abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39538515
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
zo'n speler als Davids kan wel een negatieve invloed hebben op de gehele groep en de team prestatie
Ja en de teamprestatie was nu zo geweldig.
"Sometimes you eat the bear, and sometimes the bear eats you."
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:23:52 #27
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_39538537
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is toch de reden dat VB Davids en Seedorf niet opgeroepen heeft?
Maar niet de reden van Davids schrijven en ook niet het punt van kritiek op van Basten zelf
OJAAJOH?
pi_39538552
Ja van mij mag hij ook weg. Hij heeft gewoon opzichtig gefaald en verdient daar ook nog eens 1,5 miljoen per jaar mee .
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:24:50 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39538568
Ik kan me er ook wel in vinden. Niet dat v Basten meteen weg moet, ik zou niet weten wie het dan moest doen, maar hij moet wel luisteren en leren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:25:10 #30
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_39538576
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me er ook wel in vinden. Niet dat v Basten meteen weg moet, ik zou niet weten wie het dan moest doen, maar hij moet wel luisteren en leren.
Hiddink
OJAAJOH?
pi_39538597
@ davidoff: neen, maar een Davids is altijd nogal aanwezig en kan zeker wel eens storende factor zijn in een groep. Dat onze teamprestie hard zoog weet ik, dat het middenveld niet goed is ook. Maar je ziet hoe van Basten spelers oproept, vooral uit de Nederlandse competitie (alsof die ervaring hebben tegen goede tegenstanders....) en wil volgens mij VB één team en kijkt dus dan niet zo zeer naar de voetballende kwaliteiten.
Zo was hij ook niet gecharmeerd van Mark van Bommel, wederom laat Van Bommel zien af en toe zijn man te laten lopen en hier hamerde Van Basten elke keer op.
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:26:43 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39538622
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Hiddink
Zou fijn zijn, maar dat kan de KNVB nooit betalen, die komt echt niet voor dat schijntje. Ik weet niet wat hij in Rusland gaat verdienen, maar zoiets doet hij niet voor een peuleschil .
Get woke, go broke!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:28:32 #33
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_39538686
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou fijn zijn, maar dat kan de KNVB nooit betalen, die komt echt niet voor dat schijntje. Ik weet niet wat hij in Rusland gaat verdienen, maar zoiets doet hij niet voor een peuleschil .
Ik weet het, het is meer een droom dan realiteit maar wat zou het geweldig zijn voor het Nederlands voetbal als zo´n vent nog een keer Oranje kan leiden
OJAAJOH?
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:29:15 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39538711
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Ik weet het, het is meer een droom dan realiteit maar wat zou het geweldig zijn voor het Nederlands voetbal als zo´n vent nog een keer Oranje kan leiden
Komt misschien ook nog wel eens. Maar eerst zal v Basten de kans krijgen van de KNVB. Al zou hij er op een WK natuurlijk moeten staan......
Get woke, go broke!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:30:58 #35
43935 --Davidoff--
Heer van stand
pi_39538777
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn, maar aan de andere kant het huidige Nederlands elftal heeft verre het niveau van het Nederlands elftal dat Hiddink in 98' onder zijn hoeden had
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten...
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:32:44 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39538847
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef --Davidoff-- het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn, maar aan de andere kant het huidige Nederlands elftal heeft verre het niveau van het Nederlands elftal dat Hiddink in 98' onder zijn hoeden had
Australie is ook een middelmatig team, maar als die hond geen penalty had gegeven hadden ze waarschijnlijk mooi die Italianen eruit gewipt .
Get woke, go broke!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:34:13 #37
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39538900
Het komende EK kwalificatie tournooi moet er gewoon mooi en dominant gevoetbalt worden en dan moeten we ook kampioen worden in 2008 voor minder doe ik het nie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39540421
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

haha van Basten doet het nu wel voor een peuleschil zeker.... En er zijn meerdere trainers dan Hiddink, Rijkaard bv.
volgende wedstrijden:
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:22:56 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39540474
De volgende bondscoach moet in elk geval met sterren kunnen werken, want dat kan San Marco niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:30:58 #40
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_39540711
2 jaar geen mooi voetbal gezien, de 2. ronde niet weten te overleven, het WK als opstapje voor het EK gebruiken , dubieus selectiebeleid: hou dan de eer aan jezelf.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:53:11 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39541369
In twee jaar tijd onder San Marco heeft Oranje slechts één helft goed gespeeld tegen Duitsland, de rest was matig tot slecht, Oranje-onwaardig in elk geval. Ook zijn selectiebeleid is nogal dubieus te noemen, tijdens het WK neemt hij twee rechtsbacks (Jan Kromkamp en Kew Jaliens) mee, die hij beide niet opstelt. Ook zijn publieke steun voor de Ivoriaanse aanvaller Salomon Kalou ben ik nog niet vergeten, waarom willen Johan Cruijff en hij Oranje verrijken met deze Afrikaanse aanvaller? Van enige tactiek was geen sprake, de enige zichtbare tactiek was dat alle ballen naar Arjen Robben en Robin van Persie moesten, in de hoop dat zij iets konden forceren. Zijn prestaties tijdens dit WK waren gewoon kut, als je de beschikbare spelers ziet (dus ook degene die Marco van Basten bewust thuislaat), moet je voor de wereldtitel kunnen gaan. Nu Oranje door Portugal wordt uitgeschakeld in de tweede ronde, was dit allemaal ineens slechts de voorbereiding op het EK, want dán moeten we er pas staan! Waarom gaan we dan überhaupt naar het WK? Nederland heeft gewoon uitermate zwak gepresteerd op dit WK, terwijl er veel meer mogelijk was, punt. Daarbij ook nog eens zijn respectloze uitspraken over Edgar Davids ("Ik neem Jan Wouters toch ook niet mee?") en Clarence Seedorf ("Nicky Hofs is op dit moment gewoon beter!"), zorgen er bij mij gewoon voor dat ik Marco van Basten als bondscoach niet meer serieus neem.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:17:59 #42
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_39550859
Ik heb Edgar altijd al een goede kracht gevonden in het nederlands elftal. Maar door deze brief heb zelfs nog meer respect voor hem gekregen!
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_39550953
Van Basten wordt toch niet ontslagen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:22:41 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39550994
Ik kan die brief van Davids, die hij gezien het taalgebruik overigens niet zelf heeft geschreven, best begrijpen.
Verder is het natuurlijk een nutteloze aktie en verwacht ik niet dat Van Basten zich daar ook maar een moment door laat beinvloeden.
Die gaat rustig verder op de door Johan Cruijff voor hem uitgestippelde weg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_39551032
ach die zielige davids
pi_39551515
En juist hierom is het slim dat Davids thuis is gelaten, als het niet naar z'n zin is gaat ie stoken....
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_39551516
Dat aan dat systeem vasthouden vind ik zo jammer van Nederland, neem je bijvoorbeeld het milan systeem met:

v. Nistelrooy/Robben Makaay
v.Persie
Davids Seedorf
Cocu
Gio Boulahrouz Ooijer Heitinga

kun je alle sterren opstellen, en ook nog is in een systeem dat ze bijna allemaal ligt. Ik had ze zo echt veel beter zien voetballen dan dat ze nu deden.

Ik had trouwens Luirink ook graag mee zien gaan, als Twente supporter. Laat heel weinig steekjes vallen en is zeker beter dan Jaliens en Kromkamp waardoor je hem dan centraal en Boulahrouz op rechts zou kunnen zetten.
pi_39551601
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
En juist hierom is het slim dat Davids thuis is gelaten, als het niet naar z'n zin is gaat ie stoken....
Heeft weinig met stoken te maken, hij word op een hele smerige manier in de media genaaid door v. Basten, en nu reageert hij met dit. Nog aardig netjes lijkt me.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:44:18 #49
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_39551612
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heeft niks met stoken te maken, van Basten heeft gewoon op verschillende gebieden gefaald en dan moet dat niet in de doofpot worden gestopt
OJAAJOH?
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:02:30 #50
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_39552291
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, nooit verwacht dat Davids uberhaupt kon schrijven. Laat staan dat ie zo'n goed en duidelijk verhaal op papier kan zetten. En hij heeft nog best wel grotendeels gelijk ook.
godsamme wat ben jij een eitje zeg

denk je dat davids dit op zijn vrijdagavond na het stappen op papier heeft gezet

De 1e brief van Davids bevatte vast niet meer dan Ik is boos

en later door zijn adviseurs en persoonlijke coaches omgetoverd in een lekkerlandbrief die in elk politiek oppervlak 100% correct is ja wuzzy
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')