Die komt niet op de nederlandsche buis, toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:45 schreef NJ het volgende:
dan komt seizoen zeven van Atlantis.
Nóg niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Die komt niet op de nederlandsche buis, toch?
Dat wordt dan opschieten, nog tien dagen en dan zijn de nieuwe afleveringen beschikbaar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een mix ga en het percentage SGA laat bepalen door het nivo van de wedstrijd.
En ik ben nu bj 2x13 (Critical Mass) dacht ik...
Seizoen één van Atlantis komt binnenkort ook in NL op tv.quote:
Van die jopen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Joene het volgende:
Zo he ! De nieuwe dame van de receptie heeft ook hendig sjieke jesters!
Zeg, iets meer respect voor het vrouwelijk schoon mag ook wel. "Jetsers" klinkt gewoon niet lief.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Joene het volgende:
Zo he ! De nieuwe dame van de receptie heeft ook hendig sjieke jesters!
Fikse punters, dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg, iets meer respect voor het vrouwelijk schoon mag ook wel. "Jetsers" klinkt gewoon niet lief.
Dat je zegt dat zo half op het bureau rusten zegmaar sje weet ! en uiteraard een mooie inkijk !quote:
Daarom zeg ik altijd jesters !quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg, iets meer respect voor het vrouwelijk schoon mag ook wel. "Jetsers" klinkt gewoon niet lief.
Hmkay, jij wint.quote:
Dat je echt een beetje last van hoogtevrees krijgt enzo?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat je zegt dat zo half op het bureau rusten zegmaar sje weet ! en uiteraard een mooie inkijk !
Ik vind "jesters" nog steeds niet echt lief en zacht, als het waar van een dame, klinken, eigenlijk.quote:
Dat je denkt wow , als ik daarmee een slag voor me harses krijg dan leg ik ervoor zegmaar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat je echt een beetje last van hoogtevrees krijgt enzo?
Hendig sjieke zacht gevulde dames borstjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind "jesters" nog steeds niet echt lief en zacht, als het waar van een dame, klinken, eigenlijk.
Je was zogezegd echt even een beetje onder de indruk?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat je denkt wow , als ik daarmee een slag voor me harses krijg dan leg ik ervoor zegmaar.
"Buste".quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Hendig sjieke zacht gevulde dames borstjes
Ja zo dat je zegt van Waarom werk ik niet recht tegen over de receptie , aan de andere kant is dat maar goed want anders zit je steeds je bureau op te tillen .quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je was zogezegd echt even een beetje onder de indruk?
Das een voor-oorlogs woord.quote:
Duidelijk. We hebben het hier over échte jetsers!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zo dat je zegt van Waarom werk ik niet recht tegen over de receptie , aan de andere kant is dat maar goed want anders zit je steeds je bureau op te tillen .
Maar het woord laat respect voor het andere geslacht doorklinken. Dat is mooi.quote:
Zeker wel , ik denk dat ik op de vrijdagmiddag borrel even een praatje ga maken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Duidelijk. We hebben het hier over échte jetsers!
Hey JK je bent er weer. Maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een foto zou e.e.a. wel verduidelijken J. Dunkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |