Ja en de teamprestatie was nu zo geweldig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
zo'n speler als Davids kan wel een negatieve invloed hebben op de gehele groep en de team prestatie
Maar niet de reden van Davids schrijven en ook niet het punt van kritiek op van Basten zelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is toch de reden dat VB Davids en Seedorf niet opgeroepen heeft?
Hiddinkquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me er ook wel in vinden. Niet dat v Basten meteen weg moet, ik zou niet weten wie het dan moest doen, maar hij moet wel luisteren en leren.
Zou fijn zijn, maar dat kan de KNVB nooit betalen, die komt echt niet voor dat schijntje. Ik weet niet wat hij in Rusland gaat verdienen, maar zoiets doet hij niet voor een peuleschilquote:
Ik weet het, het is meer een droom dan realiteit maar wat zou het geweldig zijn voor het Nederlands voetbal als zo´n vent nog een keer Oranje kan leidenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar dat kan de KNVB nooit betalen, die komt echt niet voor dat schijntje. Ik weet niet wat hij in Rusland gaat verdienen, maar zoiets doet hij niet voor een peuleschil.
Komt misschien ook nog wel eens. Maar eerst zal v Basten de kans krijgen van de KNVB. Al zou hij er op een WK natuurlijk moeten staan......quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik weet het, het is meer een droom dan realiteit maar wat zou het geweldig zijn voor het Nederlands voetbal als zo´n vent nog een keer Oranje kan leiden
Het zou mooi zijn, maar aan de andere kant het huidige Nederlands elftal heeft verre het niveau van het Nederlands elftal dat Hiddink in 98' onder zijn hoeden hadquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik weet het, het is meer een droom dan realiteit maar wat zou het geweldig zijn voor het Nederlands voetbal als zo´n vent nog een keer Oranje kan leiden
Australie is ook een middelmatig team, maar als die hond geen penalty had gegeven hadden ze waarschijnlijk mooi die Italianen eruit gewiptquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar aan de andere kant het huidige Nederlands elftal heeft verre het niveau van het Nederlands elftal dat Hiddink in 98' onder zijn hoeden had
haha van Basten doet het nu wel voor een peuleschil zeker.... En er zijn meerdere trainers dan Hiddink, Rijkaard bv.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar dat kan de KNVB nooit betalen, die komt echt niet voor dat schijntje. Ik weet niet wat hij in Rusland gaat verdienen, maar zoiets doet hij niet voor een peuleschil.
Heeft weinig met stoken te maken, hij word op een hele smerige manier in de media genaaid door v. Basten, en nu reageert hij met dit. Nog aardig netjes lijkt me.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
En juist hierom is het slim dat Davids thuis is gelaten, als het niet naar z'n zin is gaat ie stoken....
Heeft niks met stoken te maken, van Basten heeft gewoon op verschillende gebieden gefaald en dan moet dat niet in de doofpot worden gestoptquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
En juist hierom is het slim dat Davids thuis is gelaten, als het niet naar z'n zin is gaat ie stoken....
godsamme wat ben jij een eitje zegquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, nooit verwacht dat Davids uberhaupt kon schrijven. Laat staan dat ie zo'n goed en duidelijk verhaal op papier kan zetten. En hij heeft nog best wel grotendeels gelijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |