Jaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk! Een medestander! Handstraps!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wacht maar
ow trouwens, als je toch al een grip heb wil je ook wel eenhandstrap
Bleutjequote:
Je zit ertussen, J!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:46 schreef Jarno het volgende:
Dem. Dit topic is toch een de natte droom van elke nerd he. Voor je het weet zit je tussen Inso en Ripley in..
*squirt*quote:
Dat is nu. Wat wil je weten ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef Insomaniac het volgende:.
*smelt*
Na het douchen moet je vertellen over je katten El, ze zijn zo leuk!!
Da's vrij simpel. Bil kijkt je lief aan en Stein maakt een omtrekkende beweging en grijpt je bij je kladden. Het is dan ook een gouden team natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe ze boeven vangen!
Wat een stel is het ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:07 schreef eL. het volgende:
[..]
Da's vrij simpel. Bil kijkt je lief aan en Stein maakt een omtrekkende beweging en grijpt je bij je kladden. Het is dan ook een gouden team natuurlijk.
Weet niet, plaats even een foto wil je.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Tally het volgende:
Een keirode hoerige kanten bh onder een witte doorkijkbloes..
Denk dat de klant dat gaat zien he?
Je weet het hè, ik kan uren over ze babbelen. Op dit moment heb ik het probleem dat Bil zijn tweede snoepje niet meer eet 's morgens, maar die bewaard voor 's avonds. En ze slapen niet meer de hele nachtbij me, slechts soms.quote:
Fuck de klant, footoo !!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Tally het volgende:
hond ja!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:19 schreef Furious het volgende:
Oldbies die poezenfoto's plaatsen en dangebruiken, god, waar gaat het heen zeg.
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:45 schreef eL. het volgende:
[..]
Je weet het hè, ik kan uren over ze babbelen. Op dit moment heb ik het probleem dat Bil zijn tweede snoepje niet meer eet 's morgens, maar die bewaard voor 's avonds. En ze slapen niet meer de hele nachtbij me, slechts soms.
IK heb een lichtroze hoerige kanten BH aan, misschien is dat een optie? ;Pquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Tally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |