Is ook zwaar okee hoor. Ben er net mee begonnen, tot zover geen klagen aan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
hmm zit er best lekker uit
Wat zij zegt. En ik heb eenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
hmm zit er best lekker uit
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zij zegt. En ik heb eenwaskrijttekening
.
[afbeelding]
Vind houtskool ook nogsteeds errug fijn om mee te werken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:52 schreef miss_bleu het volgende:
wasco ownt!
Och.. Ik doe het ook niet al te best in warm weer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
Same here. Het mag best wel iets kouder van mij.
Wat een stomme Nederlanders zijn we eigenlijk ook met z'n allen hè?.
Opzich was dit het verkeerde topicquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Stoer
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:01 schreef Joene het volgende:
Mag ik een doodsverwensing doen ff heel stiekem ?
ARCEE STERF !
Oldbies worden vergeetachtig je weet.quote:
Kijk, wij hebben daar geen apart forum voor nodig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:01 schreef Joene het volgende:
Mag ik een doodsverwensing doen ff heel stiekem ?
ARCEE STERF !
ook in een openbaar forum kan je gewoon namen noemenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, wij hebben daar geen apart forum voor nodig.
Nu wel, ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef NJ het volgende:
Maar J, noemen ze Swets en jou in OO een klootzak ofzo?
ik zou niet weten waarom ik een apart forum nodig zou hebben om iemand te zeggen dat hij van mij part dood neer kan vallen nee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, wij hebben daar geen apart forum voor nodig.
Whehehe , ik wil dat hele OO forum niet eens meer inquote:
FOK en extra rechten is altijd rellen hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe , ik wil dat hele OO forum niet eens meer in
Ik wil een IO forum als in INVITES ONLY ! , zonder Rcee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |