Dan stel ik voor dat jij verbannen wordt naar Zuid-Limburgquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef dartfanaat het volgende:
Wat dat verzet betreft: ik sluit me dus niet aan.
Daar hebben ik en mijn collega's persoonlijk op toegezien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben ze de rest van het strand afgezet?
Laat mij maar lekker in Midden-Limburgquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat jij verbannen wordt naar Zuid-Limburg![]()
Echt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker in Midden-Limburg
quote:Ik ga er even tussen uit. Tot vanavond
Zoals gezegd: géén Rus! Niet alle mannen met baarden zijn Russen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef Neleos het volgende:
Tolstoj?
Napoleon gebruikte immer de rechterhand, o historische zandkorrel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Napoleon aan z'n hand te zien. Opplakbaard?
Ah. Nee. Maar wel verdomd "warm" (sorry Tokay).quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Neleos het volgende:
Ah. Edvard Grieg.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:29 schreef pyl het volgende:
Het is Henrik Ibsen, mensen!
Lieve hemel, wat ben jij slécht!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Gellius het volgende:
Napoleon gebruikte immer de rechterhand, o historische zandkorrel.
Ja, ik moest erg lachen. Ondanks de hitte.quote:
Mijn excuses, ik probeerde een grapje te maken. (Dat is nou niet een hele sterke kant bij mij.)quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Napoleon gebruikte immer de rechterhand, o historische zandkorrel.
Hee, ik ook! Dat treft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik probeerde een grapje te maken. (Dat is nou niet een hele sterke kant bij mij.)
Zonet zag ik hem nog en leek hij een rood sterretje op z'n muts te hebben. Nu zie ik alleen nog een rood kruisjequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef NoSigar het volgende:
Wie is trouwens deze kranige jongeman?
[afbeelding]
Even de cache van je internetproxy resetten, dat moet helpen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonet zag ik hem nog en leek hij een rood sterretje op z'n muts te hebben. Nu zie ik alleen nog een rood kruisje![]()
Is dat uit z'n Hitlerjugend tijd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:54 schreef Gellius het volgende:
Zal ik maar verklappen dat het Ratzinger is?
gaat wel, beetje misselijk van de hitte....quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hou jij het een beetje vol in de hitte?
quote:
Deze Amerikaanse zanger leeft niet meer, zong wel gospel, rhythm and blues later Soulquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef Neleos het volgende:
Robert Cray?
Deze meneer vond deze wereld maar fantastisch, en hield ervan om de hele nacht te twisten (en dan bedoel ik de dans, niet ruzie)quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zingen van soul is kennelijk slecht voor de gezondheid![]()
Hey Diaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik dacht het al...... kon alleen niet op de naam komen 7)8
Hey Brennie![]()
![]()
Ik las dat het goed met je gaat. op de warmte na... super
beter laat dan nooit
Zwaai ze!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even iemand uitzwaaien. Fijne dag verder plaatjesraders
Ow dat is wel lekker ja.... heerlijk lekker thuis zeker? Ik heb op zich niet zo'n last van de warmte, als ik maar rustig blijf zitten en niet naar buiten ga. Hier op het werk is het redelijk goed vol te houden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey DiaanIk geloof dat iedereen last heeft van de warmte, ben er nu niet zo rouwig om dat ik geen haar meer heb
Heerlijk thuis idd, beetje FOKken, TV zappen of boek lezen, ik beweeg maar zo weinig mogelijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel lekker ja.... heerlijk lekker thuis zeker? Ik heb op zich niet zo'n last van de warmte, als ik maar rustig blijf zitten en niet naar buiten ga. Hier op het werk is het redelijk goed vol te houden.
Dag Scrutmedeverzetter!!
Ow dat is wel heerlijk inderdaad..... Tot later en doe het lekker rustig aan....quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heerlijk thuis idd, beetje FOKken, TV zappen of boek lezen, ik beweeg maar zo weinig mogelijkIk ga trouwens nu ook weer ff liggen. Tot later misschien
![]()
De hele week? Of alleen vandaag?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:28 schreef peaceman het volgende:
hoor zojuist dat het vandaag in het oosten nog tropisch blijft....
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:28 schreef peaceman het volgende:
hoor zojuist dat het vandaag in het oosten nog tropisch blijft....
![]()
De regen is uitgesteld tot morgen. Dan komen er een paar kleine buitjes en koelt het af tot zo'n 28 gradenquote:
In nieuw-West schijnt heerlijk de zonquote:
De meeste regen valt in Duitslandquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier ong. 15 minuten geleden begonnen met regen.... maar het regent niet echt hard ofzo...
Regen! Koelte! Doe even je .kmz en ik kom logeren!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het blijft binnnen vooral warm... buiten is het hier wel redelijk lekker. Het regent nog steeds..
Ken hem van tv, een psygoloog toch?quote:
Wat ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:03 schreef Gellius het volgende:
Hoe doe jij dat nu, Tong? Met de hitte?
Ik slaap zowiezo nooit lang. Dus nu helemaal niet zo rond de 5/6 uurtjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Slapen! Ik trek er niet meer dan een uur of vier uit - en dan slaap ik nog 's nachts.
Dat klopt wycciequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch normaal? 's Nachts slapen.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:19 schreef Gellius het volgende:
Het overdag slapen - niet de running gag. Voor alle duidelijkheid.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:33 schreef wyccie het volgende:
Giuliani?
Goed!quote:
Jeuj!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef Neleos het volgende:
Lovin' Spoonfull?
Heel goed nieuws!quote:
Yepquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:36 schreef Mjam het volgende:
Steven Pont ofzoiets?
Volgens de url was dat een weersverwachtingquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het plaatje niet, pos!
Zo danquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het plaatje niet, pos!
Neehee, dat was pagina 703 van NOS-Teletekst; het weerbericht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:57 schreef wyccie het volgende:
Was dát het plaatje van Pos?
Cornholio was het toch?quote:
Heb het al zeker 5 jaar niet meer gezien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cornholio was het toch?
En het is bunghole
Ja zeg, binnen een minuutquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef pos het volgende:
Rafael v/d Vaart?
Ik zag het meteen...goed hequote:
Je hebt gelijk. http://en.wikipedia.org/wiki/Cornholioquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cornholio was het toch?
En het is bunghole
Ik heb het dikke deel van m'n 4 seizoenen-dekbed er maar weer bij gedaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn paraplu gaat weer mee.
En ik mn electrische deken weer in mn bed gestopt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het dikke deel van m'n 4 seizoenen-dekbed er maar weer bij gedaan.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het dikke deel van m'n 4 seizoenen-dekbed er maar weer bij gedaan.![]()
Hee Scrut, raad mn straat eens in het andere topicquote:
Ik zou wel willen, maar ik raad daar zelden iets. Ik ben nog niet zolang Amsterdammer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:22 schreef pos het volgende:
[..]
Hee Scrut, raad mn straat eens in het andere topic
Geeft niets hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik raad daar zelden iets. Ik ben nog niet zolang Amsterdammer.
Anderhalf jaar ongeveer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Hoe kort dan, Scrut?
Ik heb al 4,5 jaar een doorlopend vakantiegevoel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog altijd een vakantiegevoel als het mooi weer is in Amsterdam.![]()
Die munten kan ik ook maar niet aan wennen, zeker bij slecht licht kan ik moeilijk de juiste vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb al 4,5 jaar een doorlopend vakantiegevoel.
Klote-euro's...![]()
Dan moet je je eigen flesjes drinken en eten meenemen (naar de Efteling)quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef Treinhomo het volgende:
Ik heb al 4,5 jaar een doorlopend vakantiegevoel.
Klote-euro's...![]()
Zijn jullie naar De Efteling geweest? Zijn daar foto's van?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen flesjes drinken en eten meenemen (naar de Efteling)![]()
Jaaah, natuurlijk...kwam er maar niet op. Jan wist ik welquote:
Tuurlijk; die boodschappen kan ik in de plaatselijk supermarkt gewoon afrekenen met één geit en drie kippen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
Dan moet je je eigen flesjes drinken en eten meenemen (naar de Efteling)![]()
Nee, dat komt nog. En waarom wil je daar foto's van zien?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn jullie naar De Efteling geweest? Zijn daar foto's van?![]()
Sport was niet echt zijn ding.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:46 schreef Neleos het volgende:
Oud wielrenner?
Niet met een plukje konthaar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:48 schreef Treinhomo het volgende:
Tuurlijk; die boodschappen kan ik in de plaatselijk supermarkt gewoon afrekenen met één geit en drie kippen...![]()
Yepquote:
quote:Een van de bekendste momenten van Jan Blaaser op t.v. was tijdens de opnamen van de serie Sterrenslag. Blaaser moest een strafschop nemen op de bekende oud-Feyenoord-doelman Eddy Pieters Graafland. Voor hij trapte wees hij in de lucht, zodat Pieters Graafland omkeek, wat daar te zien was. In de tussentijd schoot Blaaser de bal richting het doel. Het puntertje van Jan Blaaser verdween echter niet in het net, maar trof Eddy Pieters Graafland, geheel per ongeluk, precies op de rug. Een legendarisch Sterrenslag-moment.
Nee. Naar GnR.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn jullie naar De Efteling geweest? Zijn daar foto's van?![]()
Alleen een flesje doodgewoon water, zodat ze niet doodgaan van de hittequote:Op donderdag 6 juli 2006 00:49 schreef Treinhomo het volgende:
Nee. Naar GnR.
'Sommige mensen' willen dan hun eigen drinken meenemen.
Dat nemen ze toch in bij de ingang?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee. Naar GnR.
'Sommige mensen' willen dan hun eigen drinken meenemen.
Water kun je daar ook kopen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Alleen een flesje doodgewoon water, zodat ze niet doodgaan van de hitte![]()
Dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat nemen ze toch in bij de ingang?
Niet als je het Simsalabim laat verdwijnen in je tas.quote:
Het was toen wel even opquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:51 schreef Treinhomo het volgende:
Water kun je daar ook kopen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou dat wordt gezellig in De Efteling, hoor ik wel
Hmmm....dat doet me denken aan het volgende:quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Niet als je het Simsalabim laat verdwijnen in je tas.
In de Efteling kun je niet met bonnen/munten betalen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou dat wordt gezellig in De Efteling, hoor ik wel
Ik ben er ook weleens geweest maar toen waren ze geslotenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In de Efteling kun je niet met bonnen/munten betalen...![]()
Vakantiegeld.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:57 schreef wyccie het volgende:
Waarmee dan? Met een geit?
'Aan de deur wordt niet verkocht'.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook weleens geweest maar toen waren ze gesloten![]()
Terwijl we toch zo ver hadden moeten fietsenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Aan de deur wordt niet verkocht'.
Vanuit Friesland?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl we toch zo ver hadden moeten fietsen![]()
Dan moet je 'Hemelvaart' van Fratsen/Krang/André Manuel 's zien op te snorren...quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl we toch zo ver hadden moeten fietsen![]()
Peter Koelewijn ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Kom van dat dak af jongen, straks gebeurt er nog wat.
Op zoek naar de vrouw van Jan Janssenquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Kom van dat dak af jongen, straks gebeurt er nog wat.
Dus dan rij je eerst een takke-eind met de auto naar Raamsdonks-fucking-veer, om daarna met de fiets naar Loon op zand te gaanquote:
En dat ligt dan weer bij Made.quote:
Tja, ik ging ook wel eens met de trein naar m'n vriendinnetje. Ik had toen nog geen eigen auto.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus dan rij je eerst een takke-eind met de auto naar Raamsdonks-fucking-veer, om daarna met de fiets naar Loon op zand te gaan
Mkay; met de trein naar Loon op zand gaat inderdaad niet meevallen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, ik ging ook wel eens met de trein naar m'n vriendinnetje. Ik had toen nog geen eigen auto.
Met het OV naar Raamsdonksveer was ook geen sinnecure, daar deed ik toch al gauw een halve dag over.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay; met de trein naar Loon op zand gaat inderdaad niet meevallen.
Toch mooi dat je in krap een halve dag 50 jaar terug in de tijd kan reizen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Met het OV naar Raamsdonksveer was ook geen sinnecure, daar deed ik toch al gauw een halve dag over.
Nee, daar is nu het [STA] subforum voor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
Plaatjes met plaatsen plaatsen mag ook.
Alleen ter verduidelijking van de slowchat hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, daar is nu het [STA] subforum voor.
Daar is dan ook geen woord van gelogen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens zag ik dat Tilburg wel heel vaak genoemd wordt als stad met het lelijkste centrum.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar is nu het [STA] subforum voor.
Overigens zag ik dat Tilburg wel heel vaak genoemd wordt als stad met het lelijkste centrum.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen ter verduidelijking van de slowchat hier![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar is dan ook geen woord van gelogen.
Wyccie quote het eerste deel van mijn post in haar reactie, jij alleen het tweede deel. En dat alles chronologisch en binnen een minuut.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je 't zelf wél snapt...![]()
Da's gewoon een kwestie van 't strikt navolgen van de quotiquette...quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie quote het eerste deel van mijn post in haar reactie, jij alleen het tweede deel. En dat alles chronologisch en binnen een minuut.
Ah gelukkig, ik hoef me niet dom te voelen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:31 schreef Treinhomo het volgende:
Ik ben blij dat je 't zelf wél snapt...![]()
Nee, de kroegen zijn al bijna dicht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
Ga je weg?
'Bijna dicht'.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, de kroegen zijn al bijna dicht.
Volgens jou bestaat het woord bijna niet hè?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:46 schreef Treinhomo het volgende:
'Bijna dicht'.![]()
Da's net zoiets als 'Bijna zwanger'.
Tegen de tijd dat ik de trap af ben zijn ze helemaal dicht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Bijna dicht'.![]()
Da's net zoiets als 'Bijna zwanger'.
Woon je in een toren?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegen de tijd dat ik de trap af ben zijn ze helemaal dicht.![]()
Ik kan niet slechts gekleed in joggingbroek naar de kroeg, moet acht trappen af en heb een blaar op m'n grote teenquote:
Dan kun je nog beter bijna zwanger zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet slechts gekleed in joggingbroek naar de kroeg, moet acht trappen af en heb een blaar op m'n grote teen![]()
Ik bleek gewoon te veel chocomel gedronken te hebbenquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter bijna zwanger zijn.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:57 schreef wyccie het volgende:
Acht trappen? Is er geen lift?
Ik kan vrij goed traplopen en heb er geen problemen mee. Alleen met verhuizen was het vervelend. De verhuishaak zit te dicht boven het raam waardoor die onbruikbaar was. Alles moest via de trapquote:Je moet dus ook acht trappen omhoog?!?! Arme Scrut!
Ik heb geen bovenburen, dat vind ik heel veel waard.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:05 schreef wyccie het volgende:
Dat je iets goed kunt betekent niet dat het ook leuk is om te doen,
Het is daar inderdaad heerlijk koel.quote:vooral met dit weer is dat niet fijn. Alhoewel het in het trappenhuis wel vaak koel is.
Woon je in het bos of op de heide?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen zijbuur.
Maar dan heb je toch wel een zijbuur? Aan één kant.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:18 schreef wyccie het volgende:
Ik woon op de hoek.
Ik moest verdorie een heel eind omlopen van de beveiliging terwijl jij daar lekker zat te lunchenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:12 schreef Tokay het volgende:
Vannacht zat ik aan de lunch in een studentenhuis in Amsterdam, samen met Bill en Hillary Clinton.![]()
Nee, ik heb het nog niet gelezen. Maar zal dat eens gaan doen. Nu.nl zal wel iets hebben denk ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:22 schreef Tokay het volgende:
Nog liever Poetin dan Verdonk, zullen we maar denken!
Hans Dijkstal plaatst haar in hetzelfde rijtje als Le Pen, Haider, Dewinter en meer van dat soort gezelligerds. Heb jij dat ook gelezen?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:22 schreef Tokay het volgende:
Nog liever Poetin dan Verdonk, zullen we maar denken!
Hans Dijkstal plaatst haar in hetzelfde rijtje als Le Pen, Haider, Dewinter en meer van dat soort gezelligerds. Heb jij dat ook gelezen?
Alleen als Verdonk gaat plaatsnemen in Balkenende 3 toch? En dat is terecht dan!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:35 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog niet gelezen. Maar zal dat eens gaan doen. Nu.nl zal wel iets hebben denk ik
Ik ben heel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren. Dan is (mogelijk) het debat over de regerings verklaring. D'66 heeft al aangegeven een motie van wantrouwen tegen Balkenende 3 te steunen.......
Verdonk zit in Balkenende 3. Zou inderdaad vreemd zijn wanneer D'66 ineens het Kabinet wel zou steunen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen als Verdonk gaat plaatsnemen in Balkenende 3 toch? En dat is terecht dan!!!![]()
![]()
Grotendeels, heb ik begrepen. Nooit helemaal hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gehoord dat Verdonk vroeger een vrouw geweest is.
Dat is een hele geruststelling.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Grotendeels, heb ik begrepen. Nooit helemaal hoor.
Juist!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:51 schreef dartfanaat het volgende:
Penelope Keith
Dat merk ik pas de komende nacht!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je ook uitgenodigd voor de verjaardagslunch van Sjors Dobbeljoe, Tokay? Hij wordt vandaag 60.
quote:Rumsfeld: "Mr President, 3 Brazilian soldiers were killed this morning"
Bush: "Oh my god!!!! How much is 3 brazillion?
Of course. De nieuwe Minister van EZquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:03 schreef Tokay het volgende:
Joop Vino.
Whehe, ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meerdere mannen politici, dat had toch jouw onwillekeurige voorkeur? Meen ik mij vaag te herinneren.quote:
Ja ja, dat zal me nog tot in lengte van dagen achtervolgen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:27 schreef Gellius het volgende:
Meerdere mannen politici, dat had toch jouw onwillekeurige voorkeur? Meen ik mij vaag te herinneren..
Fijne vakantie Tokayquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja ja, dat zal me nog tot in lengte van dagen achtervolgen...![]()
![]()
[afbeelding]
Afijn, ik vertrek zo naar mijn vakantiebestemming.![]()
Als ik JP B. tegenkom zal ik hem de hartelijke groeten doen!
Dag lieve RJPvD'ertjes!
Je had toch mooi weer? Geen reden tot klagen lijkt mequote:Op donderdag 6 juli 2006 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vakantie zit er al bijna weer op![]()
Naar de Zeeuwse kust denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Beter laat dan nooit: dag Tokay en een hele prettige vakantie![]()
waar gaat ze trouwens heen....
* helemaal niet nieuwsgierig is![]()
M'n volgende vakantie is waarschijnlijk pas in januari 2008quote:Enne Scrut kop op... jij hebt een heerlijke lange vakantie gehad. Ik heb over 3 weken vakantie, die nog maar net 2 weken duurt.....![]()
![]()
Ik herinner me ook wekenlange regenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je had toch mooi weer? Geen reden tot klagen lijkt me
Ja hoor, why?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik herinner me ook wekenlange regen
Check jij je computer wel eens op virussen en spyware?
Sinds ik je die nummers van Rinus & Pé toestuurde krijg ik opeens weer bakken spam binnen op m'n hotmail-adres.quote:
vreemd....... krijg wel eens wat spam trouwens, maar dat ligt niet zozeer aan mijn pc. Ligt eerder aan hotmail. Die filtert dat niet voldoende, maar je krijg het gelukkig niet op je pc zolang het in hotmail is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds ik je die nummers van Rinus & Pé toestuurde krijg ik opeens weer bakken spam binnen op m'n hotmail-adres.
Ik had al meer dan een jaar geen spam gekregen die door het filter van hotmail kwam, nu weer minimaal 10 per dag. Het is ook niet zo erg, ik gebruik dat account maar heel zelden, maar ik dacht je even te waarschuwen. De meeste mailvirussen maken gebruik van op de pc voorkomende adreslijsten, vandaar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
vreemd....... krijg wel eens wat spam trouwens, maar dat ligt niet zozeer aan mijn pc. Ligt eerder aan hotmail. Die filtert dat niet voldoende, maar je krijg het gelukkig niet op je pc zolang het in hotmail is.
Naar Blofquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naar de Zeeuwse kust denk ik.
[..]
Ow dan moet je nog heel lang zeg.... dat is ook niet leuk.quote:M'n volgende vakantie is waarschijnlijk pas in januari 2008![]()
Wel gek... ik mail ook weleens met Peaceman over hotmail, maar heb er geen last van....quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had al meer dan een jaar geen spam gekregen die door het filter van hotmail kwam, nu weer minimaal 10 per dag. Het is ook niet zo erg, ik gebruik dat account maar heel zelden, maar ik dacht je even te waarschuwen. De meeste mailvirussen maken gebruik van op de pc voorkomende adreslijsten, vandaar.
Ik ga eerst een project doen tot eind december van dit jaar en daarna waarschijnlijk direct verder met een project wat ik in eerste instantie af heb laten ketsen maar waar ik zeer waarschijnlijk in januari tussentijds kan instromen. Dat wordt dan een jaarcontract met restricties tav vakanties.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dan moet je nog heel lang zeg.... dat is ook niet leuk.
Op zich wel een leuke uitdaging en goed vooruitzicht... alleen jammer van die restricties wat vakantie betreft. Normaal gesproken mag dat toch niet? Je hebt toch altijd recht op 2 weken vakantie ihkv de Arbowet??quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga eerst een project doen tot eind december van dit jaar en daarna waarschijnlijk direct verder met een project wat ik in eerste instantie af heb laten ketsen maar waar ik zeer waarschijnlijk in januari tussentijds kan instromen. Dat wordt dan een jaarcontract met restricties tav vakanties.
O, dan zal het toevallig zijn dat het omstreeks die tijd gestart is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel gek... ik mail ook weleens met Peaceman over hotmail, maar heb er geen last van....
Vakantiedagen worden/werden altijd uitbetaald, officieel mag dat inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich wel een leuke uitdaging en goed vooruitzicht... alleen jammer van die restricties wat vakantie betreft. Normaal gesproken mag dat toch niet? Je hebt toch altijd recht op 2 weken vakantie ihkv de Arbowet??
Heb jij al een Rolex besteld?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:02 schreef peaceman het volgende:
Het is wel zo dat het de afgelopen maand wat toegenomen is, dat is mij ook opgevallen.
Tja ik werk bij de overheid en daar wordt wel nauwlettend geprobeerd daarmee voorop te lopen en zich te houden daaraan. Sommige dingen vind ik ook onzin....quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vakantiedagen worden/werden altijd uitbetaald, officieel mag dat inderdaad niet meer.
De arbo-wetAls men zich in mijn branche iets zou aantrekken van de arbowet dan kon de hele bedrijfstak er beter mee ophouden.
Sommige dingen kunnen gewoon niet. Ik ken iemand die bedrijfsleider in een discotheek is, die zouden bijna allemaal moeten sluiten als de ARBO-wet gehanteerd zou worden. Nog afgezien van het geluid, langer dan 15 minuten mag een medewerker niet bij strobocopische verlichting werken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja ik werk bij de overheid en daar wordt wel nauwlettend geprobeerd daarmee voorop te lopen en zich te houden daaraan. Sommige dingen vind ik ook onzin....
Nou nee, blijkbaar heb ik andere behoeftesquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou nee, blijkbaar heb ik andere behoeftes![]()
Nee dat is ook helemaal waar, ik vind dat de arbo sommige dingen ook wel ver doordrijft hoor. Je moet wel naar de redelijkheid kijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen gewoon niet. Ik ken iemand die bedrijfsleider in een discotheek is, die zouden bijna allemaal moeten sluiten als de ARBO-wet gehanteerd zou worden. Nog afgezien van het geluid, langer dan 15 minuten mag een medewerker niet bij strobocopische verlichting werken.
Ik kreeg ooit eens m'n urenregistratie-formulier terug met het verzoek om niet de daadwerkelijk gewerkte uren in te vullen maar gewoon het rooster over te schrijven![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die mailtjes krijg je waarschijnlijk door toedoen van Diaan
![]()
Heb overigens nooit de behoefte gevoeld tot borstvergrotingquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die mailtjes krijg je waarschijnlijk door toedoen van Diaan
![]()
Waarom niet? Je hebt daar toch gewoon recht op en altijd voor betaald??quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens heb ik nu ook helemaal geen vakantie. Ik ben gewoon werkloos en heb niet eens een uitkering aangevraagd.
Als ik geen concreet werk in het vooruitzicht heb op het moment dat m'n contract afloopt, doe ik dat wel. Nu was het een afzienbare periode waarin ik toch niet gesolliciteerd zou hebben. Ik voel me ook niet lekker bij een uitkering, beter zo...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt daar toch gewoon recht op en altijd voor betaald??
Ja kan ik me wel voorstellen hoor.... en als het kan, heb je ook groot gelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik geen concreet werk in het vooruitzicht heb op het moment dat m'n contract afloopt, doe ik dat wel. Nu was het een afzienbare periode waarin ik toch niet gesolliciteerd zou hebben. Ik voel me ook niet lekker bij een uitkering, beter zo...
Ik kan me scrut zijn gevoel goed voorstellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja kan ik me wel voorstellen hoor.... en als het kan, heb je ook groot gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |