Dan stel ik voor dat jij verbannen wordt naar Zuid-Limburgquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef dartfanaat het volgende:
Wat dat verzet betreft: ik sluit me dus niet aan.
Daar hebben ik en mijn collega's persoonlijk op toegezien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben ze de rest van het strand afgezet?
Laat mij maar lekker in Midden-Limburgquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat jij verbannen wordt naar Zuid-Limburg![]()
Echt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker in Midden-Limburg
quote:Ik ga er even tussen uit. Tot vanavond
Zoals gezegd: géén Rus! Niet alle mannen met baarden zijn Russen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef Neleos het volgende:
Tolstoj?
Napoleon gebruikte immer de rechterhand, o historische zandkorrel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Napoleon aan z'n hand te zien. Opplakbaard?
Ah. Nee. Maar wel verdomd "warm" (sorry Tokay).quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Neleos het volgende:
Ah. Edvard Grieg.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:29 schreef pyl het volgende:
Het is Henrik Ibsen, mensen!
Lieve hemel, wat ben jij slécht!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Gellius het volgende:
Napoleon gebruikte immer de rechterhand, o historische zandkorrel.
Ja, ik moest erg lachen. Ondanks de hitte.quote:
Mijn excuses, ik probeerde een grapje te maken. (Dat is nou niet een hele sterke kant bij mij.)quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Napoleon gebruikte immer de rechterhand, o historische zandkorrel.
Hee, ik ook! Dat treft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik probeerde een grapje te maken. (Dat is nou niet een hele sterke kant bij mij.)
Zonet zag ik hem nog en leek hij een rood sterretje op z'n muts te hebben. Nu zie ik alleen nog een rood kruisjequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef NoSigar het volgende:
Wie is trouwens deze kranige jongeman?
[afbeelding]
Even de cache van je internetproxy resetten, dat moet helpen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonet zag ik hem nog en leek hij een rood sterretje op z'n muts te hebben. Nu zie ik alleen nog een rood kruisje![]()
Is dat uit z'n Hitlerjugend tijd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:54 schreef Gellius het volgende:
Zal ik maar verklappen dat het Ratzinger is?
gaat wel, beetje misselijk van de hitte....quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hou jij het een beetje vol in de hitte?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |