En hoeveel interpunctiefouten, grammaticale fouten en 'sorry ik tiep nu eenmaal snel'-fouten heb je zelf nu gemaakt in 4 zinnen OP? Waag eens een gokje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef menesis het volgende:
Wat is dat met die jeugd van tegenwoordig!?
Vandaag ook weer: m'n zus(je) is net geslaagd voor haar gymnasium(!)
Ik 'praat' net met haar via msn krijg je dit soort taal naar je hoofd geslingerd:
ja tog
nie dan?
egt waar hoor
![]()
![]()
![]()
dus dan ga ik altijd maar schelden met breeeezah! en dan snapt ze dan niet![]()
Mijn gedachte.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
TT zou natuurlijk "dom" zusje moeten zijn.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef Fame het volgende:
[..]
Mijn gedachte.
TS is zelf blijkbaar ook een beetje dom. Het zit in de familie zullen we maar zeggen.
Precies, zijn sig is ook niet lekker, mist minstens een komma. En zelf janken over breezers, maar wel elk woord met een hoofdletter beginnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef Fame het volgende:
[..]
Mijn gedachte.
TS is zelf blijkbaar ook een beetje dom. Het zit in de familie zullen we maar zeggen.
En zijn OP is natuurlijk ook lachwekkend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, zijn sig is ook niet lekker, mist minstens een komma. En zelf janken over breezers, maar wel elk woord met een hoofdletter beginnen.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
Superirritant vind ik dat fonetisch taalgebruik van die kutwijven
Het vele "omg0shquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik heb een aantal Engelse meiden in mijn MSN, en die doen overigens hetzelfde, maar dan uiteraard met vage Engelse afkortingen enz
.
Neen, ik heb maar vrij weinig meiden die zo praten in mijn msn of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:43 schreef menesis het volgende:
Het breezah gehalte van de OP valt wel mee denk ik.![]()
Hebben jullie dan geen last van die wijven en hun taalgebruik?![]()
Ooooh daar kan ik mij toch zo aan ergeren, zeiken over spelling en dan zelf een enorme fout in de TTquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
TT zou natuurlijk "dom" zusje moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |