En hoeveel interpunctiefouten, grammaticale fouten en 'sorry ik tiep nu eenmaal snel'-fouten heb je zelf nu gemaakt in 4 zinnen OP? Waag eens een gokje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef menesis het volgende:
Wat is dat met die jeugd van tegenwoordig!?
Vandaag ook weer: m'n zus(je) is net geslaagd voor haar gymnasium(!)
Ik 'praat' net met haar via msn krijg je dit soort taal naar je hoofd geslingerd:
ja tog
nie dan?
egt waar hoor
![]()
![]()
![]()
dus dan ga ik altijd maar schelden met breeeezah! en dan snapt ze dan niet![]()
Mijn gedachte.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
TT zou natuurlijk "dom" zusje moeten zijn.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef Fame het volgende:
[..]
Mijn gedachte.
TS is zelf blijkbaar ook een beetje dom. Het zit in de familie zullen we maar zeggen.
Precies, zijn sig is ook niet lekker, mist minstens een komma. En zelf janken over breezers, maar wel elk woord met een hoofdletter beginnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef Fame het volgende:
[..]
Mijn gedachte.
TS is zelf blijkbaar ook een beetje dom. Het zit in de familie zullen we maar zeggen.
En zijn OP is natuurlijk ook lachwekkend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, zijn sig is ook niet lekker, mist minstens een komma. En zelf janken over breezers, maar wel elk woord met een hoofdletter beginnen.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
Superirritant vind ik dat fonetisch taalgebruik van die kutwijven
Het vele "omg0shquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik heb een aantal Engelse meiden in mijn MSN, en die doen overigens hetzelfde, maar dan uiteraard met vage Engelse afkortingen enz
.
Neen, ik heb maar vrij weinig meiden die zo praten in mijn msn of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:43 schreef menesis het volgende:
Het breezah gehalte van de OP valt wel mee denk ik.![]()
Hebben jullie dan geen last van die wijven en hun taalgebruik?![]()
Ooooh daar kan ik mij toch zo aan ergeren, zeiken over spelling en dan zelf een enorme fout in de TTquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou het toch tussen aanhalingstekens staanquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
ima gonna go out 2nite, wanna com? we shld meet up.quote:
"I rly dn wnt to"quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik heb een aantal Engelse meiden in mijn MSN, en die doen overigens hetzelfde, maar dan uiteraard met vage Engelse afkortingen enz
.
Bah, ik haat snelle postersquote:
Ik wel... en om je meteen nog een extra steun in de rug te bieden, nagenoeg geen enkel misbruik van de Nederlandse taal weegt op tegen de Breezah-taal die het zusje van TS naar hem sms't.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:43 schreef menesis het volgende:
Het breezah gehalte van de OP valt wel mee denk ik.![]()
Hebben jullie dan geen last van die wijven en hun taalgebruik?![]()
Je hebt zelf ook een beetje een br33xer naam t3rrorquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
Superirritant vind ik dat fonetisch taalgebruik van die kutwijven
5 minuten.quote:
nu heb je 3 jaar therapie van hem verneukt, well donequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een beetje een br33xer naam t3rror
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nu heb je 3 jaar therapie van hem verneukt, well done
Volgens mij heb ik met iemand te maken die altijd het laatste woord wil hebbenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik met iemand te maken die altijd het laatste woord wil hebben.
Ze proberen de aandacht af te leiden van het feit, dat ze zelf ook zo'n zusje of broertje hebben, verliefd zijn op of getrouwd zijn met zo'n persoon of zelf ook tot die groep behoren. Laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef menesis het volgende:
[..]
![]()
trouwens, nu kunnen sommigen wel met termen als 'pwnd' gaan gooien, maar ik denk dat je je zelf dan net zo goed 'pwnd' gezien het onderwerp.
Ik mag hopen, dat TS zelf ook wel z'n zusje in elkaar kan trappen vanwege haar taal-barbarisme hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:06 schreef Neuralnet het volgende:
Mensen die enkel met hun zusje praten via MSN.
Pics? Telefoonnummer?
Nee, deze naam heb ik aangenomen in de tijd dat '1337' schrijven (dus het gebruik van cijfers en letters door elkaar) alleen nog in gamers-kringen werd gebruikt. Helaas is de hele breezercultuur er nu ook mee aan de haal gegaan. Maar gelukkig schrijf ik nog gewoon 'echt' ipv 'egt' e.d.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een beetje een br33xer naam t3rror
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef mordradead het volgende:
egt wel joh
Gewoon keihard nemen die trut.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef menesis het volgende:
Ik 'praat' net met haar via msn krijg je dit soort taal naar je hoofd geslingerd:
ja tog
nie dan?
egt waar hoor
![]()
![]()
![]()
En uiteraard de foto's (en haar adres) hier posten.quote:
Uiteraard, gewoon even op myspace zetten of zo. We willen wel even zien hoe hard je haar kunt nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef Sakura het volgende:
En uiteraard de foto's (en haar adres) hier posten.
kei-, bikkel- en retehard!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon even op myspace zetten of zo. We willen wel even zien hoe hard je haar kunt nemen.
En waar we heen moeten om jouw voorbeeld te volgen (mits het een lekker ding is uiteraard)quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon even op myspace zetten of zo. We willen wel even zien hoe hard je haar kunt nemen.
Met de nadruk nog eens extra op reet, ze moet er wel wat van leren natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef daniman het volgende:
kei-, bikkel- en retehard!
www.myspace.com/dirkneuktvooru.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef Sakura het volgende:
En waar we heen moeten om jouw voorbeeld te volgen (mits het een lekker ding is uiteraard)
uiteraard whehehequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Met de nadruk nog eens extra op reet, ze moet er wel wat van leren natuurlijk.
Gewoon DIEP ANAAL PENETREREN!!!! EEN ANALE SPAGAAT!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:42 schreef daniman het volgende:
uiteraard whehehe
Nou dat trekken zie je toch verkeerd hoor Sakura, dat moet zusjelief doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:43 schreef Sakura het volgende:
Maar gooi vast een fototje van haar hier neer, dan kunnen we vast beoordelen of we onze agenda's al moeten trekken
derhalve wordt het kaf dus niet langer van het koren gescheidenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Skazminko het volgende:
Ja, zelfs het gymnasium verbreezerd.
Vroegâh was het gymnasium nog een écht gymnasium, enkel bestemd voor de uitverkorenen, nu kan iedere halve zool erheen als je een beetje je best doet.
Sommige dingen zul je je zusje toch echt zelf moeten leren. Anders wordt ut nooit wat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef daniman het volgende:
derhalve wordt het kaf dus niet langer van het koren gescheiden
Ach, kaf, koren, in beide gevallen heb je stro, en en stro betekend een hooiberg, en een hooiberg betekend Neuken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef daniman het volgende:
[..]
derhalve wordt het kaf dus niet langer van het koren gescheiden
Ernstig dit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:04 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ach, kaf, koren, in beide gevallen heb je stro, en en stro betekend een hooiberg, en een hooiberg betekend Neuken.
anders praat je even normaal ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Gewoon DIEP ANAAL PENETREREN!!!! EEN ANALE SPAGAAT!
[..]
Nou dat trekken zie je toch verkeerd hoor Sakura, dat moet zusjelief doen.
Vrouwen??? Het ging toch over je zusje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:06 schreef menesis het volgende:
[..]
anders praat je even normaal ofzo![]()
zeker moeilijk voor je om normaal te reageren als het om vrouwen gaat?![]()
Je begrijpt het niet JIJ zegt dat je zusje irritant bezig is, JIJ zegt dat ze net het gymnasium heeft gehaalt, JIJ zegt dat ze een breezer is dus JIJ moet haar neuken. En anders laat je het Sakura en mij maar gewoon even doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:06 schreef menesis het volgende:
anders praat je even normaal ofzo![]()
zeker moeilijk voor je om normaal te reageren als het om vrouwen gaat?![]()
Precies, dat die jongen dat nou niet begrijpt?! Wat voor ouders heeft zo iemand?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:04 schreef Sakura het volgende:
Ach, kaf, koren, in beide gevallen heb je stro, en en stro betekend een hooiberg, en een hooiberg betekend Neuken.
Precies, ik begrijp gewoon echt HE-LE-MAAL NIETS MEER van die jongen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef Sakura het volgende:
Vrouwen??? Het ging toch over je zusje?
Jeemig meneer kan niet tegen een geintje. Doe je soms echt aan diepe incest met haar of zo dat je je zo aangevallen voelt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef menesis het volgende:
Wat zit je nou tof te doen. Je staat al lang droog ofzo?
"sst"? Heb jij auditieve ondersteuning oid? Bij een getypte tekst zie ik het nut van "sst" niet inquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef menesis het volgende:
sssst!
Net zo bizar en chaotisch als ik zelf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:33 schreef menesis het volgende:
nog meer offtopic, maar wat een bizarre website heb jij![]()
Hihi.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:37 schreef daniman het volgende:
"sst"? Heb jij auditieve ondersteuning oid? Bij een getypte tekst zie ik het nut van "sst" niet in
ik weet niet eens wat 'pwnd' betekend....Ik zal wel te oud zijn voor deze rommel. Laatst moest iemand mij ook al uitleggen wat ROFL betekende. Daarna durfde ik niet meer te vragen wat PWND etc etc allemaal betekent.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef menesis het volgende:
[..]
![]()
trouwens, nu kunnen sommigen wel met termen als 'pwnd' gaan gooien, maar ik denk dat je je zelf dan net zo goed 'pwnd' gezien het onderwerp.
dus topics waarin jij jezelf laat afzeiken door de Fok!users werken als een soort therapie voor jou ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef menesis het volgende:
Ok, er moet 'mijn' voor.
Maar goed. Dat was even mijn frustratie van vandaag.
Ik ben er alweer overheen!
Ben maar blij dat ze niet om en om hoofd- en kleine letters typte...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef menesis het volgende:
ja tog
nie dan?
egt waar hoor
![]()
![]()
![]()
ouwe lulquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef menesis het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Weerman het volgende:
Beter dan:
"Set ondeaan dit vormuulier jau hanttekenin"
we hadden het hier toch over raar taalgebruik ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:05 schreef TwyLight het volgende:
ik heb een zusje van 12 die begint met puberen
dát is pas irritand T
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |