abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:32:19 #121
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40712050
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Het is ook niet verrassend hoor. Maar enige zelfkritiek heeft ie niet: als ie zou selecteren op prestaties van het afgelopen WK, moet je het met me eens zijn dat Sneijder ook niet zou moeten worden opgeroepen bijvoorbeeld.
En Kuijt en van der Vaart evenmin.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:33:33 #122
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_40712092
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ach, gelukkig vielen hun plaatsvervangers Kuijt, van der Vaart en Sneijder nóg meer tegen.
Die jongens zijn nog jong, redelijk onervaren. Van zulke spelers kan ik het wat meer hebben dat ze tegenvallen maar ervaren rotten als Cocu, Van Bommel en Van Nistelrooy moeten er elke wedstrijd staan en de kar trekken.
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_40712134
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:24 schreef Pinpas het volgende:
Eindelijk zijn we dan een keer verlost van Van Bommel, Nistelrooy. Samen met Cocu de grootste tegenvallers op het afgelopen WK, ze zijn ervaren maar hebben op geen enkel moment de kar getrokken.
Je hebt gelijk. Kuijt, Van der Vaart en Sneijder moeten het fundament van dit Oranje vormen: Die speelden echt een TOP WK .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:37:51 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40712226
Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Edgar Davids, Roy Makaay en Clarence Seedorf zijn zo ongeveer de beste Nederlandse spelers die op dit moment actief zijn, maar aangezien Marco van Basten niet om kan gaan met grote spelers, komen zij niet (meer) uit voor Oranje. De KNVB moet San Marco maar snel ontslaan, want hij maakt Oranje kapot, maar aangezien het de oogappel is van JC, zit de bondscoach nog héél stevig in het zadel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:40:41 #125
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_40712325
Met die goede spelers in de selectie hebben we ons o.a. niet gekwalificeerd voor het WK van 2002
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_40712339
Tjonge jong , wat laat van Basten zich kennen zeg,alleen als je ajax voor jou naam hebt staan mag je slecht spelen en toch worden opgestelt (Heitinga, volkomen uit vorm al tijden)
en het niet opstellen van van Bommel en Van Nistelrooy, heft te maken met de kritiek die die 2 hebben gespuit, als enige die dat durfde tijdens het WK zelf. tijdens een besloten training.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_40712406
Ik had nog niet eens gezien dat de Heit er bij zat
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:00:22 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40713042
Eigenlijk is er best een mooi elftal op te stellen met de spelers die Marco van Basten gepasseerd heeft, ik bied mezelf vrijwillig aan als bondscoach van dit sterrenelftal, met onder andere Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Edgar Davids, Roy Makaay en Clarence Seedorf.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:01:11 #129
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40713071
Wegwezen Marco, ik ben nu overtuigd. Het passeren van Van Nistelrooij en Van Bommel is de druppel. Van Nisterlooij is nog steeds onze beste spits en een betere middenvelder dan Van Bommel hebben we ook niet. Hoewel ik als Roda-supporter een bloedhekel aan Fortunees Van Bommel heb vind ik dan ook dat hij in Oranje hoort.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:01:33 #130
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40713087
Neem eens de 8 grootste talenten van nu en stel jezelf voor dat je over 8 jaar een Nederlands elftal zonder ze hebt
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:01:38 #131
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40713091
Het is een farce mensen, een farce. Schaars
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:02:59 #132
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40713125
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:01 schreef Omnifacer het volgende:
Het is een farce mensen, een farce. Schaars
De selectie van Schaars kan ik op zich nog wel begrijpen, maar Landzaat daarentegen.
pi_40713222
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk is er best een mooi elftal op te stellen met de spelers die Marco van Basten gepasseerd heeft, ik bied mezelf vrijwillig aan als bondscoach van dit sterrenelftal, met onder andere Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Edgar Davids, Roy Makaay en Clarence Seedorf.
Inderdaad ja, alleen heel het systeem moet omgegooid worden.
Gewoon weer met een nummer 10 spelen en een inschuivende verdediger.
Ik hoop dat de KNVB wakker word en die dementerende Cruijff en zijn bilmaatje van Basten de laan uitschopt.
Laten we hopen dat Co Adriaanse bondscoach word, die man snapt tenminste hoe het spelletje gespeeld moet worden.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:07:34 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40713291
De KNVB durft niets te doen tegen JC, aangezien men bang is dat hij de KNVB nooit meer zal adviseren. Maar je zou je als KNVB toch kunnen afvragen of het advies van JC altijd wel zo goed is?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:09:21 #135
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40713346
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
De KNVB durft niets te doen tegen JC, aangezien men bang is dat hij de KNVB nooit meer zal adviseren. Maar je zou je als KNVB toch kunnen afvragen of het advies van JC altijd wel zo goed is?
Ik denk eerder dat ze bang zijn voor De Telegraaf, want reken er maar op dat die de volgende bondscoach afmaken als Van Basten ontslagen zou worden.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:11:44 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40713425
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:09 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze bang zijn voor De Telegraaf, want reken er maar op dat die de volgende bondscoach afmaken als Van Basten ontslagen zou worden.
Ach, de vorige bondscoach (Dick Advocaat) is ook afgemaakt door de Nederlandse sportpers, terwijl hij beter presteerde dan Marco van Basten. Als je de steun hebt van JC, sta je veel beter dan zonder, ongeacht je kwaliteiten en/of prestaties.
pi_40713455
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
Ik bied me vrijwillig aan als je assistent. Is dat wat?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_40713462
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
Maar waar heb je JC in godsnaam nog voor nodig, men behandelt die man alsof het Jezus Christus is.
Het adviseren van de KNVB kan door genoeg mensen worden gedaan.
Ik vind dat de KNVB te veel naar Cruijff luistert en helemaal niet meer realistisch is over het selectiebeleid.
Ik vind het ook nogal ver gaan om van Basten na zo`n teleurstellend WK nog een contractverlenging aan te bieden.
Het is gewoon een klap in het gezicht voor de echte voetballiefhebber en voor de mensen die echt achter Nederland staan.
Nederland heeft zo veel voetballend talent en dat is waar het uiteindelijk om gaat, de bondscoach en adviseurs etc is allemaal bijzaak.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:13:51 #139
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40713490
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, de vorige bondscoach (Dick Advocaat) is ook afgemaakt door de Nederlandse sportpers, terwijl hij beter presteerde dan Marco van Basten. Als je de steun hebt van JC, sta je veel beter dan zonder, ongeacht je kwaliteiten en/of prestaties.
Dat is dus wat ik zeg.
pi_40713504
Wat nou teleurstellend WK? Nederland kwam bij de laatste 16, beter waren ze echt niet.
pi_40713513
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En dat mag eigenlijk niet gebeuren, daarom heb ik ook een hekel aan dat teletoeter publiek die om de zoveel tijd weer eens een wedstrijd van Oranje gaan kijken en al helemaal opgewonden zijn wanneer ze met 1-0 winnen van Andorra ofzo.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:17:15 #142
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40713615
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:14 schreef MrSASO het volgende:

[..]

En dat mag eigenlijk niet gebeuren, daarom heb ik ook een hekel aan dat teletoeter publiek die om de zoveel tijd weer eens een wedstrijd van Oranje gaan kijken en al helemaal opgewonden zijn wanneer ze met 1-0 winnen van Andorra ofzo.
De toeschouwers bij Oranje zijn inderdaad verschrikkelijk en dat is ook één van de redenen dat Van Basten z'n gang kan gaan. Als een trainer bij een grote club zulke dingen zou flikken dan kon hij zijn borst nat maken.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:17:29 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40713623
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:12 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik bied me vrijwillig aan als je assistent. Is dat wat?
Deal!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:23:27 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40713819
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar waar heb je JC in godsnaam nog voor nodig, men behandelt die man alsof het Jezus Christus is.
Ik vind dat de KNVB te veel naar Cruijff luistert en helemaal niet meer realistisch is over het selectiebeleid.
Ik vind het ook nogal ver gaan om van Basten na zo`n teleurstellend WK nog een contractverlenging aan te bieden.
Het is gewoon een klap in het gezicht voor de echte voetballiefhebber en voor de mensen die echt achter Nederland staan.
Nederland heeft zo veel voetballend talent en dat is waar het uiteindelijk om gaat, de bondscoach en adviseurs etc is allemaal bijzaak.
Marco van Basten en JC maken nu vier jaar interlandvoetbal van Oranje kapot, voor zowel de supporters als voor sommige absolute topvoetballers, die naast clubniveau ook op interlandniveau het allerhoogste willen bereiken. Denkt iemand hier serieus dat Oranje onder San Marco gaat schitteren tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Een geweldige spits uit het verleden, is niet automatisch een goede bondscoach, van Jong Ajax naar Oranje is toch ook een belachelijke stap? Een bondscoach moet toch ook de beste haalbare optie zijn?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:24:52 #145
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40713874
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
van Jong Ajax naar Oranje is toch ook een belachelijke stap?
Dat was inderdaad bijzonder vreemd en een belediging voor coaches als Adriaanse en Stevens.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:28:20 #146
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40714008
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:17 schreef Bombardier het volgende:
Davids, van Bommel en Nistelrooij hebben één ding ontzettend gemeen: Ze willen winnen, ten koste van alles. Het zijn geboren winnaars.

Vandaar dat het Nederlands elftal met hun zoveel gewonnen heeft natuurlijk
quote:
Als je die potverdrie uit je selectie laat, om welke reden dan ook, dan ben je toch een randdebiel?!

Al die winnaars hebben praatjes. Het Italiaanse elftal zit vól met ster-allures en filmsterren met grote bolides. Dat zij wereldkampioen zijn geworden ís het grote ongelijk van van Basten en vooral Cruijff, want dat is de kwaaie genie achter dit lachwekkende plan.

sorry hoor, maar Marco lijkt me prima in staat om zijn eigen beslissingen te nemen
quote:
Van Basten laat met deze beslissing zien dat hij verloren heeft van deze spelers. Hij is kennelijk niet groots genoeg om deze jongens in het gareel te kunnen houden.
Het allerergst vind ik nog steeds dat ik me besodemieterd voel, als Nederlander en ontzettend liefhebber.
Ga toch heen. Van Nistelrooij speelde tijdens het WK als een natte krant. Heel Nederland krijste dat Marco toen Huntelaar had moeten meenemen. Nu doet ie dat is het wéér niet goed.

En ook van Bommel presteerde op het WK gewoon ondermaats. Dan is het lullig voor hem, maar dan val je af.
Er zijn nu eenmaal spelers die bij hun clubs perfect presteren, maar in het NL-elftal nooit hun niveau halen. Seedorf is er daan één van en Bommel blijkbaar ook. Sneu, maar het is niet anders
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:29:48 #147
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40714059
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:28 schreef teamlead het volgende:

En ook van Bommel presteerde op het WK gewoon ondermaats. Dan is het lullig voor hem, maar dan val je af.
Waarom is Sneijder dan wel geselecteerd? Of speelde die volgens jou een goed WK?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:30:17 #148
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40714080
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Hij had gewoon een doorlopend contract hoor.. niks te "verlenging aanbieden";
Bovendien hebben de KNVB-bobo's al vóór het WK gezegd dat Marco zou blijven, ongeacht het resultaat op het WK.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:31:23 #149
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40714112
Fuck, ik zag het tot nu toe altijd nog zitten in Marco. Maar om Ruud en Bommel thuis te laten, heeft hij het helemaal verpest
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:31:30 #150
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40714116
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Waarom is Sneijder dan wel geselecteerd? Of speelde die volgens jou een goed WK?
Ik zeg toch ook niet dat Sneijder een beter WK speelde Het hele elftal (op 1 of 2 positieve verrassingen na) speelde geen geweldig WK. Maar in het geval van Bommel was er bij de bondscoach vooraf al twijfel. Als je dan in de selectie wilt blijven zul je verdomd goed moeten zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')