En Kuijt en van der Vaart evenmin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is ook niet verrassend hoor. Maar enige zelfkritiek heeft ie niet: als ie zou selecteren op prestaties van het afgelopen WK, moet je het met me eens zijn dat Sneijder ook niet zou moeten worden opgeroepen bijvoorbeeld.
Die jongens zijn nog jong, redelijk onervaren. Van zulke spelers kan ik het wat meer hebben dat ze tegenvallen maar ervaren rotten als Cocu, Van Bommel en Van Nistelrooy moeten er elke wedstrijd staan en de kar trekken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ach, gelukkig vielen hun plaatsvervangers Kuijt, van der Vaart en Sneijder nóg meer tegen.
Je hebt gelijk. Kuijt, Van der Vaart en Sneijder moeten het fundament van dit Oranje vormen: Die speelden echt een TOP WKquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:24 schreef Pinpas het volgende:
Eindelijk zijn we dan een keer verlost van Van Bommel, Nistelrooy. Samen met Cocu de grootste tegenvallers op het afgelopen WK, ze zijn ervaren maar hebben op geen enkel moment de kar getrokken.
De selectie van Schaars kan ik op zich nog wel begrijpen, maar Landzaat daarentegen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:01 schreef Omnifacer het volgende:
Het is een farce mensen, een farce. Schaars![]()
Inderdaad ja, alleen heel het systeem moet omgegooid worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk is er best een mooi elftal op te stellen met de spelers die Marco van Basten gepasseerd heeft, ik bied mezelf vrijwillig aan als bondscoach van dit sterrenelftal, met onder andere Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Edgar Davids, Roy Makaay en Clarence Seedorf.
Ik denk eerder dat ze bang zijn voor De Telegraaf, want reken er maar op dat die de volgende bondscoach afmaken als Van Basten ontslagen zou worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
De KNVB durft niets te doen tegen JC, aangezien men bang is dat hij de KNVB nooit meer zal adviseren. Maar je zou je als KNVB toch kunnen afvragen of het advies van JC altijd wel zo goed is?
Ach, de vorige bondscoach (Dick Advocaat) is ook afgemaakt door de Nederlandse sportpers, terwijl hij beter presteerde dan Marco van Basten. Als je de steun hebt van JC, sta je veel beter dan zonder, ongeacht je kwaliteiten en/of prestaties.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze bang zijn voor De Telegraaf, want reken er maar op dat die de volgende bondscoach afmaken als Van Basten ontslagen zou worden.
Ik bied me vrijwillig aan als je assistent. Is dat wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk is er best een mooi elftal op te stellen met de spelers die Marco van Basten gepasseerd heeft, ik bied mezelf vrijwillig aan als bondscoach van dit sterrenelftal, met onder andere Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Edgar Davids, Roy Makaay en Clarence Seedorf.
Maar waar heb je JC in godsnaam nog voor nodig, men behandelt die man alsof het Jezus Christus is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
De KNVB durft niets te doen tegen JC, aangezien men bang is dat hij de KNVB nooit meer zal adviseren. Maar je zou je als KNVB toch kunnen afvragen of het advies van JC altijd wel zo goed is?
Dat is dus wat ik zeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, de vorige bondscoach (Dick Advocaat) is ook afgemaakt door de Nederlandse sportpers, terwijl hij beter presteerde dan Marco van Basten. Als je de steun hebt van JC, sta je veel beter dan zonder, ongeacht je kwaliteiten en/of prestaties.
En dat mag eigenlijk niet gebeuren, daarom heb ik ook een hekel aan dat teletoeter publiek die om de zoveel tijd weer eens een wedstrijd van Oranje gaan kijken en al helemaal opgewonden zijn wanneer ze met 1-0 winnen van Andorra ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, de vorige bondscoach (Dick Advocaat) is ook afgemaakt door de Nederlandse sportpers, terwijl hij beter presteerde dan Marco van Basten. Als je de steun hebt van JC, sta je veel beter dan zonder, ongeacht je kwaliteiten en/of prestaties.
De toeschouwers bij Oranje zijn inderdaad verschrikkelijk en dat is ook één van de redenen dat Van Basten z'n gang kan gaan. Als een trainer bij een grote club zulke dingen zou flikken dan kon hij zijn borst nat maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En dat mag eigenlijk niet gebeuren, daarom heb ik ook een hekel aan dat teletoeter publiek die om de zoveel tijd weer eens een wedstrijd van Oranje gaan kijken en al helemaal opgewonden zijn wanneer ze met 1-0 winnen van Andorra ofzo.![]()
Deal!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bied me vrijwillig aan als je assistent. Is dat wat?
Marco van Basten en JC maken nu vier jaar interlandvoetbal van Oranje kapot, voor zowel de supporters als voor sommige absolute topvoetballers, die naast clubniveau ook op interlandniveau het allerhoogste willen bereiken. Denkt iemand hier serieus dat Oranje onder San Marco gaat schitteren tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Een geweldige spits uit het verleden, is niet automatisch een goede bondscoach, van Jong Ajax naar Oranje is toch ook een belachelijke stap? Een bondscoach moet toch ook de beste haalbare optie zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar waar heb je JC in godsnaam nog voor nodig, men behandelt die man alsof het Jezus Christus is.
Het adviseren van de KNVB kan door genoeg mensen worden gedaan.
Ik vind dat de KNVB te veel naar Cruijff luistert en helemaal niet meer realistisch is over het selectiebeleid.
Ik vind het ook nogal ver gaan om van Basten na zo`n teleurstellend WK nog een contractverlenging aan te bieden.
Het is gewoon een klap in het gezicht voor de echte voetballiefhebber en voor de mensen die echt achter Nederland staan.
Nederland heeft zo veel voetballend talent en dat is waar het uiteindelijk om gaat, de bondscoach en adviseurs etc is allemaal bijzaak.
Dat was inderdaad bijzonder vreemd en een belediging voor coaches als Adriaanse en Stevens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
van Jong Ajax naar Oranje is toch ook een belachelijke stap?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:17 schreef Bombardier het volgende:
Davids, van Bommel en Nistelrooij hebben één ding ontzettend gemeen: Ze willen winnen, ten koste van alles. Het zijn geboren winnaars.
quote:Als je die potverdrie uit je selectie laat, om welke reden dan ook, dan ben je toch een randdebiel?!
Al die winnaars hebben praatjes. Het Italiaanse elftal zit vól met ster-allures en filmsterren met grote bolides. Dat zij wereldkampioen zijn geworden ís het grote ongelijk van van Basten en vooral Cruijff, want dat is de kwaaie genie achter dit lachwekkende plan.
Ga toch heen. Van Nistelrooij speelde tijdens het WK als een natte krant. Heel Nederland krijste dat Marco toen Huntelaar had moeten meenemen. Nu doet ie dat is het wéér niet goed.quote:Van Basten laat met deze beslissing zien dat hij verloren heeft van deze spelers. Hij is kennelijk niet groots genoeg om deze jongens in het gareel te kunnen houden.
Het allerergst vind ik nog steeds dat ik me besodemieterd voel, als Nederlander en ontzettend liefhebber.
Waarom is Sneijder dan wel geselecteerd? Of speelde die volgens jou een goed WK?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:28 schreef teamlead het volgende:
En ook van Bommel presteerde op het WK gewoon ondermaats. Dan is het lullig voor hem, maar dan val je af.
Hij had gewoon een doorlopend contract hoor.. niks te "verlenging aanbieden";quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar waar heb je JC in godsnaam nog voor nodig, men behandelt die man alsof het Jezus Christus is.
Het adviseren van de KNVB kan door genoeg mensen worden gedaan.
Ik vind dat de KNVB te veel naar Cruijff luistert en helemaal niet meer realistisch is over het selectiebeleid.
Ik vind het ook nogal ver gaan om van Basten na zo`n teleurstellend WK nog een contractverlenging aan te bieden.
Het is gewoon een klap in het gezicht voor de echte voetballiefhebber en voor de mensen die echt achter Nederland staan.
Nederland heeft zo veel voetballend talent en dat is waar het uiteindelijk om gaat, de bondscoach en adviseurs etc is allemaal bijzaak.
Ik zeg toch ook niet dat Sneijder een beter WK speeldequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom is Sneijder dan wel geselecteerd? Of speelde die volgens jou een goed WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |