoon te snel af en toe...of het is gewoon bagger![]()
en altijd maar zeuren over mensen die met domme vragen komenquote:
idd!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:35 schreef T3rr0r het volgende:
Dan zit je idd zo van: RENKERDEKENKER, wat irritant!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja klopt werk met verschillende Citrix omgevingen...maar ben te lui om dat allemaal steeds te herstarten.![]()
Ik heb eens een keer mijn halve priveleven op IRC gegooidquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:10 schreef detoardin het volgende:
Dát zijn pas leuke dingen als je met iemand aan het chatten bent,wat wilt laten lezen & er dan een totaal verkeerde 'dit-had-je-eigenlijk-niet-mogen-lezen' tekst voorbij komt![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:32 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer mijn halve priveleven op IRC gegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |